Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderator: caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Jak w temacie, indywidualny tuning zamiast predefiniowanego sct, predator.
Dodatkowo oferuję tuning amerykańskich aut GM V i V8 oraz Ford V8 (niektóre Mustangi v6).
Wyłączanie ograniczeń prędkości, zmiana limitów RPM, wyłączenie kontroli trakcji, kalibracja prędkościomierza,
wyłączania sond, kontroli błędów.
Kompletny tuning NA w/w + zmiana mapy paliwowej, kalibracja MAF pod tuningowy filtr powietrza,
zmiana mapy zapłonów pod 95 i 98oktan/LPG, strojenie na AFR (hamownia opcjonalnie), zmiana charakterystyki skrzyni biegów itp.
Auta doładowane do uzgodnienia w zależności od tego, czy w skład wchodzi montaż kompresora (również możliwe).
Możliwy dojazd do klienta, cena dojazdu do uzgodnienia, również cena tuningu, im więcej aut za jednym razem, tym taniej:)
Auta z USA zazwyczaj mają bardzo bogatą mieszankę 11AFR, przez co nie osiągają max mocy i palą więcej paliwa,
dopasowanie składu mieszanki (12.8AFR) z dopasowaniem zapłonu pod paliwo EU powoduje zwiększenie mocy i zmniejszenie zużycia paliwa.
Tuning amerykańskich aut jest możliwy za pomocą ręcznych urządzeń z predefiniowanymi lub programami na zamówienie typu SCT, Diablo Predator czy Flashpaq, niestety te programy nie są idealne i wymagają ręcznego dostrajania, o czym większość użytkowników niestety nie wie, cena urządzenia z opłatami kształtuje się też w okolicy 1500zł nie dając gwarancji dobrego działania, co jest potwierdzone przez wielu użytkowników w US i PL.
Dla porównania, tuning indywidualny aut EU to też koszt około 2000zł i tylko nazywa się indywidualnym, bo tak naprawdę wgrywa się tylko gotowe programy, a pomiary na hamowni są tylko dla marketingu i nazwania wgrania programu strojeniem na hamowni.
Dodatkowo do Mustanga oferuję mechaniczną modyfikację która powoduje, że auto utrzymuje zadane parametry bez zależności od tego jak bardzo jest zagrzany, Mustang GT bardzo zmienia swoje parametry w oryginale, v6 mniej.
Opcja dla aut których ja niestety nie mogę tuningować, np pre 05 GT i V6, to kupienie SCT, zamówienie programu w US u tunera z którym współpracuję (200$), przyjazd do mnie po południu i tuning online. Ja robię pomiary, wysyłam logi z adnotacjami co trzeba zmienić i w ten sam wieczór mamy auto gotowe.
Cena za auto nie doładowane 1600zł manual, 2000 automat, rabat dla członków stowarzyszenia 10%.
Częściowy tuning oraz auta doładowane do uzgodnienia.
Zapraszam
tel 660482016
info@hd-customs.pl
http://www.facebook.com/hdcustomspl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lista aut możliwych do tuningu (nie supportowane mustangi v6, ale niektóre da się zrobić):
GM V8 Gen III Cars
98-02 Firebird/Camaro 5.7
97-04 Chevy Corvette 5.7
03-04 Chevy SSR 5.3
04 Pontiac GTO 5.7
04-05 Cadillac CTS 5.7
99-05 Holden Commodore 5.7 (including Adventra)
01-05 Holden Monaro 5.7
06 Holden Sedan 5.7 (4 Door Sedan)
06 Holden Non-Sedan 5.7 (Ute, Crewman, Adventra, Wagon, Coupe)
GM V8 Gen III Trucks
02-06 Chevy Avalanche 5.3, 8.1
99-07 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
00-06 Chevy Tahoe 4.8, 5.3
00-06 Chevy Suburban / GMC Yukon 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
03-04 Chevy Trailblazer 5.3
01-07 Chevy Express / GMC Savana 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
04 Chevy Tiltmaster 6.0
06-09 Chevy Kodiak / GMC Topkick 8.1
09 GMC Canyon 5.3
03-04 GMC Envoy 5.3
04 Buick Rainier 5.3
02-06 Cadillac Escalade 5.3, 6.0
03-07 Hummer H2 6.0
03-04 Isuzu Ascender 5.3
01-07 Workhorse 5.7, 8.1
GM V8 Gen IV Cars
10-11 Camaro 6.2
05-11 Chevy Corvette 6.0, 6.2, 7.0
05-06 Chevy SSR 6.0
06-09 Chevy Impala 5.3
06-07 Chevy Monte Carlo 5.3
05-06 Pontiac GTO 6.0
05-09 Pontiac Grand Prix 5.3
08-09 Pontiac G8 6.0, 6.2
08-09 Buick LaCrosse 5.3
06-09 Buick Lucerne 4.6
06-11 Cadillac CTS 6.0, 6.2
06-09 Cadillac STS 4.4, 4.6 (4.6 in 07+ only)
06-09 Cadillac XLR 4.4, 4.6 (4.6 in 07+ only)
06-09 Cadillac DTS 4.6
05-06 Holden Commodore (LS2) 6.0
06 Holden Commodore (L76) 6.0
05 Holden Monaro 6.0
07-11 Holden Sedan 6.0 (4 Door Sedan)
07-11 Holden Non-Sedan 6.0 (Ute, Wagon, Coupe)
GM V8 Gen IV Trucks
09-10 Chevy Colorado 5.3
07-10 Chevy Avalanche 5.3, 6.0
07-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.8, 5.3, 6.0, 6.2
07-11 Chevy Tahoe 4.8, 5.3, 6.2
07-10 Chevy Suburban / GMC Yukon 4.8, 5.3, 6.0, 6.2
05-10 Chevy Trailblazer 5.3, 6.0
08-10 Chevy Express / GMC Savana 4.8, 5.3, 6.0
05-10 GMC Envoy 5.3
05-07 Buick Rainier 5.3
07-09 Cadillac SRX 4.6
07-10 Cadillac Escalade 6.2
08-09 Hummer H2 6.2
08-10 Hummer H3 Alpha 5.3
05-09 Saab 9-7x 5.3, 6.0
05-06 Isuzu Ascender 5.3
08 Isuzu NPR 6.0
GM V8 Duramax Diesel Trucks
Credits (Per Year)
01-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 6.6
06-10 Chevy Express / GMC Savana 6.6
01-10 Chevy Kodiak / GMC Topkick 6.6
06 Hummer H1 Alpha 6.6
GM V8, V6 Vortec Trucks
98-00 Chevy Silverado / GMC Sierra 5.0, 5.7, 7.4
98-00 Chevy Tahoe 5.7
98-00 Chevy Suburban / GMC Yukon 5.7, 7.4
98-00 Chevy Express / GMC Savana 5.0, 5.7, 7.4
99-00 Cadillac Escalade 5.7
98-00 Chevy S10 / GMC Sonoma 4.3
98-00 Chevy Blazer 4.3
98-00 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.3
98-00 Chevy Astro / GMC Safari 4.3
98-00 Chevy Express / GMC Savana 4.3
98-00 GMC Jimmy / Oldsmobile Bravada 4.3
GM V6 Cars
97-02 Firebird/Camaro 3.8
00-05 Chevrolet Impala 3.4, 3.8
06-11 Chevrolet Impala 3.5, 3.9
97-01 Chevrolet Lumina 3.1, 3.4, 3.8
97-03 Chevrolet Malibu 3.1, 3.4
06-10 Chevrolet Malibu 3.5, 3.6, 3.9 (3.5 in 07+ only)
97-05 Chevrolet Monte Carlo 3.1, 3.4, 3.8
06-07 Chevrolet Monte Carlo 3.5, 3.9
97-05 Pontiac Bonneville 3.8
97-05 Pontiac Grand Am 3.1, 3.4
06-09 Pontiac G6 3.5, 3.6, 3.9 (3.5 in 07+ only)
97-05 Pontiac Grand Prix 3.1, 3.8
98-05 Buick Century 3.1
97-05 Buick Lesabre 3.8
97-05 Buick Park Avenue 3.8
97-04 Buick Regal 3.8
97-99 Buick Riviera 3.8
09-11 Buick Lucerne 3.9
04 Buick Rendezvous 3.4
99-04 Oldsmobile Alero 3.4
07-09 Saturn Aura 3.5, 3.6
GM V6 Alloytec
10 Pontiac G8 3.6
05-08 Buick LaCrosse 3.6
08 Buick Enclave 3.6
04-06 Buick Rendezvous 3.6
04-07 Cadillac CTS 2.8, 3.6
05-07 Cadillac STS 3.6
06-08 Cadillac BLS 3.6
04-08 Cadillac SRX 3.6
07-08 GMC Acadia 3.6
07-08 Saturn Outlook 3.6
06-09 Saab 9-3 2.8
07 Vauxhall Vectra 2.5, 2.8
05-08 Holden Commodore Sedan 3.6
05-08 Holden Commodore Non-Sedan 3.6
06-07 Holden Rodeo 3.6
07-09 Holden Captiva 3.2
GM V6 Trucks
01-04 Chevy S10 Pickup / GMC Sonoma 4.3
01-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.3
01-05 Chevy Blazer 4.3
07-09 Chevy Equinox 3.4
01-05 Chevy Astro / GMC Safari 4.3
99,02 Chevy Venture 3.4
07-09 Chevy Uplander 3.9
01-10 Chevy Express / GMC Savana 4.3
01 GMC Jimmy / Oldsmobile Bravada 4.3
07-09 Pontiac Torrent 3.4
97-05 Pontiac Montana 3.4
06 Pontiac Montana 3.9
98,03 Pontiac Silhouette 3.4
09 Saturn Vue 3.5
04-10 Chevy Colorado / GMC Canyon 3.5, 3.7
02-10 Chevy Trailblazer / GMC Envoy 4.2
04-07 Buick Rainier 4.2
02-04 Oldsmobile Bravada 4.2
06-10 Hummer H3 3.5, 3.7
05-09 Saab 9-7x 4.2
06 Isuzu I-350 3.5
07 Isuzu I-370 3.7
03-07 Isuzu Ascender 4.2
GM L4 Cars
97-05 Chevy Cavalier 2.2, 2.4
05-10 Chevy Cobalt 2.0, 2.2, 2.4 (05-06 2.2 Not Supported)
97-05 Chevy Malibu 2.2, 2.4
97-05 Pontiac Sunfire 2.2, 2.4
06-10 Pontiac G5 2.2, 2.4 (06 2.2 Not Supported)
06-09 Pontiac Solstice 2.0, 2.4 (Transmission Not Supported)
97-05 Pontiac Grand Am 2.2, 2.4
06-10 Pontiac G6 2.4
99-04 Oldsmobile Alero 2.2, 2.4
97-98 Oldsmobile Achieva 2.4
97-98 Buick Skylark 2.4
07-09 Saturn Sky 2.0, 2.4 (Transmission Not Supported)
00-04 Saturn L-Series 2.2, 2.4
04-07 Saturn ION 2.0, 2.2, 2.4 (04-06 2.2 Not Supported)
08-09 Saturn Aura 2.4
07-08 Opel GT 2.0
GM L4 Trucks
04-09 Chevy Colorado / GMC Canyon 2.8, 2.9
97-03 Chevy S10 Pickup / GMC Sonoma 2.2
06-10 Chevy HHR 2.0, 2.4
08-09 Saturn Vue 2.4
97-99 Isuzu Hombre 2.2
Ford V8 Cars
05-10 Mustang 4.6, 5.4
Ford V8 Trucks
04-08 F-Series 4.6, 5.4
Ford Australian Models
02-10 BA, BF, FG models (A6 trans for FG not supported)
Dodatkowo oferuję tuning amerykańskich aut GM V i V8 oraz Ford V8 (niektóre Mustangi v6).
Wyłączanie ograniczeń prędkości, zmiana limitów RPM, wyłączenie kontroli trakcji, kalibracja prędkościomierza,
wyłączania sond, kontroli błędów.
Kompletny tuning NA w/w + zmiana mapy paliwowej, kalibracja MAF pod tuningowy filtr powietrza,
zmiana mapy zapłonów pod 95 i 98oktan/LPG, strojenie na AFR (hamownia opcjonalnie), zmiana charakterystyki skrzyni biegów itp.
Auta doładowane do uzgodnienia w zależności od tego, czy w skład wchodzi montaż kompresora (również możliwe).
Możliwy dojazd do klienta, cena dojazdu do uzgodnienia, również cena tuningu, im więcej aut za jednym razem, tym taniej:)
Auta z USA zazwyczaj mają bardzo bogatą mieszankę 11AFR, przez co nie osiągają max mocy i palą więcej paliwa,
dopasowanie składu mieszanki (12.8AFR) z dopasowaniem zapłonu pod paliwo EU powoduje zwiększenie mocy i zmniejszenie zużycia paliwa.
Tuning amerykańskich aut jest możliwy za pomocą ręcznych urządzeń z predefiniowanymi lub programami na zamówienie typu SCT, Diablo Predator czy Flashpaq, niestety te programy nie są idealne i wymagają ręcznego dostrajania, o czym większość użytkowników niestety nie wie, cena urządzenia z opłatami kształtuje się też w okolicy 1500zł nie dając gwarancji dobrego działania, co jest potwierdzone przez wielu użytkowników w US i PL.
Dla porównania, tuning indywidualny aut EU to też koszt około 2000zł i tylko nazywa się indywidualnym, bo tak naprawdę wgrywa się tylko gotowe programy, a pomiary na hamowni są tylko dla marketingu i nazwania wgrania programu strojeniem na hamowni.
Dodatkowo do Mustanga oferuję mechaniczną modyfikację która powoduje, że auto utrzymuje zadane parametry bez zależności od tego jak bardzo jest zagrzany, Mustang GT bardzo zmienia swoje parametry w oryginale, v6 mniej.
Opcja dla aut których ja niestety nie mogę tuningować, np pre 05 GT i V6, to kupienie SCT, zamówienie programu w US u tunera z którym współpracuję (200$), przyjazd do mnie po południu i tuning online. Ja robię pomiary, wysyłam logi z adnotacjami co trzeba zmienić i w ten sam wieczór mamy auto gotowe.
Cena za auto nie doładowane 1600zł manual, 2000 automat, rabat dla członków stowarzyszenia 10%.
Częściowy tuning oraz auta doładowane do uzgodnienia.
Zapraszam
tel 660482016
info@hd-customs.pl
http://www.facebook.com/hdcustomspl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lista aut możliwych do tuningu (nie supportowane mustangi v6, ale niektóre da się zrobić):
GM V8 Gen III Cars
98-02 Firebird/Camaro 5.7
97-04 Chevy Corvette 5.7
03-04 Chevy SSR 5.3
04 Pontiac GTO 5.7
04-05 Cadillac CTS 5.7
99-05 Holden Commodore 5.7 (including Adventra)
01-05 Holden Monaro 5.7
06 Holden Sedan 5.7 (4 Door Sedan)
06 Holden Non-Sedan 5.7 (Ute, Crewman, Adventra, Wagon, Coupe)
GM V8 Gen III Trucks
02-06 Chevy Avalanche 5.3, 8.1
99-07 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
00-06 Chevy Tahoe 4.8, 5.3
00-06 Chevy Suburban / GMC Yukon 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
03-04 Chevy Trailblazer 5.3
01-07 Chevy Express / GMC Savana 4.8, 5.3, 5.7, 6.0, 8.1
04 Chevy Tiltmaster 6.0
06-09 Chevy Kodiak / GMC Topkick 8.1
09 GMC Canyon 5.3
03-04 GMC Envoy 5.3
04 Buick Rainier 5.3
02-06 Cadillac Escalade 5.3, 6.0
03-07 Hummer H2 6.0
03-04 Isuzu Ascender 5.3
01-07 Workhorse 5.7, 8.1
GM V8 Gen IV Cars
10-11 Camaro 6.2
05-11 Chevy Corvette 6.0, 6.2, 7.0
05-06 Chevy SSR 6.0
06-09 Chevy Impala 5.3
06-07 Chevy Monte Carlo 5.3
05-06 Pontiac GTO 6.0
05-09 Pontiac Grand Prix 5.3
08-09 Pontiac G8 6.0, 6.2
08-09 Buick LaCrosse 5.3
06-09 Buick Lucerne 4.6
06-11 Cadillac CTS 6.0, 6.2
06-09 Cadillac STS 4.4, 4.6 (4.6 in 07+ only)
06-09 Cadillac XLR 4.4, 4.6 (4.6 in 07+ only)
06-09 Cadillac DTS 4.6
05-06 Holden Commodore (LS2) 6.0
06 Holden Commodore (L76) 6.0
05 Holden Monaro 6.0
07-11 Holden Sedan 6.0 (4 Door Sedan)
07-11 Holden Non-Sedan 6.0 (Ute, Wagon, Coupe)
GM V8 Gen IV Trucks
09-10 Chevy Colorado 5.3
07-10 Chevy Avalanche 5.3, 6.0
07-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.8, 5.3, 6.0, 6.2
07-11 Chevy Tahoe 4.8, 5.3, 6.2
07-10 Chevy Suburban / GMC Yukon 4.8, 5.3, 6.0, 6.2
05-10 Chevy Trailblazer 5.3, 6.0
08-10 Chevy Express / GMC Savana 4.8, 5.3, 6.0
05-10 GMC Envoy 5.3
05-07 Buick Rainier 5.3
07-09 Cadillac SRX 4.6
07-10 Cadillac Escalade 6.2
08-09 Hummer H2 6.2
08-10 Hummer H3 Alpha 5.3
05-09 Saab 9-7x 5.3, 6.0
05-06 Isuzu Ascender 5.3
08 Isuzu NPR 6.0
GM V8 Duramax Diesel Trucks
Credits (Per Year)
01-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 6.6
06-10 Chevy Express / GMC Savana 6.6
01-10 Chevy Kodiak / GMC Topkick 6.6
06 Hummer H1 Alpha 6.6
GM V8, V6 Vortec Trucks
98-00 Chevy Silverado / GMC Sierra 5.0, 5.7, 7.4
98-00 Chevy Tahoe 5.7
98-00 Chevy Suburban / GMC Yukon 5.7, 7.4
98-00 Chevy Express / GMC Savana 5.0, 5.7, 7.4
99-00 Cadillac Escalade 5.7
98-00 Chevy S10 / GMC Sonoma 4.3
98-00 Chevy Blazer 4.3
98-00 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.3
98-00 Chevy Astro / GMC Safari 4.3
98-00 Chevy Express / GMC Savana 4.3
98-00 GMC Jimmy / Oldsmobile Bravada 4.3
GM V6 Cars
97-02 Firebird/Camaro 3.8
00-05 Chevrolet Impala 3.4, 3.8
06-11 Chevrolet Impala 3.5, 3.9
97-01 Chevrolet Lumina 3.1, 3.4, 3.8
97-03 Chevrolet Malibu 3.1, 3.4
06-10 Chevrolet Malibu 3.5, 3.6, 3.9 (3.5 in 07+ only)
97-05 Chevrolet Monte Carlo 3.1, 3.4, 3.8
06-07 Chevrolet Monte Carlo 3.5, 3.9
97-05 Pontiac Bonneville 3.8
97-05 Pontiac Grand Am 3.1, 3.4
06-09 Pontiac G6 3.5, 3.6, 3.9 (3.5 in 07+ only)
97-05 Pontiac Grand Prix 3.1, 3.8
98-05 Buick Century 3.1
97-05 Buick Lesabre 3.8
97-05 Buick Park Avenue 3.8
97-04 Buick Regal 3.8
97-99 Buick Riviera 3.8
09-11 Buick Lucerne 3.9
04 Buick Rendezvous 3.4
99-04 Oldsmobile Alero 3.4
07-09 Saturn Aura 3.5, 3.6
GM V6 Alloytec
10 Pontiac G8 3.6
05-08 Buick LaCrosse 3.6
08 Buick Enclave 3.6
04-06 Buick Rendezvous 3.6
04-07 Cadillac CTS 2.8, 3.6
05-07 Cadillac STS 3.6
06-08 Cadillac BLS 3.6
04-08 Cadillac SRX 3.6
07-08 GMC Acadia 3.6
07-08 Saturn Outlook 3.6
06-09 Saab 9-3 2.8
07 Vauxhall Vectra 2.5, 2.8
05-08 Holden Commodore Sedan 3.6
05-08 Holden Commodore Non-Sedan 3.6
06-07 Holden Rodeo 3.6
07-09 Holden Captiva 3.2
GM V6 Trucks
01-04 Chevy S10 Pickup / GMC Sonoma 4.3
01-10 Chevy Silverado / GMC Sierra 4.3
01-05 Chevy Blazer 4.3
07-09 Chevy Equinox 3.4
01-05 Chevy Astro / GMC Safari 4.3
99,02 Chevy Venture 3.4
07-09 Chevy Uplander 3.9
01-10 Chevy Express / GMC Savana 4.3
01 GMC Jimmy / Oldsmobile Bravada 4.3
07-09 Pontiac Torrent 3.4
97-05 Pontiac Montana 3.4
06 Pontiac Montana 3.9
98,03 Pontiac Silhouette 3.4
09 Saturn Vue 3.5
04-10 Chevy Colorado / GMC Canyon 3.5, 3.7
02-10 Chevy Trailblazer / GMC Envoy 4.2
04-07 Buick Rainier 4.2
02-04 Oldsmobile Bravada 4.2
06-10 Hummer H3 3.5, 3.7
05-09 Saab 9-7x 4.2
06 Isuzu I-350 3.5
07 Isuzu I-370 3.7
03-07 Isuzu Ascender 4.2
GM L4 Cars
97-05 Chevy Cavalier 2.2, 2.4
05-10 Chevy Cobalt 2.0, 2.2, 2.4 (05-06 2.2 Not Supported)
97-05 Chevy Malibu 2.2, 2.4
97-05 Pontiac Sunfire 2.2, 2.4
06-10 Pontiac G5 2.2, 2.4 (06 2.2 Not Supported)
06-09 Pontiac Solstice 2.0, 2.4 (Transmission Not Supported)
97-05 Pontiac Grand Am 2.2, 2.4
06-10 Pontiac G6 2.4
99-04 Oldsmobile Alero 2.2, 2.4
97-98 Oldsmobile Achieva 2.4
97-98 Buick Skylark 2.4
07-09 Saturn Sky 2.0, 2.4 (Transmission Not Supported)
00-04 Saturn L-Series 2.2, 2.4
04-07 Saturn ION 2.0, 2.2, 2.4 (04-06 2.2 Not Supported)
08-09 Saturn Aura 2.4
07-08 Opel GT 2.0
GM L4 Trucks
04-09 Chevy Colorado / GMC Canyon 2.8, 2.9
97-03 Chevy S10 Pickup / GMC Sonoma 2.2
06-10 Chevy HHR 2.0, 2.4
08-09 Saturn Vue 2.4
97-99 Isuzu Hombre 2.2
Ford V8 Cars
05-10 Mustang 4.6, 5.4
Ford V8 Trucks
04-08 F-Series 4.6, 5.4
Ford Australian Models
02-10 BA, BF, FG models (A6 trans for FG not supported)
Ostatnio zmieniony 2013-01-21, 14:36 przez caniggia, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
caniggia pisze:Jak w temacie, indywidualny tuning zamiast predefiniowanego sct, predator, flashpaq.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1871183609" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla forumowiczów promo na PW.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Niemniej AFR 12.8 podany - to żart !!
Cytat .
"Auta z USA zazwyczaj mają bardzo bogatą mieszankę 11AFR, przez co nie osiągają max mocy i palą więcej paliwa,
dopasowanie składu mieszanki (12.8AFR) powoduje, dodatkowo z dopasowaniem zapłonu pod paliwo EU powoduje zwiększenie mocy i zmniejszenie zużycia paliwa."
Cytat .
"Auta z USA zazwyczaj mają bardzo bogatą mieszankę 11AFR, przez co nie osiągają max mocy i palą więcej paliwa,
dopasowanie składu mieszanki (12.8AFR) powoduje, dodatkowo z dopasowaniem zapłonu pod paliwo EU powoduje zwiększenie mocy i zmniejszenie zużycia paliwa."
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
W czym widzisz ten żart dla auta NA?AluStar pisze:Niemniej AFR 12.8 podany - to żart !!
Cytat .
"Auta z USA zazwyczaj mają bardzo bogatą mieszankę 11AFR, przez co nie osiągają max mocy i palą więcej paliwa,
dopasowanie składu mieszanki (12.8AFR) powoduje, dodatkowo z dopasowaniem zapłonu pod paliwo EU powoduje zwiększenie mocy i zmniejszenie zużycia paliwa."
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator
w niedoladowanych nie jest to zart,a wrecz za bogata meiszanka.. Zrozumialem ze Alustar pomysla ze piszesz o doladowanych bo 11AFR w stanach ustawiaja na doladowanych, nei wiem skad Ty wziales takei informacje ze tak mocno sa zalewane niedoladowane ??caniggia pisze:W czym widzisz ten żart dla auta NA?AluStar pisze:Niemniej AFR 12.8 podany - to żart !!
"
a czy 12,8AFR w doladowanych to zart to nei wiem ja jezdzilem dlugo na takim AFR,wlasnie 12,5-12,8 przy odcince i GT z kompresorem Saleena dostawal neisamowitego kopa,do tego wgrwuyalem program z katami dla neidoladowanego i auto szlo jak szalone..
woiec mzoe żart to to nie jest ale na pewno niebezpie4czne dla silnika, zaplon o 6stopni czy wiecej przesuniety do przodu niz max dopuszcza SCT z programem dla doladowanego, AFR 12,5 gdzie normalnei dla bezpeiczesntwa autpo jest zalewane bogata mieszanka,co oczywiscie nei daje mocy ale daje bezpoeiczenstwo,no i skutek byl taki ze moj GT wyrywal do przodu jak malo ktore auto z waga 900kilo
znam ludzi ktorzy w doladowanych japonczykach jezdza z AFR pow 13, do tego maja nitro i te auta jezdza dalej, ale wg mnie nei szanuja silnika,licz asie dla nich tylko osiagi a w razie awari sciagaja nowe bebechy i sie bawia dalej
programy ze stanow jake mamy w SCT pozwalaja sie pobawic,dodac paliwa lub odjac,czyli ustawic AFR jak chcemy ale w granicach bezpeiczesnstwa, moj SCT pozwalal mi ustawic nawet `12,8 AFR wiec nei jest to zart,bo Breenspeed wie co robi,no ale jzu katami zpalonu az tak bardzo nie pozwala sie bawic,doslowanie o kilka stopni mozna bylo przesunac,i nigdy nie moglem ustawic tak jak mialem to w programei z Predatora dla niedoladowanego GT..
PODSUMOWUJAC kazdy moze sobie kupic program z Brenspeed czy od innego tunera i bawic sie w strojenie, SCT daja duze bezpeiczesntwo i nei trzeba byc znajkomityum fachowcem, jednak juz program jakeigo Ty uzywasz czyli HPTUNERS nie daje tego bezpeiczesntwa,bo mozna dowolnie ustawiac czy to zaplon czy AFR,i mozna po prostu rozwalic szybko silnik..
takze Caniggia musisz sie bardzo penwie czuc strojac auta, nawet w VTG gdzie od lat uzywaja tego programu, po nieudanej probie zgrania programu Saleena z ECU z mojego GT nie chcieli ryzykowac ze strojeniem,tym bardziej ze zauwazyli ze nie trafili na FRAJERA ,ktory w przypadku gdyby rozwalili mi silnik nie mial prete4nsji i uwierzyl w ich bajeczke ze silnik i tak by padl bo wlasnie tak mi wlasciciel VTG powiedzial odrazu " jak ma cos pasc to niech lepiej u nas padnie",a chyba lpeiej dl anich ,bo 2lata by potem naprawiali za gruba kase,oczywoiscie ja bym musial wszystko kryc i jeszcze ich po plecahc klepac, cvo byloby ich niedoczekaniem, i jak to zauwazyli nei zaryykowali stroic mojego GT..
takze neichce Ci robic antyreklamy ale musisz sie naprawde znac ,zeby uzywac HPTuners, co innego dostrajac bezpoeicznym SCT jak to robia w Jetroniku a to fachowcy 1klasa
Powiedz mi tylko ,bo AFR czy kat zaplonu to zaden problem,ale jak Ty sprawdzsasz czy po Twoim strojeniu nie wystepuje spalanie stukowe tak neibezpieczne dla silnika ?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Sprawdzam słuchawkamikoral pisze:w niedoladowanych nie jest to zart,a wrecz za bogata meiszanka.. Zrozumialem ze Alustar pomysla ze piszesz o doladowanych bo 11AFR w stanach ustawiaja na doladowanych, nei wiem skad Ty wziales takei informacje ze tak mocno sa zalewane niedoladowane ??caniggia pisze:W czym widzisz ten żart dla auta NA?AluStar pisze:Niemniej AFR 12.8 podany - to żart !!
"
a czy 12,8AFR w doladowanych to zart to nei wiem ja jezdzilem dlugo na takim AFR,wlasnie 12,5-12,8 przy odcince i GT z kompresorem Saleena dostawal neisamowitego kopa,do tego wgrwuyalem program z katami dla neidoladowanego i auto szlo jak szalone..
woiec mzoe żart to to nie jest ale na pewno niebezpie4czne dla silnika, zaplon o 6stopni czy wiecej przesuniety do przodu niz max dopuszcza SCT z programem dla doladowanego, AFR 12,5 gdzie normalnei dla bezpeiczesntwa autpo jest zalewane bogata mieszanka,co oczywiscie nei daje mocy ale daje bezpoeiczenstwo,no i skutek byl taki ze moj GT wyrywal do przodu jak malo ktore auto z waga 900kilo
znam ludzi ktorzy w doladowanych japonczykach jezdza z AFR pow 13, do tego maja nitro i te auta jezdza dalej, ale wg mnie nei szanuja silnika,licz asie dla nich tylko osiagi a w razie awari sciagaja nowe bebechy i sie bawia dalej
programy ze stanow jake mamy w SCT pozwalaja sie pobawic,dodac paliwa lub odjac,czyli ustawic AFR jak chcemy ale w granicach bezpeiczesnstwa, moj SCT pozwalal mi ustawic nawet `12,8 AFR wiec nei jest to zart,bo Breenspeed wie co robi,no ale jzu katami zpalonu az tak bardzo nie pozwala sie bawic,doslowanie o kilka stopni mozna bylo przesunac,i nigdy nie moglem ustawic tak jak mialem to w programei z Predatora dla niedoladowanego GT..
PODSUMOWUJAC kazdy moze sobie kupic program z Brenspeed czy od innego tunera i bawic sie w strojenie, SCT daja duze bezpeiczesntwo i nei trzeba byc znajkomityum fachowcem, jednak juz program jakeigo Ty uzywasz czyli HPTUNERS nie daje tego bezpeiczesntwa,bo mozna dowolnie ustawiac czy to zaplon czy AFR,i mozna po prostu rozwalic szybko silnik..
takze Caniggia musisz sie bardzo penwie czuc strojac auta, nawet w VTG gdzie od lat uzywaja tego programu, po nieudanej probie zgrania programu Saleena z ECU z mojego GT nie chcieli ryzykowac ze strojeniem,tym bardziej ze zauwazyli ze nie trafili na FRAJERA ,ktory w przypadku gdyby rozwalili mi silnik nie mial prete4nsji i uwierzyl w ich bajeczke ze silnik i tak by padl bo wlasnie tak mi wlasciciel VTG powiedzial odrazu " jak ma cos pasc to niech lepiej u nas padnie",a chyba lpeiej dl anich ,bo 2lata by potem naprawiali za gruba kase,oczywoiscie ja bym musial wszystko kryc i jeszcze ich po plecahc klepac, cvo byloby ich niedoczekaniem, i jak to zauwazyli nei zaryykowali stroic mojego GT..
takze neichce Ci robic antyreklamy ale musisz sie naprawde znac ,zeby uzywac HPTuners, co innego dostrajac bezpoeicznym SCT jak to robia w Jetroniku a to fachowcy 1klasa
Powiedz mi tylko ,bo AFR czy kat zaplonu to zaden problem,ale jak Ty sprawdzsasz czy po Twoim strojeniu nie wystepuje spalanie stukowe tak neibezpieczne dla silnika ?
Odnośnie programów z USA, nie chce mi się nawet o nich pisać. Jeszcze nie widziałem ani jednego dobrego za pierwszym razem, mało tego, większość z Was nie ma pojęcia czy są dobre, to że AFR się zgadza to nie wszystko, pytanie dlaczego się zgadza.
SCT to można sobie pogmerać a nie stroić, dopuszczalne zmiany pozwalają na tyle co nic, aby dobrze zestroić, trzeba logować i wysyłać logi do US w kółko na poprawki. SCT Pro Racer, to już coś, ale trzeba się znać tak samo jak na HPT.
Tak więc odnosząc się do tego co napisałeś, że do SCT nie trzeba mieć doświadczenia (nawet zwykłego), to owszem, gdy się nic nie rusza i nie wie co się w rzeczywistości dzieje z autem. Każda zmiana kąta zapłonu i AFR musi być podparta wiedzą, logowaniem itp.
A odnośnie fachowców 1klasa, to myślę, że mam na stanie 2 logi... Ja bym tak nie chciał mieć, nic dziwnego akurat.
Strojenie kompresora na sterowniku GT to nie lada wyzwanie swoją drogą, tu akurat mam świetny support.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
koral pisze: Zrozumialem ze Alustar pomysla ze piszesz o doladowanych bo 11AFR w stanach ustawiaja na doladowanych, nei wiem skad Ty wziales takei informacje ze tak mocno sa zalewane niedoladowane ??
Jak to skąd? z pomiarów, mało tego, te 11 to mierzone za katami, przed jest nawet poniżej 10.5.
Wrzuć może jakieś logi z Saleena to zobaczymy jaki miałeś program dopracowany.
Takie pytanie jeszcze, wysyłał ktoś logi po wgraniu do US na analizę?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
a jeszcze, aby ktoś mnie źle nie zrozumiał, nie można edytować posta, fachowców 1Klasa miałem na myśli ogólnie fachowców 1Klasa, głównie znanych w USA, aby była jasność, nie piłem do Jetronika, bo jak oni robią nie moge się wypowiedzieć.
BTW, Koral, masz jakieś wykresy z hamowni oprócz logów?
BTW, Koral, masz jakieś wykresy z hamowni oprócz logów?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator
musialbym poszukac,ale raczej nic ju znie mam po tym GT, po sprzedazy meiszkania zrobilem kompletne czystki,wyrzucalem nawet wartosciowe graty.. program z brenspeed moze gdzies mam na mailu,logi moze etz,ale to musialbym w archiwum poszukac
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-08-19, 17:23
- Model: S197 Ford Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: szary z czarnymi pasami
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Polecam w 100%, profesjonalista z "naszego" canningi, wie co robi, elegancko wyregulowal mi auto, zdecydowanie dobrze wydane pieniadze, hmm... wlasciwie to dobrze ZAINWESTOWANE. Mialem tez okazje przejechac sie na fotelu pasazera jego autem po zmienie programu... jest moc !!! w stosunku do serii to przepasc co jego autko wyprawia... Zdecydowanie polecam.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator
Dodaję do oferty nową modyfikację:
viewtopic.php?f=85&t=3615&start=53" onclick="window.open(this.href);return false;
Powoduje, że auto ma taką samą moc, czy zimne, czy max zgrzane.
viewtopic.php?f=85&t=3615&start=53" onclick="window.open(this.href);return false;
Powoduje, że auto ma taką samą moc, czy zimne, czy max zgrzane.
Ostatnio zmieniony 2012-03-12, 01:31 przez caniggia, łącznie zmieniany 2 razy.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator
a wyłączasz skip-shifta? w camaro i mustangu 2011 w manualu jest taka wkurzajaca opcja oszczdzania paliwa i podczas spokojnej jazdy elektromagnez wymusza przełączenie z 1biegu na 4bieg dopiero wgranie programu z SCT to eliminuje,ale przy zakupie trzeba ta opcje zaznaczyc..
wkurzajaca rzecz, w sumei nauczylem sie jezdzic na 1,3,5 dzieki temu,ale wrzuacanie z 1na4 uważam za przesade,obroty w SS spadaja na 900rpm,co prawda nawet pod gorke daje rade i przyspiesza,ale ja to uwazam za meczenie silnika, piernicze taka oszczednosc paliwa,sam chce decydowac kiedy wrzuce jaki bieg
dlatego po nowym roku na pewno albo kupie SCT albo wybiore sie do Ciebie
wkurzajaca rzecz, w sumei nauczylem sie jezdzic na 1,3,5 dzieki temu,ale wrzuacanie z 1na4 uważam za przesade,obroty w SS spadaja na 900rpm,co prawda nawet pod gorke daje rade i przyspiesza,ale ja to uwazam za meczenie silnika, piernicze taka oszczednosc paliwa,sam chce decydowac kiedy wrzuce jaki bieg
dlatego po nowym roku na pewno albo kupie SCT albo wybiore sie do Ciebie