Co kupić nowy V8 2011 5.0 412KM czy 3-letni GT500 ???
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Ja nie jestem jakimś specjalnym raiderem ale zgadzam się z Olafem że 300ps w GT to tak na styk jak sie troche pojeździ,ja przesiadłem się z Saaba 9-5 2.3T AERO i na początku było czuć różnice tych 50koni myśłałem sobie szatan straszny ten Mustang , a teraz to jakoś mi brakuje mocy nawet po założeniu CAI + programu ,jak sie przejade kolegi Carrerą 4 to też mi się wydaje ze ten mój Mustang to jakiś troszke zamulony a Carrera ma 4.7sek. do 100 więc różnicy jakiejś potwornej nie ma Napisałem to do tego ze jak już ktoś posmakował GT to samobójem byłoby kupować 3.7V6 dokładać kompressory itp. lepiej odrazy GT 5.0 i po sprawie
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Bolek te 415 kucy w nowym koniu starczy Ci na 2-3 miesiaca az sie przyzwyczaisz..i tak zaczniesz pozniej kombinowac..zaczynajac od stozka itp itd ...Bolek pisze:Ja nie jestem jakimś specjalnym raiderem ale zgadzam się z Olafem że 300ps w GT to tak na styk jak sie troche pojeździ,ja przesiadłem się z Saaba 9-5 2.3T AERO i na początku było czuć różnice tych 50koni myśłałem sobie szatan straszny ten Mustang , a teraz to jakoś mi brakuje mocy nawet po założeniu CAI + programu ,jak sie przejade kolegi Carrerą 4 to też mi się wydaje ze ten mój Mustang to jakiś troszke zamulony a Carrera ma 4.7sek. do 100 więc różnicy jakiejś potwornej nie ma Napisałem to do tego ze jak już ktoś posmakował GT to samobójem byłoby kupować 3.7V6 dokładać kompressory itp. lepiej odrazy GT 5.0 i po sprawie
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
??Olaf pisze: Koral przyjedź na wiosnę manualem to zobaczymy co to za zwierz : )
porsche to male lekkie auto i inaczej bedzie czuc przyspieszenie.. nie wiem jakiego Ty masz GT ale moje nawet na trojce zrywaly przyczepnosc przy redukcji z 4ki,wiec naprawde trzeba bylo uwazac.. w GT z kompresorem Saleena az szkoda mi bylo wciskac gazu do dechy bo redukcja to byla jak walniecie bomby atomowej ,uderzenie niesamowite i pewnie przy okazji wszystko po dupie niezle dostawalo,dlatego z max mocy korzystalem tylko na 1/4mili, na codzien powtarzam te 300KM jest wystarczajace, wiadomo ze i do 900KM sie szybko idzie przyzwyczaic,ale nei znaczy ze nad nimi zapanowales.. dla "krolow prostej" pewnie te 300KM rzeczywiscie bedzie malo, bo japonskie lekkie popierdolki beda szybsze ze swiatel.. dlatego wnioskuje (bez obrazy) ze wam brakuje mocy na prostej, chociaz przy redukcji to i na prostej moze zarzucic przy ponad 100km/h,wiec i tak trzeba uwazac..Bolek pisze:Ja nie jestem jakimś specjalnym raiderem ale zgadzam się z Olafem że 300ps w GT to tak na styk ..
tez uwazam ze na 1/4mili i tuning lepszy bedzie GT albo GT500,no ale na codzien ja nie wykorzystam nawet tych 300kucy z V6 moze sie starzeje,a moze navbralem doswiadczenia,ale po miescie wciskac w deche mi si enie widzi, za bardzo to auto wyrywa do przodu i za szybko 200pojawia sie na liczniku..Napisałem to do tego ze jak już ktoś posmakował GT to samobójem byłoby kupować 3.7V6 dokładać kompressory itp. lepiej odrazy GT 5.0 i po sprawie
nie uwazam ze to samoboj nawet jesli zaloze prochargera i bede mial tylko 470HP w V6.. mi to wystarczy,ale oczywiscie wiem ze z tym wyniku na 1/4mili nei zrobie,no ale te 4,5tys$ na kmpresor to nie majatek i pewnei bede nad nim myslal
jesli oczywiscie nie kupie GT czy GT500 ale jesli kupie to tylko ze wzgledu na 1/4mili a nie ze wzgledu ze mi V6 na codzien nei wystarczy
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
http://speedhunters.com/archive/2011/01 ... t-5-0.aspx
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie panowie, osiągi osiągami ale to na widok stanga ślina z "mordy" cieknie. Do porsche kazdy juz sie przyzwyczail bo mniej wiecej taki sam design jezdzi po polskich drogach juz od wielu wielu lat. Poza tym ze mustang wizualnie przebija porsche, to na dodatek kosztuje kilkakrotnie mniej (nawet jezeli chodzi o Shelby 2011). Zapraszam do fajnego artykulu zgredziałego fana porsche ...
http://www.cargurus.com/blog/2010/02/09 ... 11-turbo-s
"If all you’re doing is driving in straight lines, the GT500 might be a great choice," - kolega chyba nie jest na bierząco ... Czasy stanga jako "auta na prostą" juz sie skonczyly.
http://www.cargurus.com/blog/2010/02/09 ... 11-turbo-s
"If all you’re doing is driving in straight lines, the GT500 might be a great choice," - kolega chyba nie jest na bierząco ... Czasy stanga jako "auta na prostą" juz sie skonczyly.
Mariusz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2423
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Co kupić nowy V8 2011 5.0 412KM czy 3-letni GT500 ???
jeżeli chcesz mieć samochód na codzien fajny do jazdy i nie męczący to polecam nowy GT 2011 5,0
spalanie średnio miasto trasa jest 11/100km przyczym czasami się przyciśnie sprawdzone zgodnie z tankowaniem
jest w środku cichy zawieszenie spokojne nie szarpie na koleinach i ma kopa
spalanie średnio miasto trasa jest 11/100km przyczym czasami się przyciśnie sprawdzone zgodnie z tankowaniem
jest w środku cichy zawieszenie spokojne nie szarpie na koleinach i ma kopa
V8 2011 5.0 - Modyfikacje ile dadza
Mysle ze ciekawie pokazuje przyrosty mocy ten filmik:
V8 2011 5.0
V8 2011 5.0
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: V8 2011 5.0 - Modyfikacje ile dadza
Nie pisz głupot ten film jest o Power TVAluStar pisze:Mysle ze ciekawie pokazuje przyrosty mocy ten filmik:
V8 2011 5.0
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Co kupić nowy V8 2011 5.0 412KM czy 3-letni GT500 ???
No fajnie, minął rok , czas na zakup a tu .... musiał $ się spie....... na ryj! No po prostu ręce opadają, był 4 mies. temu po 2,85 teraz blisko 3,45 ; ((((
Przynajmniej zrobiłem szybkie porównanie cen i .... GT500 przez 10 miesięcy wcale zbytnio nie spadły tj. średnia cena 24 najtańszych
GT500 2008r. (NIE rozbitków) w 3.2011 to 34 860$ a w 01.2012r 32 335$ czyli spadek średnio o ok. 2500$ tylko....
Natomiast GT 2011r. analogicznie 24 740 $ co chyba (też kosztowo) wskazuje na zwycięzcę dla auta do dużego miasta....
Przynajmniej zrobiłem szybkie porównanie cen i .... GT500 przez 10 miesięcy wcale zbytnio nie spadły tj. średnia cena 24 najtańszych
GT500 2008r. (NIE rozbitków) w 3.2011 to 34 860$ a w 01.2012r 32 335$ czyli spadek średnio o ok. 2500$ tylko....
Natomiast GT 2011r. analogicznie 24 740 $ co chyba (też kosztowo) wskazuje na zwycięzcę dla auta do dużego miasta....