Profesjonalne przerabianie świateł
Moderator: caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Profesjonalne przerabianie świateł
Unikalna przeróbka świateł, polega na tym, że świecą wszystkie postoje (x6) oraz wszystkie światła stop (x6). W 2005 stop świeci x4. W 2005 środkowy stop zamienia się na kierunek, po wyłączeniu kierunku zamienia się w postój. Załączenie światła przeciwmgielnego na środkowej lampie (2005) powoduje wyłączenie stopu na środkowej lampie.
W modelu 2010 skrajny wsteczny jest zamieniony na kierunkowskaz, wewnętrzny w lewej lampie na przeciwmgielny, w prawej zostaje oryginalnie jako wsteczny, tak samo jak w 2005 świecą się wszystkie postoje i stopy. Aby to osiągnąć na oryginalnych żarówkach jest potrzeba zamontowania specjalnego emulatora, gdyż auto posiada moduł kontroli w bezpośrednio żarówkach.
Całą przeróbkę na diodach robi się z zachowaniem wszystkich wyliczeń obciążeń i przekrojów kabli, cała dorobiona instalacja jest zabezpieczona bezpiecznikami, nie ma możliwości spalenia/uszkodzenia sterowników SJB czy BCM. Przeróbka diodowa jest zrobiona bez żadnych rezystorów o małej oporności, które działają jako grzejnik.
Przeróbki diodowe tyłu i postoju robi się bez demolowania/rozszczelniania oryginalnych lamp.
Ceny zależne od wybranej opcji, gdyż przeróbkę najtańszą na jednej żarówce można wykonać za ok 600zł, a najdroższa nawet 1200zł.
Dla członków stowarzyszenia rabat 10%.
Filmy przedstawiające realizację na licytowanych diodach:
2005:
2010:
viewtopic.php?f=11&t=1108&start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Więcej informacji telefonicznie lub mailowo.
660482016
info@hd-customs.pl
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/hdcustomspl" onclick="window.open(this.href);return false;
W modelu 2010 skrajny wsteczny jest zamieniony na kierunkowskaz, wewnętrzny w lewej lampie na przeciwmgielny, w prawej zostaje oryginalnie jako wsteczny, tak samo jak w 2005 świecą się wszystkie postoje i stopy. Aby to osiągnąć na oryginalnych żarówkach jest potrzeba zamontowania specjalnego emulatora, gdyż auto posiada moduł kontroli w bezpośrednio żarówkach.
Całą przeróbkę na diodach robi się z zachowaniem wszystkich wyliczeń obciążeń i przekrojów kabli, cała dorobiona instalacja jest zabezpieczona bezpiecznikami, nie ma możliwości spalenia/uszkodzenia sterowników SJB czy BCM. Przeróbka diodowa jest zrobiona bez żadnych rezystorów o małej oporności, które działają jako grzejnik.
Przeróbki diodowe tyłu i postoju robi się bez demolowania/rozszczelniania oryginalnych lamp.
Ceny zależne od wybranej opcji, gdyż przeróbkę najtańszą na jednej żarówce można wykonać za ok 600zł, a najdroższa nawet 1200zł.
Dla członków stowarzyszenia rabat 10%.
Filmy przedstawiające realizację na licytowanych diodach:
2005:
2010:
viewtopic.php?f=11&t=1108&start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Więcej informacji telefonicznie lub mailowo.
660482016
info@hd-customs.pl
http://www.hd-customs.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/hdcustomspl" onclick="window.open(this.href);return false;
- krupex
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
- Model: Mustang 2006r
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
kurcze ja tez jestem zainteresowany tematem!
Po 6ciu latach (w tym 3 jezdzenia stangiem po hiszpanii i calej europie) wrocilem do kraju i niespodzianka! Zabrany dowod z powodu czerwonych migaczy. Macie namiar gdzie moge to zrobic w wawie i okolicach?
Mam tez troche sajgon w elektryce... Migacze i swiatla stopu to ta sama lampa, jak hamuje to dodatkowo pali mi sie przedni prawy migacz... Mam 7 dni na wizyte w stacji kontroli. Jak moglbys mi cos doradzic np. adres zakladu ktorzy to moga zrobic to bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam!
Po 6ciu latach (w tym 3 jezdzenia stangiem po hiszpanii i calej europie) wrocilem do kraju i niespodzianka! Zabrany dowod z powodu czerwonych migaczy. Macie namiar gdzie moge to zrobic w wawie i okolicach?
Mam tez troche sajgon w elektryce... Migacze i swiatla stopu to ta sama lampa, jak hamuje to dodatkowo pali mi sie przedni prawy migacz... Mam 7 dni na wizyte w stacji kontroli. Jak moglbys mi cos doradzic np. adres zakladu ktorzy to moga zrobic to bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam!
Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!
- krupex
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2009-06-23, 22:41
- Model: Mustang 2006r
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
albo kurcze tymczasowo zalatwic "usterki usunieto" w wawie?
Allways look on the brights side of life... Come on, Brian!
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
polecam kontakt z użytkownikiem cannigia
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
CANIGGIA JESTEŚ WIELKI
Przerabiał ktoś światła przez telefon? Tylko z Caniggia było to możliwe hehe , jest MEGA i to w niedziele rano !
Po pierwsze jak przerabiać światła to Caniggia
Po drugie TYLKO Caniggia
Ale zaczne od początku bo mój przypadek był troche inny chyba niż pozostałe
Generalną przeróbkę robiłem u elektryka w Lublinie , poprzednie samochody też i nie było problemu. Tu z modelem 2012 jednak sobie nie poradził. Całośc ogólnie ok przód diody w lampach głownych ,kierunki w głównych i obrysówkach ,tył 3 pozycje , dwa stopy , dwa przeciwmgielne ,2 wsteczne i dwa kierunki pomarańczowe z tym że..... kierunki mrygały bardzo szybko , za szybko bo praktycznie w świeceniu nie było przerwy i to bez względu na to czy dzwi zamknięte czy otwarte.
Wiec co robić? od razu telefon do Caniggia po EMULATORY
No i przyszły w zeszły piątek a dzis rano postanowiłem sam się za to zabrać aby to przerobić.
5:00 rano po wczorajszej imprezie nie za świerzy biorę się do roboty , w sumie prosta sprawa bo według instrukcji od Caniggia nie powinno to zabrać więcej niż 2h a tu zonk.... działa ale chaotycznie , kierunki raz świecą szybciej raz wolniej ,patrze na zegarek 6:30 , nie no nie będę chłopa budzić o tej porze czekam do 10:00 chociaż...
Po kilkunastu rozmowach które trwały dobre dwie godziny i kilku zmianach w instalacji , odcięciu połowy kabli tak że ja już się gubiłem co jest co do czego ,rozmontowaniu lamp , dołorzeniu oporników które potem okazały się nie potrzebne itp. itp., Caniggia pokierował mnie po MISTRZOWSKU co mam do czego wpiąć ,po drodze wyszło że mam inne kolory kabli niż myśleliśmy na początku gdzie podpiąć plus z Emulatora, a przecież Caniggia na odległośc nie widział jak instalacja wygląda i jak poprzednio zrobiona, aż doszedł do tego że jest za duże obciążenie i z przodu nie powinny być normalne żarówki tylko diodowe. Po wyjęciu żarówek z przodu kierunki zaczęły mrygać normalną prędkością !! EMULATORY Canigii działają HURRA !!
Wszystko ot tak wyglądało ,normalnie plątanina kabli eh
Nic tylko trzeba poszukać żarówek diodowych na kierunki przód , nie łatwa sprawa, eh wręcz nie możliwa chyba w Polsce , przewertowałem całą sieć i nic , na Ebayu w US też nie za bardzo ...
Więc wpadłem na pomysł by przerobić normalne żarówki na diodowe za pomocą dobrych pasków LED białych;)
Wzięlem więc stare żarówki pomarańczowe z poprzednich aut i wybebeszyłem je by mieć same oprawki.
Paski LED przylutowałem do drutu do mocowania siatki ogrodowej i przełożyłem przez oprakę i oto efekt jak świecą bardzo mocno , że po włożeniu do lampy przedniej kierunki świeciły tak mocno że były żółte a nie pomarańczowe.... więc wzięłem od żony lakier do paznokci pomarańczowy i lekko pomalowałem diody . jasnośc wyszła idealnie
I oto mam dwie gotowe żarówki diodowe na przód hehe
No i wszystko wyszło super , działa jak talala
" onclick="window.open(this.href);return false;
[yt][/yt]
Jeszcze raz Wielkie dzięki Caniggia z pomoc, porady i stracony czas w niedziele , jesteś MEGA !!!
baRDZO BARDZO DZIĘKUJĘ
Przerabiał ktoś światła przez telefon? Tylko z Caniggia było to możliwe hehe , jest MEGA i to w niedziele rano !
Po pierwsze jak przerabiać światła to Caniggia
Po drugie TYLKO Caniggia
Ale zaczne od początku bo mój przypadek był troche inny chyba niż pozostałe
Generalną przeróbkę robiłem u elektryka w Lublinie , poprzednie samochody też i nie było problemu. Tu z modelem 2012 jednak sobie nie poradził. Całośc ogólnie ok przód diody w lampach głownych ,kierunki w głównych i obrysówkach ,tył 3 pozycje , dwa stopy , dwa przeciwmgielne ,2 wsteczne i dwa kierunki pomarańczowe z tym że..... kierunki mrygały bardzo szybko , za szybko bo praktycznie w świeceniu nie było przerwy i to bez względu na to czy dzwi zamknięte czy otwarte.
Wiec co robić? od razu telefon do Caniggia po EMULATORY
No i przyszły w zeszły piątek a dzis rano postanowiłem sam się za to zabrać aby to przerobić.
5:00 rano po wczorajszej imprezie nie za świerzy biorę się do roboty , w sumie prosta sprawa bo według instrukcji od Caniggia nie powinno to zabrać więcej niż 2h a tu zonk.... działa ale chaotycznie , kierunki raz świecą szybciej raz wolniej ,patrze na zegarek 6:30 , nie no nie będę chłopa budzić o tej porze czekam do 10:00 chociaż...
Po kilkunastu rozmowach które trwały dobre dwie godziny i kilku zmianach w instalacji , odcięciu połowy kabli tak że ja już się gubiłem co jest co do czego ,rozmontowaniu lamp , dołorzeniu oporników które potem okazały się nie potrzebne itp. itp., Caniggia pokierował mnie po MISTRZOWSKU co mam do czego wpiąć ,po drodze wyszło że mam inne kolory kabli niż myśleliśmy na początku gdzie podpiąć plus z Emulatora, a przecież Caniggia na odległośc nie widział jak instalacja wygląda i jak poprzednio zrobiona, aż doszedł do tego że jest za duże obciążenie i z przodu nie powinny być normalne żarówki tylko diodowe. Po wyjęciu żarówek z przodu kierunki zaczęły mrygać normalną prędkością !! EMULATORY Canigii działają HURRA !!
Wszystko ot tak wyglądało ,normalnie plątanina kabli eh
Nic tylko trzeba poszukać żarówek diodowych na kierunki przód , nie łatwa sprawa, eh wręcz nie możliwa chyba w Polsce , przewertowałem całą sieć i nic , na Ebayu w US też nie za bardzo ...
Więc wpadłem na pomysł by przerobić normalne żarówki na diodowe za pomocą dobrych pasków LED białych;)
Wzięlem więc stare żarówki pomarańczowe z poprzednich aut i wybebeszyłem je by mieć same oprawki.
Paski LED przylutowałem do drutu do mocowania siatki ogrodowej i przełożyłem przez oprakę i oto efekt jak świecą bardzo mocno , że po włożeniu do lampy przedniej kierunki świeciły tak mocno że były żółte a nie pomarańczowe.... więc wzięłem od żony lakier do paznokci pomarańczowy i lekko pomalowałem diody . jasnośc wyszła idealnie
I oto mam dwie gotowe żarówki diodowe na przód hehe
No i wszystko wyszło super , działa jak talala
" onclick="window.open(this.href);return false;
[yt][/yt]
Jeszcze raz Wielkie dzięki Caniggia z pomoc, porady i stracony czas w niedziele , jesteś MEGA !!!
baRDZO BARDZO DZIĘKUJĘ
Pozdrawiam
Yoda
Yoda
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
O tej porze co zacząłeś, to ja wróciłem:)
Ledów 3157 na alledrogo jest pod dostatkiem
allegro.pl/szukaj,1.html?q=led+3157
24 led z carledtuning sprawdzone i wystarczają.
Ale z paskami pomysł miałeś dobry.
Btw normalnie nic nie trzeba ciągnąć z przednich kierunków, ale skoro już tak miałeś...
Ledów 3157 na alledrogo jest pod dostatkiem
allegro.pl/szukaj,1.html?q=led+3157
24 led z carledtuning sprawdzone i wystarczają.
Ale z paskami pomysł miałeś dobry.
Btw normalnie nic nie trzeba ciągnąć z przednich kierunków, ale skoro już tak miałeś...
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
No to ponownie muszę Ci podziękować , nie znałem oznaczeń tych żarówek i dlatego nie mogłem znalezśc
Zamówie te 24led ( chyba że 1,5W okaże się za dużo ) bo te paski co zrobiłem są OK ale to tak na szybko aby coś było bo obrysówki raczej z boku są widoczne a z przodu bym nic nie miał.
Zamówie te 24led ( chyba że 1,5W okaże się za dużo ) bo te paski co zrobiłem są OK ale to tak na szybko aby coś było bo obrysówki raczej z boku są widoczne a z przodu bym nic nie miał.
Pozdrawiam
Yoda
Yoda
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
legalny to taki raczej nie będzie, ale zrobić się da.Baron pisze:A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
oj coś czuje że nie długo będe się do Ciebie odzywał w tej sprawie rozumiem że gdzieś pewnie jest zapis że kierunek ma być w jednym miejscu? (a nie w 3 jak defacto jest przy sekwencyjnym kierunkowskazie)caniggia pisze:legalny to taki raczej nie będzie, ale zrobić się da.Baron pisze:A ja mam pytanie, czy da sie jakimś sposobem aby w modelu 2011 mieć legalny kierunkowskaz pomarańczowy z tylu ale sekwencyjny? Wiecie o co mi chodzi? Taki jak w tych nowych modelach normalnie w stanach? moim zdaniem to aż ocieka zajebistością,ehhh ile bym dał za taki bajer!:P
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
nie wiem czy taki jest, ale jest z jaką częstotliwością ma mrugać, a tu każdy będzie z inną.
ale da się zrobić przełącznik który 2 wyłączy i będzie tylko jeden.
ale da się zrobić przełącznik który 2 wyłączy i będzie tylko jeden.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 57
- Rejestracja: 2012-08-09, 21:36
- Model: 2018 GT350
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Pomorskie
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
Witam serdecznie.
Moze jeszcze za wczesnie ruszac ten temat, ale czy ktos ma jakis pomysl w jaki sposob wykrzesac pomaranczowe kierunkowskazy z nowych LEDowych lamp z Mustanga 2013?
Wprawdzie dopiero gdzies za 2 lata wracam do kraju, ale moze juz warto poruszyc ten temat..... kto wie ile czasu potrzeba na rozgryzienie tego tematu.
Pozdrawiam
Moze jeszcze za wczesnie ruszac ten temat, ale czy ktos ma jakis pomysl w jaki sposob wykrzesac pomaranczowe kierunkowskazy z nowych LEDowych lamp z Mustanga 2013?
Wprawdzie dopiero gdzies za 2 lata wracam do kraju, ale moze juz warto poruszyc ten temat..... kto wie ile czasu potrzeba na rozgryzienie tego tematu.
Pozdrawiam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Profesjonalne przerabianie świateł.
wydaje mi się, że najprościej bedzie te ramki czerwone zostawic jako stop, a jako kierunek wykożystać np przelutowując diody , zewnetrzny wsteczny. tak jak to się robi w 2011-12.Kste pisze:Witam serdecznie.
Moze jeszcze za wczesnie ruszac ten temat, ale czy ktos ma jakis pomysl w jaki sposob wykrzesac pomaranczowe kierunkowskazy z nowych LEDowych lamp z Mustanga 2013?
Wprawdzie dopiero gdzies za 2 lata wracam do kraju, ale moze juz warto poruszyc ten temat..... kto wie ile czasu potrzeba na rozgryzienie tego tematu.
Pozdrawiam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver