Pozdrawiam

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
bo to 289 na 4 gardzielach, o ile pamietam to zalecane bylo 93, czyli mniej wiecej nasze obecne 98ERTE pisze:u mnie w A-codzie różnica między 95 a 98 była ogromna (na korzyść 98)
silnik pracował o wiele równiej
nawet nie da sie dodatkow dolac co tyle zwieksza..... kosztowalo by to kolo 2000 na jedno tankowanie....ERTE pisze:i mniejsze komory spalania a co za tym idzie większe sprężanie,
po remoncie jeszcze będzie zwiększone więc chyba będe musiał się zaprzyjaźnic z vpower albo inną vervą
bo 107octan można kupić tylko "spod lady" chyba że się myle?
ustaw zapłon na 4-5 stopni (fabrycznie powinno byc 6) i zobacz jaki silnik sie fajny zrobi... taki rozlazly jak prawdziwe V8ERTE pisze:i mniejsze komory spalania a co za tym idzie większe sprężanie,
po remoncie jeszcze będzie zwiększone więc chyba będe musiał się zaprzyjaźnic z vpower albo inną vervą
bo 107octan można kupić tylko "spod lady" chyba że się myle?