Witam,
może ktoś coś wie, ktoś coś powie?
znalazłem taki oto wynalazek:
http://www.americanmuscle.com/cdc-2005- ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;
??
Co to za CUDO
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Co to za CUDO
wlot powietrza na maska ale funkcyjny doprowadzi powietrze do filtra! 

GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2447
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2131
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Co to za CUDO
Głównie atrakcyjniejszy wygląd, shaker był montowany w 1969-70 MACH 1 i ten z linka nawiązuje do tego właśnie rozwiązania.Macc pisze:Klasyczne pytanie; co dodaje..
Na hamowniach praktycznie nic nie pokazuje. Ma dawać więcej zimnego powietrza przy dużych prędkosciach

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Co to za CUDO
Bo niby skąd na hamowni miałby dawać?stang232 pisze:Głównie atrakcyjniejszy wygląd, shaker był montowany w 1969-70 MACH 1 i ten z linka nawiązuje do tego właśnie rozwiązania.Macc pisze:Klasyczne pytanie; co dodaje..
Na hamowniach praktycznie nic nie pokazuje. Ma dawać więcej zimnego powietrza przy dużych prędkosciach
Przy odpowiednim zaprojektowaniu dolotu, powyżej 100km/h da się odczuć różnicę, na tym pewnie tez.
Ale ogólnie nie warte pieniędzy, oczywiście za wyjątkiem bajeru trzęsącego się nad maską wraz z silnikiem:)
Ostatnio zmieniony 2012-05-28, 12:17 przez caniggia, łącznie zmieniany 2 razy.