Co to za CUDO

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Co to za CUDO

Post autor: Macc » 2012-05-24, 23:52

Witam,

może ktoś coś wie, ktoś coś powie?

znalazłem taki oto wynalazek:


http://www.americanmuscle.com/cdc-2005- ... ystem.html" onclick="window.open(this.href);return false;










??



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Co to za CUDO

Post autor: pudel » 2012-05-25, 05:53

wlot powietrza na maska ale funkcyjny doprowadzi powietrze do filtra! :papa:


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Co to za CUDO

Post autor: Macc » 2012-05-25, 10:48

Klasyczne pytanie; co dodaje..



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2447
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Co to za CUDO

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2012-05-25, 11:06

BAJER



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Co to za CUDO

Post autor: stang232 » 2012-05-25, 11:41

Macc pisze:Klasyczne pytanie; co dodaje..
Głównie atrakcyjniejszy wygląd, shaker był montowany w 1969-70 MACH 1 i ten z linka nawiązuje do tego właśnie rozwiązania.
Na hamowniach praktycznie nic nie pokazuje. Ma dawać więcej zimnego powietrza przy dużych prędkosciach


Obrazek

Macc
Forumowicz
Posty: 573
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: Co to za CUDO

Post autor: Macc » 2012-05-25, 12:36

Czyli daje "pustkę w portfelu" , dzięki za informacje



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Co to za CUDO

Post autor: caniggia » 2012-05-28, 09:22

stang232 pisze:
Macc pisze:Klasyczne pytanie; co dodaje..
Głównie atrakcyjniejszy wygląd, shaker był montowany w 1969-70 MACH 1 i ten z linka nawiązuje do tego właśnie rozwiązania.
Na hamowniach praktycznie nic nie pokazuje. Ma dawać więcej zimnego powietrza przy dużych prędkosciach
Bo niby skąd na hamowni miałby dawać?
Przy odpowiednim zaprojektowaniu dolotu, powyżej 100km/h da się odczuć różnicę, na tym pewnie tez.
Ale ogólnie nie warte pieniędzy, oczywiście za wyjątkiem bajeru trzęsącego się nad maską wraz z silnikiem:)
Ostatnio zmieniony 2012-05-28, 12:17 przez caniggia, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”