schematy elektryczne 64 1/2 do 68

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

schematy elektryczne 64 1/2 do 68

Post autor: stang232 » 2009-06-30, 15:23

Natrafiłem ostatnio pewną stronkę o klasycznych konikach
http://www.hammar.dyndns.org

między innymi można znaleźć schematy elektryczne (diagramy czyli coś dla nie elektryków :)) , odkodowanie nr VIN itp.
może się przyda:
Obrazek
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1613
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-04-07, 16:22

Jeszcze jedno pytanko. W którym miejscu i jak powinna być zamocowana puszka/skrzynka z bezpiecznikami. U mnie ona po prostu wisi przy lewej nodze na wysokości kick panel..., a trzy kabelki są po prostu wetknięte pod bezpieczniki zamiast zamocowane (wlutowane) od spodu. Puszka ma miejsce na wkręty, tylko nie moge zlokalizować, gdzie powinna być zamontowana - przykręcona czy przyklejona. Na schemacie nie widać szczegółów (wiadomo - schemat). Może ktoś ma zdjęcia...?


Samotny Wilk

duke
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2010-03-28, 20:12

Post autor: duke » 2010-04-07, 21:49

Jeśli mogę coś poradzić.... to zastanówcie się sznowni właściciele Mustangów I generacji nad wykonaniem nowej instalacji od przysłowiowego zera. Bardziej przejrzyście to można zrobić, uniknie się takich kwiatków jak główny bezpiecznik w stacyjce i robiący to elektryk w mig naprawi ewentualną usterkę (choć nie powinno ich być). Instalacje Mustangów I generacji mają to do siebie iż różnią się w sposób czasami dość znaczący od ogólnego schematu jaki podają katalogi.
Pozdrawiam
duke


American Eagle's Car Club www.aecc.pl

pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2010-04-08, 22:38

Dezo pisze:Jeszcze jedno pytanko. W którym miejscu i jak powinna być zamocowana puszka/skrzynka z bezpiecznikami. U mnie ona po prostu wisi przy lewej nodze na wysokości kick panel..., a trzy kabelki są po prostu wetknięte pod bezpieczniki zamiast zamocowane (wlutowane) od spodu. Puszka ma miejsce na wkręty, tylko nie moge zlokalizować, gdzie powinna być zamontowana - przykręcona czy przyklejona. Na schemacie nie widać szczegółów (wiadomo - schemat). Może ktoś ma zdjęcia...?
ta puszka powinna byc wkrecona na dwa dlugie wkrety okolo 10cm, tak jakby lekko wewnatrz kokpitu, w lewo i w gore patrzac gdzie wisi, u mnie tez wisiala po tym jak jej serwis zrobilem, jakbys mial zdjety blotnik to idealnie to widac gdzie z drugiej strony, tak to wyposaz sie w latarke i szukaj.
hej



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Post autor: pimp » 2010-04-08, 22:42

duke pisze:Jeśli mogę coś poradzić.... to zastanówcie się sznowni właściciele Mustangów I generacji nad wykonaniem nowej instalacji od przysłowiowego zera. Bardziej przejrzyście to można zrobić, uniknie się takich kwiatków jak główny bezpiecznik w stacyjce i robiący to elektryk w mig naprawi ewentualną usterkę (choć nie powinno ich być). Instalacje Mustangów I generacji mają to do siebie iż różnią się w sposób czasami dość znaczący od ogólnego schematu jaki podają katalogi.
Pozdrawiam
duke
ja sie zastanawialem, ale przyszedl elektryk i popatrzal, ostatecznie tylko 1 wiazke wymienilem ta co byla na silniku i byla zalewana przez paliwo z gaznika ktore cieklo i sie total syf tam porobil. gosciu stwierdzil ze terazniejsze normy i jakosc kabli dalece odbiega od tych przeszlych i ze nie ma sensu robic zadnych wymian jezeli kable nie sa zdegradowane itp. no a moje choc oryginalne to akurat nie byly.
hej



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Post autor: conver67 » 2010-04-12, 18:51

owszem,to najlepsze rozwiazanie,aby wymienic cala wiazke na nowa.Sam osobiscie sie zastanawiam nad kupnem nowej kompletnej wiazki do mojego 67,koszty to jakies 650dolkow i z 70 shipping.troche leci sie po kieszeni,ale coz nikt nie jest w stanie dorobc takiej wiazki u nas,bo faktycznie te ich zlaczki i kostki zalewane plastikiem to rzecz nie do przejscia przez Polskich elektryow,a ciac wiazke zaraz przy jej zakonczeniu i latac,kleic i lutowac to juz wogole mija sie z celem,bo jej efekt bedzie wogole nie do zaakceptowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”