http://www.hammar.dyndns.org
między innymi można znaleźć schematy elektryczne (diagramy czyli coś dla nie elektryków

może się przyda:


Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
ta puszka powinna byc wkrecona na dwa dlugie wkrety okolo 10cm, tak jakby lekko wewnatrz kokpitu, w lewo i w gore patrzac gdzie wisi, u mnie tez wisiala po tym jak jej serwis zrobilem, jakbys mial zdjety blotnik to idealnie to widac gdzie z drugiej strony, tak to wyposaz sie w latarke i szukaj.Dezo pisze:Jeszcze jedno pytanko. W którym miejscu i jak powinna być zamocowana puszka/skrzynka z bezpiecznikami. U mnie ona po prostu wisi przy lewej nodze na wysokości kick panel..., a trzy kabelki są po prostu wetknięte pod bezpieczniki zamiast zamocowane (wlutowane) od spodu. Puszka ma miejsce na wkręty, tylko nie moge zlokalizować, gdzie powinna być zamontowana - przykręcona czy przyklejona. Na schemacie nie widać szczegółów (wiadomo - schemat). Może ktoś ma zdjęcia...?
ja sie zastanawialem, ale przyszedl elektryk i popatrzal, ostatecznie tylko 1 wiazke wymienilem ta co byla na silniku i byla zalewana przez paliwo z gaznika ktore cieklo i sie total syf tam porobil. gosciu stwierdzil ze terazniejsze normy i jakosc kabli dalece odbiega od tych przeszlych i ze nie ma sensu robic zadnych wymian jezeli kable nie sa zdegradowane itp. no a moje choc oryginalne to akurat nie byly.duke pisze:Jeśli mogę coś poradzić.... to zastanówcie się sznowni właściciele Mustangów I generacji nad wykonaniem nowej instalacji od przysłowiowego zera. Bardziej przejrzyście to można zrobić, uniknie się takich kwiatków jak główny bezpiecznik w stacyjce i robiący to elektryk w mig naprawi ewentualną usterkę (choć nie powinno ich być). Instalacje Mustangów I generacji mają to do siebie iż różnią się w sposób czasami dość znaczący od ogólnego schematu jaki podają katalogi.
Pozdrawiam
duke