reasumujac moje pytania (dla przyszlych pokolen?:P) :
1. Jaką wytrzymałość dachu posiada cabrio i jakie są z nim głowne problemy?
Wytrzymaly, nie ma z nim problemow - wymiana na nowy to koszt ok 400$ + transport
Moze powodowac wieksza podsterownosc ze wzgledu na slabsze usztywnienie dachu niz w coupe.
2. dostepnosc BEZWYPADKOWYCH mustangow w polsce? sa w ogole takie? bo z TT to moze z 2 sztuki na caly kraj.
Ciezko jest, trzeba duzo sie naszukac - za duzo j**nych dorobkiewiczow sprowadzajacych bite. Najlepiej jest podchodzic spokojnie do tematu. Dobrym narzedziem do badania aut jest CARFAX (omawianie gdzies na forum) i pytanie kolegow z tego forum.
3. Czytalem rozne tematy jednak zadam pytanie o czesci - zakladajac, ze nie potrzebuje super-mega mocnych nowych czesci ani tez szrotow - jak wygladaja koszta czesci eksploatacyjnych ? ile kosztuje sprzeglo bez kola 2-masowego? ile tarcze dobrej jakosci? ile kompresor klimy? Jak też z dostepnością czesci w Polsce, trzeba zakladac, ze czesci beda importowane - czy sa uczciwi polscy redystrybutorzy? Z mechanikami w okolicy Warszawy zapewne rowniez ciezko ?
W polsce shit.
Sprowadzac z USA - lepsza jakosc i cena - ale trzeba poczekac.
Serwis w Polsce nie powinien byc klopotem poniewaz auto ma "prosta budowe" - tu cytuje bo sam nie wiem.
4. Co się czesto psuje ? np. w TT podnosnik lewej szyby oraz liczniki
5. Czy dobrze wyczytalem w innych tematach ze Spalanie oscyluje w granicach 10-14 przy normalnej jezdzie w miescie i ok 20 przy mocniejszej? To nie bylaby tragedia bo mi TT pali ok 10-12 vpower racing w miescie.
10-12 trasa
15-25 miasto
leje sie 95, ew. 98 w przypadku zmodyfikowanych programow.
6. Pierwszy tuning -> chipowanie ?
Predator albo Superchip SCT dla osob ktore chca pozniej dalej modyfikowac auto
SuperChip - dla tych co po chipie spasuje na dalszym tuningu.
Cos pomylilem ? Dzieki panowie za odpowiedzi, sadze ze chyba bedzie mozna niedlugo zamknac
