[radoslawstalowy] mustang 66 coupe reaktywacja

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
StarszyWajchowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 563
Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
Model: 73 Mach 1 429
Silnik: inny V8
Kolor: yellow hornet
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: StarszyWajchowy » 2017-03-28, 19:45

Idziesz Radek jak burza :super: :super: :super:


Tomek

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-03-28, 20:45

potwierdzam, idziesz jak szalony :super:
ps. mój durszlak był mniejszy :cwaniak:


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-29, 19:52

I tak jedno z "najpaskudniejszych" w moim rankingu miejsc w mustangu udało się poprawić dwoma łatkami. Muszę przyznać,że jestem zadowolony ;)
Załączniki
IMG_7652.jpg
IMG_7661.jpg
IMG_7662.jpg
IMG_7666.jpg


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-03-29, 20:30

Heh, aż mi się przypominają moje drzwi... ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Tomasz78 » 2017-03-29, 20:37

U mnie było takie sito w obydwu że jedyny wyjsciem były kompletne drzwi od Dynacorna. O dziwo pasowały b. dobrze ;) Ale podziwiam za wytrwałość i chęć ratowania oryginału..



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-03-29, 20:46

Między innymi to "o dziwo" i sentyment skłoniły mnie do ratowania oryginału :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-06, 16:01

Hej! Chirurdzy pocieli noge i jest trochę czasu na pisanie ;)
Drzwi prawe "nowe na wiele lat" połatane,pocynowane,zagruntowane. Jeszcze baranek i zakładam spowrotem poszycia.
IMG_7753.JPG
Trwa walka z podszybiem, powiem szczerze że jeszcze jedno poszycie i konia pomaluje sam (kolejny fach w ręku).
Na wszystkich elementach tylko jeden "podpis malarza", który został skrupulatnie zatarty i poprawiony powtórnie.
Jedno spostrzeżenie dla potomnych:
-nie wierzcie w opowieści ,które trafiają się na tym forum,że w środku cowla może być wszystko a i tak nie będzie widać przez kratke.
Zrobiłem jeden zaciek ( a w zasadzie grubszą warstwę bazy) w zgięciu dolnej części cowla, idąc tropem paru podpowiedzi zaciągnąłem naddatek szmatką i poleciałem klarem.
Na drugi dzień przykryłem górną częścią ,zerknąłem przez kratkę i biedny Leszek resztę dnia szlifował i szpachlował środek dolnej blachy cowla.
Może jestem zbyt wymagający ale widziałem przez kratkę tylko to "zaciągnięcie" bazy :D
No i oczywiście fotorelacja:
IMG_7731.JPG
pomalowałem, bo potem będzie trudno:)
IMG_7732.JPG
ten poza widokiem,ale niech będzie silwer
IMG_7734.JPG
tutaj też później nie da rady
IMG_7736.JPG
jak pranie na klamerkach:)
IMG_7741.JPG
najpierw pomalowali-potem popsuli
IMG_7742.JPG
i połowa roboty za nami


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Gobo » 2017-04-07, 11:35

Nie wiem czy nie za późno... moja rada: przed dospawaniem góry przykręć i dopasuj mechanizm wycieraczek.
pzdr
Wojtek



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: Przemek64 » 2017-04-07, 12:56

Jak tak czytam i oglądam foty to korci mnie bym się zabrał za następny projekt :hyhy: (Ale trzeba rok odsapnąć)
Dążenie do posiadania jest znacznie ciekawsze jak samo posiadanie :cwaniak: i właśnie tego Ci zazdroszczę :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-07, 19:37

przed dospawaniem góry przykręć i dopasuj mechanizm wycieraczek
Tak było przymierzane ,szablony ..te sprawy myślę że musi pasować ;)
Dążenie do posiadania jest znacznie ciekawsze jak samo posiadanie
Święte słowa :D
A tym czasem zamknelim!!! Amen
IMG_7754.JPG
IMG_7755.JPG


kultura techniczna-to lubię

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: komin » 2017-04-09, 12:53

jak patrze na ter zdjęcia to aż mnie korci na rozbiórkę i "poprawienie" mojej roboty ;)


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: 6t07t » 2017-04-14, 11:35

Jeśli ma wygladać jak z fabryki to... nie może być malowane.
Znaczna część elementów układu jezdnego nie była w żaden sposób malowana czy zabezpieczona przed korozją.
W tym zakresie fabryke trzeba poprawić.
Piaskowanie i później malowanie lakierem bezbarwnym lub lakierami w kolorach żeliwa, stali i później uzupełnienie naklejek, znacznikow, itp.
Łatwiejsza droga to po piaskowaniu, czyszczeniu malowanie elementów stalowych i żeliwnych w czarny półmat. Jeśli natryskowo to podkład lakier epoksydowy, poliuretanowy.
Wszystkie części złaczne do ocynku.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-14, 18:54

Dla fanatyków proszkowego malowania:
-tak wygląda powłoka proszkowa położona na aluminium!! po chromianowaniu, proszek z wyższej półki ,lakiernia z bardzo dużym doświadczeniem i najlepszym sprzętem.
Warunki zewnętrzne ,kraj Belgia (czyli klimat umiarkowany) czas 10 miesięcy po malowaniu. Mogę Wam wrzucić setki takich fotek ;),bo poprawiałem z bólem serca i wyobraźcie sobie co sie dzieje ze stalą pod proszkiem :D
IMG_3213.jpg
Moim zdaniem to kolejna z dzisiejszych technik "szybko i ładnie", element gotowy do użycia zaraz po ostygnięciu, małpę można nauczyć malować, zacieku nie da rady zrobić :D a co będzie to będzie :D
Nad wytrzymałością mechaniczną powłoki nie dyskutuję,bo rzeczywiście jest dobra reszta do bani :cwaniak:


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-14, 19:17

Wracając do tematu kolejna porcja newsów z warsztatu.
Historia lewych drzwi jest na częściowo znana i nadchodzi jej koniec, na szczęście :D
IMG_7756.JPG
IMG_7757.JPG
IMG_7783.JPG
Dalej poszła jeszcze 6mm pianka i zaklepywanko :D
Co ciekawe wewnetrzny element drzwi był oryginalny, a poszycie już ktoś kiedyś zakładał.Okazało się że aby otrzymać w miarę równe szczeliny musiałem "doklepać " 5mm poszycia dalej żeby pasowało :D
A dalej równanie "szparek"
IMG_7792.JPG
przed
IMG_7793.JPG
po
I tutaj prośba,jak by ktoś wrzucił fotkę jak ma wyglądać ta szczelina, to bym ją tak wykończył :D
IMG_7799.JPG
do zrobienia
No i "przodek" nabiera kształtu
IMG_7796.JPG
IMG_7800.JPG
A maski dalej nie mam :mur:
IMG_7780.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: mustang 66 coupe reaktywacja

Post autor: radoslawstalowy » 2017-04-19, 08:49

"Otwierając" prawe drzwi odnalazłem element,którego nie było w lewych (wzmocnienie z gwintem na foto).
Macie pojęcie,czy ten element ma być tylko w prawych drzwiach, czy po prostu brakuje mi go w lewych?
U mnie -2st. i 20cm. śniegu zastanawiam się ,czy wyjazd na OZM ma sens,ale chyba się skuszę :D niestety Jepem :dobani:
Załączniki
IMG_7831.JPG


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”