kołki były 3 w zestawie i 1 ze starego rozrządu, ale gdyby był za długi to mimośród nie podszedł by całą płaszczyzną - ewidentnie nowe koło rozrządu od CC jest grubsze o te 2mm ale nie ruszałem koła, tylko mimośród. Jeśli chodzi o te koła to są 2 typy pod względem kształtu (a biorąc pod uwage grubość to więcej bo pewnie każdy producent coś tam zmienia) i jeszcze dochodzi rozrząd na podwójny łańcuch więc nietrudno o jakieś luzyyoozeq pisze:Ja też się z tym zgodzę ostatnio rozmawiałem i generalnie idziesz na ostatni szlif bo tuleja ma też swoją grubość ... a to już nie jest fajne ... masz osłabione ścianki cylindrów ale co szlifierz to z pewnością inaczej będzie opowiadałERTE pisze: A co do tulejowania to nie jest to aż tak dobra metoda jak zapewniają szlifierze - ja bym to robił w ostateczności gdyby mi zależało na oryginalności silnika![]()
![]()
a nasze bloki można bezpiecznie szlifować do 0.06 cala jak dobrze pamiętam...
ERTE a nie miałeś dwóch długości kołka do wałka ? zazwyczaj nie wchodzi pazur od mimośrodu w otwór koła bo za długi kołek nie pozwala.

nie wiem o jakim pazurze mówisz ale to chyba tylko w 302 był, ale coś kojarze że mimośrody są 1 (bez) i 2 częściowe (z pazurem) żeby było to wszystko bardziej pogmatwane
