[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-03-09, 14:28

yoozeq pisze:
ERTE pisze: A co do tulejowania to nie jest to aż tak dobra metoda jak zapewniają szlifierze - ja bym to robił w ostateczności gdyby mi zależało na oryginalności silnika
Ja też się z tym zgodzę ostatnio rozmawiałem i generalnie idziesz na ostatni szlif bo tuleja ma też swoją grubość ... a to już nie jest fajne ... masz osłabione ścianki cylindrów ale co szlifierz to z pewnością inaczej będzie opowiadał :D :D :D a nasze bloki można bezpiecznie szlifować do 0.06 cala jak dobrze pamiętam...

ERTE a nie miałeś dwóch długości kołka do wałka ? zazwyczaj nie wchodzi pazur od mimośrodu w otwór koła bo za długi kołek nie pozwala.
kołki były 3 w zestawie i 1 ze starego rozrządu, ale gdyby był za długi to mimośród nie podszedł by całą płaszczyzną - ewidentnie nowe koło rozrządu od CC jest grubsze o te 2mm ale nie ruszałem koła, tylko mimośród. Jeśli chodzi o te koła to są 2 typy pod względem kształtu (a biorąc pod uwage grubość to więcej bo pewnie każdy producent coś tam zmienia) i jeszcze dochodzi rozrząd na podwójny łańcuch więc nietrudno o jakieś luzy :)

nie wiem o jakim pazurze mówisz ale to chyba tylko w 302 był, ale coś kojarze że mimośrody są 1 (bez) i 2 częściowe (z pazurem) żeby było to wszystko bardziej pogmatwane

Obrazek



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-03-09, 17:54

Tak dokładnie wtedy nie dochodzi całą płaszczyzną. Myślałem że o to biega :) Wniosek trzeba uważać i najlepiej kupować zestaw od jednego producenta... No i ja oglądałem wszystkie mimośrody składające się z dwóch części... póki co :D


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-10, 12:03

Wszystko pomierzone :ok:
Starszy pan Kucharski stwierdził że nie trzeba nic szlifować na korbowodach 0,03 mm to dopuszczalna odchyłka a taka jest tylko w jednym bo reszta lepiej :ok:
Jedyne co zrobi to Honowanie (polerowanie cylindrów) Pierścienie zostają te same choć ja chciałem wymienić.
Będzie dorabiana podkładka do wałka rozrządu bo według nich to jedyne co mogło i z pewnością stukało (zobaczymy w praniu) ;)
Przy okazji silnik będzie wyczyszczony i decyzja zapadła będzie malowany na swój oryginalny kolor czyli czarny jak to było w 1964 1/2 260
Mi się bardziej podoba niebieski ale robimy ukłon dla purystów choć do końca nie będzie on purystyczny ;)
Wymieniamy popychacze tak asekuracyjnie.
Krystian oddaje głowice do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji (nie mam zamiaru zaglądać do silnika przez dłuższy czas bo boli mnie serce jak jest rozbierany)

A to pare fotek
Załączniki
IMG_2483.jpg
IMG_2483.jpg (82.57 KiB) Przejrzano 4165 razy
IMG_2482.jpg
IMG_2485.jpg
IMG_2485.jpg (93.48 KiB) Przejrzano 4165 razy


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-03-10, 14:00

4 popychacze są z innej parafii...

Obrazek



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-10, 15:16

ERTE pisze:4 popychacze są z innej parafii...

Obrazek
Wiem wiem dlatego między innymi idą nowe mimo tego że są sprawne :ok:
Widzę że nic Ci nie umknie :padam:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: 6t07t » 2016-03-10, 15:21

Pokarz fotki denka tłoka.
Sprawdź też korbowody i ich oznaczenia.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-10, 16:29

Jutro wszystko sprawdzę zanim poskładają :ok:

A tu głowice wyczyszczone przez Krystiana przed oddaniem do sprawdzenia :super:
On czasami przesadza ale właśnie dlatego u Niego wszystko robię :cwaniak: :szok:
Załączniki
IMG_2487.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2016-03-10, 23:28

Krystian Szacun!!!!!!!!!!!!!!!!Good Job!Przemo,jeszcze ponad miesiąc do OZM,dacie radę :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-11, 13:31

Relacja ze szlifierni

Srednica cylindra 3.82 cala czyli oryginalna 260 :super:
nie wiem co mam za wałek chlapnięty jakąś różową farbą i mało czytelne oznaczenia
reszta jak widać co mogłem to zrobiłem fotki

Jak poznać jaki mam wałek?
Załączniki
IMG_2491.jpg
IMG_2493.jpg
IMG_2494.jpg
IMG_2495.jpg
IMG_2496.jpg
IMG_2497.jpg
IMG_2499.jpg
IMG_2500.jpg
IMG_2501.jpg
IMG_2502.jpg
Ostatnio zmieniony 2016-03-11, 13:37 przez Przemek64, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-11, 13:33

cd
Załączniki
IMG_2492.jpg
IMG_2490.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-11, 13:49

napęd pompy o którym pisaliście był trochę zużyty (wytarty po jednej stronie) ale został doprowadzony do porządku
Załączniki
IMG_2510.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Rezor » 2016-03-11, 14:39

Przemek64 pisze: nie wiem co mam za wałek chlapnięty jakąś różową farbą i mało czytelne oznaczenia
Jak poznać jaki mam wałek?
Z tego co widziałem, farba była używana do oznaczania "przeznaczenia" wałka tak żeby pracownik się nie pomylił przy montażu :P
Oznaczenie na wałku "CWC" - fabryka która robiła wałki (w sensie rozrządu :D)
EP16 to chyba oznaczenie serii
Brakuje jeszcze jednego oznaczenia (grid) coś takiego: 283THR7 albo FS 260H-10
literka H oznacza hydrauliczne popychacze, S - solid
dodatkowe: R - roller, F - flat


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-11, 16:48

conver67 pisze:Krystian Szacun!!!!!!!!!!!!!!!!Good Job!Przemo,jeszcze ponad miesiąc do OZM,dacie radę :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Historia lubi się powtarzać. Większość z was pamięta "KRUCA BOMBA MAŁO CASU" w tamtym roku się udało do OZM :ok: Czy tym razem się uda? zobaczymy :mur:

Poza silnikiem mam jeszcze maskę do pomalowania po uderzeniu części wiatraka :mur: (to przygoda z zeszłego sezonu mała ale boli)
Znowu zadaje sobie pytanie. Dlaczego się dopiero teraz za to zabrałem?
Można było jesienią ale nie, dreszczyk emocji zawsze musi być :zakrecony:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-03-11, 18:06

25 czerwca 64 :super: miesiąc młodszy niż auto więc matching engine!

tylko dziwi mnie czemu sa tłoki na pierwszy szlif czyli na 020 skoro silnik był tulejowany....
albo po tulejowaniu był już raz robiony, albo wsadzili takie tłoki jakie były do kupienia :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-03-11, 18:29

ERTE pisze:25 czerwca 64 :super: miesiąc młodszy niż auto więc matching engine!

tylko dziwi mnie czemu sa tłoki na pierwszy szlif czyli na 020 skoro silnik był tulejowany....
albo po tulejowaniu był już raz robiony, albo wsadzili takie tłoki jakie były do kupienia :)
Prawdopodobnie nie buł szlifowany po tulejowaniu bo podczas zakupu Pan Rzepecki z RzepeckiAuto opowiadał mi z jakimi częściami był problem z dostępnością i chyba właśnie coś wspominali o tłokach.
Nie ma to dla mnie większego znaczenia jak jestem pewien że Serducho mojego dziadziusia bije w nim od prawie 52 lat czyli od jego narodzin bez przeszczepu :serce: :hurra: :hurra: :hurra:
Ta sama sytuacja jest z głowicami i z kolektorem dolotowym a także z tylnym mostem i wałem :super:
Wątpliwości mam tylko co do skrzyni bo mogła być wymieniana


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”