wiem wiemDezo pisze: Na tym to polega - wskrzeszać coś, co miało już nie żyć... Z tego jest prawdziwa satysfakcja.


oryginał bym zachował tak czy siak, raczej. A pojęcie 'nowy' jest też względne bo blok jest 289 lub 302 regenerowany a nie teraźniejsza produkcja, zrobiono mu po prostu remont i wrzucono sporo nowych gadgetów, które i tak prawdopodobnie bym kupował do remontu ...
no nic, dzięki za opinie, będę obserwował jak się zachowują $$$

331 KM jest w przypadku 302, brałbym raczej 289 zeby zachować 'ciągłość' oryginałupluzz pisze: Jeszcze tylko dowiedzialbym sie czy 331KM to nie bedzie za duzo dla oryginalego walu i dyfru(a?). C4 powinna sobie poradzic (pisze z tego co czytalem a nie z wlasnego doswiadczenia...)

Na forum UK jest gość 'Graham' który ma zmodyfikowany 289 na 347 stroker i około 300 KM, nie pamietam ale wydaje mi się że ma standardowy wał / dyfer.