[Tomasz78] My 1968 Coupe - Raven Black

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

[Tomasz78] My 1968 Coupe - Raven Black

Post autor: Tomasz78 » 2012-10-21, 14:49

Witam,

jak w temacie - naszedł czas , wybila godzina zero i mój staruszek który przestał ponad rok w garażu czekając na części z USA, majstra co by się podjął tematu i właściwą chwilę :hyhy: - opuścił ciepły ... dołek i udał się na remont. ;)

Krótka doku fotograficzna poniżej:
855.jpg
Z całą masą części jeszcze w garażu...
855.jpg (54.84 KiB) Przejrzano 11497 razy
858.jpg
I na lawetkę...
858.jpg (44.96 KiB) Przejrzano 11497 razy
862.jpg
44 letni Qń jaki jest - każdy widzi... :)
862.jpg (56.83 KiB) Przejrzano 11497 razy
866.jpg
Road to...renovation!
866.jpg (42.09 KiB) Przejrzano 11497 razy
872.jpg
Już prawie na miejscu.. Nowa stajnia na przynajmniej 5 miesięcy...
872.jpg (40.85 KiB) Przejrzano 11497 razy
C.D.N.
Ostatnio zmieniony 2015-10-06, 21:18 przez Tomasz78, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2012-10-21, 22:16

To idziemy dalej..Pierwszy gość który już podjął się zadania - zwątpił po dokładnych oględzinach auta u siebie na miejscu :mur: :cisza:
Miał być samosąd na miejscu - bo najpierw gość zwodził mnie przez prawie 8 m-cy brakiem terminów a jak już zaciągnął auto do siebie, po 4 dniach zadzwonił i powiedział że jednak się nie podejmuje :cenzura:
NIe ma jednak tego złego - pojawił się gość któy piaskuje u niego co nieco i jako pasjonat starych aut podejmie się roboty :super:

Stan auta - jak to na 44 Qnia nie z Kaliforni :kwasny: - bez rewelacji :zakrecony: NIe poddajemy się jednak łatwo i działamy :super:
SAM_1303.jpg
Ruda jak widać zrobiła swoje :(
SAM_1306.jpg
I wpierdzieliła podłogę...
SAM_1298.jpg
Część podłużnic...
1163.jpg
I znów podłogę...
1132.jpg
Błotniki...
1164.jpg
I cowls'y ... Pazerna jej mać !
:cisza:
1125.jpg
Zarumieniły się też Traction Bary :)
Wniosek krótki - auto do piachu :przestraszony: ;)

CDN...



Awatar użytkownika
bathrust
Forumowicz
Posty: 216
Rejestracja: 2011-04-17, 15:56
Model: FoxBody 79' Ghia
Silnik: V8 5.0
Kolor: Grafit

Re: My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: bathrust » 2012-10-21, 23:23

Tomasz78 pisze:Wniosek krótki - auto do piachu
Dobrze, że dla samochodu znaczy więcej dobrego niż złego ;)


Obrazek

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: stang67 » 2012-10-26, 17:37

Jaki silnik, 289 czy 302??


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2012-10-26, 19:59

289 2V - póki co bez modyfikacji...:) Przywrócenie do stanu świetności,kolorek , nowe uszczelki itp. Jutro wrzuce więcej fot.



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2013-04-21, 23:40

Remont trwa - czas wiec wrzucic krótkie info z przebiegu ;) Auto jest juz po blacharce i remoncie/wymianie zawieszenia. Obecnie w oczekiwaniu na podklad i lakier.
IMG_1855.jpg
Blachy spasowane, nówki zderzaki to przedsmak finału..:)
IMG_1833.jpg
IMG_1834.jpg
I od spodu - zregenerowany most i podwozie
IMG_1835.jpg
I Tylny zawias - po wymianie.
IMG_1837.jpg
Plus przedni - po wymianie/regeneracji
IMG_1854.jpg
Silnik - jeszcze przed odswiezeniem.
Silnik jak sie okazalo był , jak to mowią Hamerykanie " remanufactured". Pali na dotyk, ma kompresję - generalnie wymaga jedynie wysodowania, odmalowania, wymiany uszczelek i fruuuu :rotfl:
Może ktoś miał już styczność z taką tabliczką i pomoże roszyfrować :
IMG_1852.jpg
Zdjęte z bloku silnika - pytanie kiedy ta odbudowa i na czym polegala...
A tu oznaczenia z samego silnika, gaźnika i skrzyni - any suggestions? :padam:
IMG_1843.jpg
Numery z intake mainfold
IMG_1845.jpg
Za chwilę numery z gaźnika i skrzyni...



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2013-04-21, 23:47

Gaźnik i skrzynia - pomoże ktoś rozszyfrować numbers...?
IMG_1847.jpg
IMG_1848.jpg
IMG_1850.jpg
i na koniec nowe podłogi.. :D :D :D



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Piotrek86skc » 2013-04-22, 06:23

http://www.mustangtek.com/FordDecode.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangtek.com/FordDateDecoding.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Masz tu dekodery, ale silnik podobnie jak u mnie z Fairlane'a albo Torino.



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: 6t07t » 2013-04-22, 09:01

Tabliczka z remontu silnika określa wymiary naprawcze:
Cylindry +0,020"
Wał-czopy główne -0,010"
Wał-czopy korbowodowe -0,010"
Gaźnik nie oryginalny, z modelu 1971 (produkcja 1970).


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2013-04-22, 11:20

6t07t pisze:Tabliczka z remontu silnika określa wymiary naprawcze:
Cylindry +0,020"
Wał-czopy główne -0,010"
Wał-czopy korbowodowe -0,010"
Gaźnik nie oryginalny, z modelu 1971 (produkcja 1970).
6t07t - jak zawsze nieoceniony :D :D :D :hurra:

Daty tego remontu nie da się jeszcze z tych tajnych kodów odszyfrowac ;) ?

Pomożesz jeszcze ze skrzynią i silnikiem? :padam: Biorąc pod uwagę nad/podwymiary uwzględnione przy remoncie opisnaym powyżej - co ewentualnie powinienem zamawiać teraz ( jakie wymiary)?
I czy części typu pompa wody, termostaty itp do tego silnika będą pasowały od Fordowskiego 289 do Mustanga?



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: stang67 » 2013-04-22, 14:33

Tomasz78 pisze:
6t07t pisze:Tabliczka z remontu silnika określa wymiary naprawcze:
Cylindry +0,020"
Wał-czopy główne -0,010"
Wał-czopy korbowodowe -0,010"
Gaźnik nie oryginalny, z modelu 1971 (produkcja 1970).
6t07t - jak zawsze nieoceniony :D :D :D :hurra:

Daty tego remontu nie da się jeszcze z tych tajnych kodów odszyfrowac ;) ?

Pomożesz jeszcze ze skrzynią i silnikiem? :padam: Biorąc pod uwagę nad/podwymiary uwzględnione przy remoncie opisnaym powyżej - co ewentualnie powinienem zamawiać teraz ( jakie wymiary)?
I czy części typu pompa wody, termostaty itp do tego silnika będą pasowały od Fordowskiego 289 do Mustanga?
Myślę że tłoki na 040 a panewki 020 (zależy jak wał wygląda i jak cylindry - trzeba obejrzeć dokładnie - może nie trzeba szlifów, a może jeszcze większe)

Daty remontu nie ma.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2013-09-15, 20:45

Panowie, wracam z tematem skrzyni biegów.
Pomoże ktoś rozszyfrować te oznaczenia?
C6AP-7D027-C oraz C6DP-7A040 ??

Flywheel ktore tam siedziała ma jak się okazało 160 zębów -a obydwa rozmiary forda są inne 157 lub 164 zeby :zalamany:

Stoję uziemiony ze skladaniem bo koło które zamówiłem ma 157 zębów i nie mogę spiac skrzyni...
Dodatkowo w CJP czy każdym innym sklepie w USA maja koła 157 lub 164 tooth :szok:

Jaka skrzynia miała 160 zębów i gdzie tego szukać??


Wyczytałem właśnie na allformustangs ze wczesne V8 z C4 miały właśnie flexplate'y ze 160 zębami i ze ponoć są one zamienne z tymi 157-oma zebnymi ;)

http://www.allfordmustangs.com/forums/c ... plate.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ktoś próbował takiego swapa? Niby to tylko 3 zeby ale może aż 3...


Pozdrawiam,

T.



Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2013-11-25, 23:15

Coraz bliżej konca :hurra:
Odebrałem dziś zamki po cynkowaniu :D aż trudno uwierzyć ze mozna tak zreanimowac 40 letni metal... ;)

image.jpg
Mała rzecz a cieszy...;)
image.jpg
Piękny;)



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: yoozeq » 2013-11-26, 10:04

Super !!! Ja właśnie swoje mocze w ropie i później też daj w ocynk i jak tak wyjdą to będzie bajka :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Tomasz78
Forumowicz
Posty: 262
Rejestracja: 2011-08-15, 00:01
Model: 68 coupe, 65 Coupe
Silnik: V8 5.0
Kolor: BLACK

Re: [Tomasz78] My 1968 Coupe - odbudowa

Post autor: Tomasz78 » 2014-08-27, 13:41

Ostatnio prace troche przystosotowaly przez natłoku innych zajęć ale powoli widać juz światło w tunelu ( składanie...)

Auto jest juz po pełnym lakierze, teraz kończy sie składanie silnika ( jednak pojdzie 302 ) po odbudowie i wynikl taki to problem :

Na zaworach wydechowych ( a właściwie koncowkach ich trzonkow) idą takie oto 'nakladki' , ktore troche sie juz powycueraly od dzwigienek i czas je zmienić... Pytanie co to za ustrojstwo i gdzie to dostać ? Po co było zakładane ? Dwa inne silniki 289 ktore mam nie maja takich bonusow a i jak ludzikow z forum popytalem to nikt nie wie o co biega... Czyżby to specyfika 302 czy jak?

image.jpg
Zawor
image.jpg (37.86 KiB) Przejrzano 9674 razy
image.jpg
Wydechowy
image.jpg (28.17 KiB) Przejrzano 9674 razy
image.jpg
image.jpg (25.38 KiB) Przejrzano 9674 razy
image.jpg
image.jpg (26.3 KiB) Przejrzano 9674 razy


Nadmienie, iz twarde to cholestwo ( mierzona twardosc ponad 40j.)... Da sie to gdzies kupić czy tylko dorabianie?

Czym skutkować moze złożenie tego z takimi delikatnie wyrobionymi? ( silnik jest po kompletnym remoncie, z ńowym walkiem, tlokami, po szlifach itp.)

Drażni mnie to strasznie, bo silńik cały juz niemal gotowy
image.jpg
image.jpg (44.01 KiB) Przejrzano 9674 razy
I chce go osadzić zeby dorabiać układ wydechowy i działać dalej a to mnie wstrzymuje...

Ktoś, cos pomoże ???;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”