jak w temacie - naszedł czas , wybila godzina zero i mój staruszek który przestał ponad rok w garażu czekając na części z USA, majstra co by się podjął tematu i właściwą chwilę


Krótka doku fotograficzna poniżej:
C.D.N.
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Dobrze, że dla samochodu znaczy więcej dobrego niż złegoTomasz78 pisze:Wniosek krótki - auto do piachu
6t07t - jak zawsze nieoceniony6t07t pisze:Tabliczka z remontu silnika określa wymiary naprawcze:
Cylindry +0,020"
Wał-czopy główne -0,010"
Wał-czopy korbowodowe -0,010"
Gaźnik nie oryginalny, z modelu 1971 (produkcja 1970).
Myślę że tłoki na 040 a panewki 020 (zależy jak wał wygląda i jak cylindry - trzeba obejrzeć dokładnie - może nie trzeba szlifów, a może jeszcze większe)Tomasz78 pisze:6t07t - jak zawsze nieoceniony6t07t pisze:Tabliczka z remontu silnika określa wymiary naprawcze:
Cylindry +0,020"
Wał-czopy główne -0,010"
Wał-czopy korbowodowe -0,010"
Gaźnik nie oryginalny, z modelu 1971 (produkcja 1970).![]()
![]()
![]()
![]()
Daty tego remontu nie da się jeszcze z tych tajnych kodów odszyfrowac?
Pomożesz jeszcze ze skrzynią i silnikiem?Biorąc pod uwagę nad/podwymiary uwzględnione przy remoncie opisnaym powyżej - co ewentualnie powinienem zamawiać teraz ( jakie wymiary)?
I czy części typu pompa wody, termostaty itp do tego silnika będą pasowały od Fordowskiego 289 do Mustanga?