Witajcie.
Przedstawiam wam spełnienie swojego amerykańskiego snu jakim jest ten sn95 z V6-tką i manualną skrzynią biegów. Jeszcze nie wiem czy jestem szczęśliwym posiadaczem bo to zweryfikuje wizyta u mechanika w przyszłym tygodniu. W ubiegłą sobotę wróciłem nim 230 kilometrów do domu, na tygodniu trochę pokręciłem się po okolicy i wstępnie wydaje być się ekonomicznym autem. Trzeba zrobić ogólny przegląd i wyprostować zagięty błotnik.
Jestem świeżym posiadaczem Mustanga jak i jakiegokolwiek amerykańskiego wozu więc wszystkie porady i sugestie mile widziane…jak chociażby gdzie kupować części? Pierwsze zakupy zrobiłem w firmie Brodmir bo Google mnie do nich zaprowadziło jak szukałem kierunkowskazu.
Mustang’96 V6
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2022-10-30, 13:55
- Model: sn95
- Silnik: V6 3.8
- Lokalizacja:: Okolice Radomia
Re: Mustang’96 V6
Pierwsze prace serwisowe wykonane, zmieniłem:
- wycieraczki.
- olej we wspomaganiu, ale zleciało tylko 0.5 litra wiec wymienię raz jeszcze. Zaaplikowałem też dodatek ale narazie nic to nie zmieniło w kwestii głośnej pracy pompy.
- świece i przewody zapłonowe, stare przewody rozlatywały się w rękach, miały wybite 1996 wiec chyba oryginalne.
- wyczyściłem przepustnicę.
- wycieraczki.
- olej we wspomaganiu, ale zleciało tylko 0.5 litra wiec wymienię raz jeszcze. Zaaplikowałem też dodatek ale narazie nic to nie zmieniło w kwestii głośnej pracy pompy.
- świece i przewody zapłonowe, stare przewody rozlatywały się w rękach, miały wybite 1996 wiec chyba oryginalne.
- wyczyściłem przepustnicę.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2108
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Mustang’96 V6
Gratuluję Sn95 w najlepszym kolorze.
Części podstawowe znajdziesz na allegro lub w sklepach z częściami do AmCarów.
Reszta to www.rockauto.com lub pisz tu na forum lub grupie na fb https://www.facebook.com/groups/2781615 ... ?ref=share
Głośna praca pompy wspomagania to std choć oczywiście nie aż tak żeby mocno wyła. Jak wymiana płynów nie pomoże to wymień na nową. ( ja coś to mam dedykowany zestaw do zdejmowania Koła jeśli masz je pełne.
Części podstawowe znajdziesz na allegro lub w sklepach z częściami do AmCarów.
Reszta to www.rockauto.com lub pisz tu na forum lub grupie na fb https://www.facebook.com/groups/2781615 ... ?ref=share
Głośna praca pompy wspomagania to std choć oczywiście nie aż tak żeby mocno wyła. Jak wymiana płynów nie pomoże to wymień na nową. ( ja coś to mam dedykowany zestaw do zdejmowania Koła jeśli masz je pełne.

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2022-10-30, 13:55
- Model: sn95
- Silnik: V6 3.8
- Lokalizacja:: Okolice Radomia
Re: Mustang’96 V6
Auto odstawione do warsztatu, pierwszy plan:
-wymiana oleju w skrzyni.
-wymiana oleju w moście.
-wymiana uszczelek pokryw zaworów.
-wymiana uszczelniacza wału napędowego.
-ogólny przegląd, diagnoza co z beznadziejnym i ciężko pracującym ręcznym, diagnoza moim zdaniem głośnej skrzyni na drugim i trzecim biegu, może zrobienie podwójnego wydechu…hmm, no właśnie i tu rodzi się pytanie jak to zrobić żeby poprawić a nie zepsuć?
W temacie z linku opisałem swoje dylematy, byłbym wdzięczny za rady.
http://forum.mustangklub.pl/viewtopic.p ... c2bd23bcee
-wymiana oleju w skrzyni.
-wymiana oleju w moście.
-wymiana uszczelek pokryw zaworów.
-wymiana uszczelniacza wału napędowego.
-ogólny przegląd, diagnoza co z beznadziejnym i ciężko pracującym ręcznym, diagnoza moim zdaniem głośnej skrzyni na drugim i trzecim biegu, może zrobienie podwójnego wydechu…hmm, no właśnie i tu rodzi się pytanie jak to zrobić żeby poprawić a nie zepsuć?
W temacie z linku opisałem swoje dylematy, byłbym wdzięczny za rady.
http://forum.mustangklub.pl/viewtopic.p ... c2bd23bcee
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2022-10-30, 13:55
- Model: sn95
- Silnik: V6 3.8
- Lokalizacja:: Okolice Radomia
Re: Mustang’96 V6
Auto nadal w warsztacie, powoli dowożę części, na zdjęciu:
-zregenerowane zaciski tył.
-sworzeń wahacza.
-filtr paliwa.
Wcześniej już zawiozłem drugi sworzeń wiec będą wymienione oba i brok skrzyni biegów…ten został wyjęty rękoma bez narzędzi, wiec w sumie nie wiadomo czy cieknie z uszczelniacza czy tylko z broku nad nim się lało, ale uszczelniacz też zamówiłem żeby za dwa tygodnie nie wracać z autem na warsztat.
-zregenerowane zaciski tył.
-sworzeń wahacza.
-filtr paliwa.
Wcześniej już zawiozłem drugi sworzeń wiec będą wymienione oba i brok skrzyni biegów…ten został wyjęty rękoma bez narzędzi, wiec w sumie nie wiadomo czy cieknie z uszczelniacza czy tylko z broku nad nim się lało, ale uszczelniacz też zamówiłem żeby za dwa tygodnie nie wracać z autem na warsztat.