ale 3.73 beda ok tez
Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
rick
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
4.10 jest nie tylko na tor! Mialem w mojim '98 F150 z 5.4 silnik, nigdy by na tor, bylem bardzo zadowonlony. Tez w moim '85 GT z 5.0 i AOD, tez na co dzien. Jechalem 200km na 1/4 mile i do domu po autostradzie, bez problemu, na drugi dzien do pracy nim
ale 3.73 beda ok tez
ale 3.73 beda ok tez
-
Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
All right pal, thanks rick 
Jeszcze ciekawostka, a propos dynamicznej jazdy. Teraz spokojnie jadąc 90-100 (a więc na 4ce lub 5tce) gdy chcę pójść na maxa muszę redukować na 2kę gdyż 3ka ma za małe obroty żeby był max. 3ka jest gdzieś tak od +-120 do +-180km/h. To dodatkowy głos za 3.73 w moim przypadku.
Jeszcze ciekawostka, a propos dynamicznej jazdy. Teraz spokojnie jadąc 90-100 (a więc na 4ce lub 5tce) gdy chcę pójść na maxa muszę redukować na 2kę gdyż 3ka ma za małe obroty żeby był max. 3ka jest gdzieś tak od +-120 do +-180km/h. To dodatkowy głos za 3.73 w moim przypadku.
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Spalanie wzrośnie w trasie, może spać w mieście.
V max też spadnie, wał niby nic nie daje, a jednak Madasek jak zmienił, to mu na kółkach moc wzrosła, a na silniku taka sama, czyli coś tam jednak daje.
Na 3.73 bym zmienił, ale 4.10 już nie, za krótkie biegi.
V max też spadnie, wał niby nic nie daje, a jednak Madasek jak zmienił, to mu na kółkach moc wzrosła, a na silniku taka sama, czyli coś tam jednak daje.
Na 3.73 bym zmienił, ale 4.10 już nie, za krótkie biegi.
- zaworek1
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2011-05-23, 10:43
- Model: GT'06 Roush
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Screaming Yellow
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
ja mam 4.10 i nikt tego nie lubi oprocz mnie
z dzialajcymi synchronizatorami i shortshifterem jest Cud Miod Maliny i Orzeszki

-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Tylko u Ciebie jest zmienione z 3.55, czyli powiedzmy o dwa 'stopnie', czyli tak jak u niego z 3.27. Jakby zmienił na 4.10, to jakby o 3 'stopnie', o ile w tych kategoriach można mówić.zaworek1 pisze:ja mam 4.10 i nikt tego nie lubi oprocz mniez dzialajcymi synchronizatorami i shortshifterem jest Cud Miod Maliny i Orzeszki
![]()
![]()
-
Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
3.73 starczy, caniggia ma rację we wszystkim co napisał. 4.10 za duży hardcore. Przy tej mocy zwłaszcza mając na uwadze zakup superchargera to 3.73 będzie optymalną opcją.
V max spada niewiele bo jak wcześniej zamykał licznik z lekkim zapasem tak i z tego co wiem po też zamykają wiec ok.
W przyszłym tygodniu będę miał części już w domu i zakładam.
Jedynie co to waham się jeszcze czy zakładać Underdrive pullies czy też nie, a mam te niby lepsze bo od Steeda'y więc coś tam powinny dodać skoro już je mam. Boję się ewentualnych uszkodzeń przy montażu np. złego założenia paska chociaż robił bym to w krakowskim Fordzie (za radą RedHornet'a).
V max spada niewiele bo jak wcześniej zamykał licznik z lekkim zapasem tak i z tego co wiem po też zamykają wiec ok.
W przyszłym tygodniu będę miał części już w domu i zakładam.
Jedynie co to waham się jeszcze czy zakładać Underdrive pullies czy też nie, a mam te niby lepsze bo od Steeda'y więc coś tam powinny dodać skoro już je mam. Boję się ewentualnych uszkodzeń przy montażu np. złego założenia paska chociaż robił bym to w krakowskim Fordzie (za radą RedHornet'a).
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Z tym to raczej nie ma co zepsuć, załóż, pologuj parametry, napięcie, jak będzie lipa to założysz oryginał. Tam raczej serwis Forda nie powinien Ci nic zepsuć, ale...
A z dyfrem to dobrze ich popytaj czy wiedzą co będą robić, żebyś się z płaczem bo most wyje nie obudził.
Jakiej firmy kupiłeś zęby?
Kupiłeś do nich zestaw instalacyjny?
A z dyfrem to dobrze ich popytaj czy wiedzą co będą robić, żebyś się z płaczem bo most wyje nie obudził.
Jakiej firmy kupiłeś zęby?
Kupiłeś do nich zestaw instalacyjny?
-
Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Wszystko inne będzie robione u mojej mechanika. Miejscowy specjalista od amerykańskich samochodów. Od 30 lat robi amerykańskie, a sam juz na początku lat 80tych jedził w Polsce Machem robiąc mu wcześniej remont, pozniej byl w USA dluzszy czas i sie szkolil. Ma jedna wade. Wszystko robi po swojemu i przy kolach pasowych boje sie ze uszkodzil by silnik bo mozna uszkodzic wg tego tutorialu na youtube (mozna za mocno sruby dokrecic). A RedHornet powiedzial ze w Fordzie sa bardzo uprzejmi w stos. do nas i bede mogl krok po kroku osobiscie nadzorowac, a wczesniej przestudiuja sobie tutorial z youtube.
Mam Ford Racing 3.73 kit z kitem instalacyjnym i zestawem lożysk.
I co ciekawe, piszą że przy 90km/h (55mph) przy 3.27 na 5tym biegu są obroty 1721 a ja mam dużo mniej bo jakies 1400+-
Mam Ford Racing 3.73 kit z kitem instalacyjnym i zestawem lożysk.
I co ciekawe, piszą że przy 90km/h (55mph) przy 3.27 na 5tym biegu są obroty 1721 a ja mam dużo mniej bo jakies 1400+-
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
trzeba być niezłym mistrzem aby uszkodzić silnik przy wymianie kół pasowych, jedynie jak można uszkodzić, to za dużym momentem, albo zostawić długą srubę, ale to naprawdę trzeba być mistrzem.
jak Ty sie mu boisz dać kola do wymiany, to tym bardziej powinieneś się bać mu dac most...
nie bardzo rozumiem Twoje rozumowanie w tej kwestii.
jak Ty sie mu boisz dać kola do wymiany, to tym bardziej powinieneś się bać mu dac most...
nie bardzo rozumiem Twoje rozumowanie w tej kwestii.
-
Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
no wlasnie, a znajac go nie bedzie chcial ogladac tutoriala tylko zrobi po swojemu... skad ma wiedziec z jakim momentem dokrecac jak nie przeczyta, a nie da sobie powiedziec co i ile.
Przelozenia juz nie raz wymienial...
Przelozenia juz nie raz wymienial...
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Skąd, ma widzieć jak dokręcić śruby czy piniona jak nie przeczyta...
-
Adrian
- Forumowicz
- Posty: 837
- Rejestracja: 2009-04-13, 20:26
- Model: Brutal
- Silnik: inny V8
- Kolor: Orange
- Lokalizacja:: Kraków
- Kontakt:
Re: Jaka będzie strata Vmax przełożenia z 3.27 na 3.73?
Z tego co wiem już to robił
ale pogadam z nim, może da się 
'95 GT http://tiny.pl/gj5qs
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084
'01 Cobra viewtopic.php?f=84&t=5153&start=105
'11 GT '13 GT302 Custom viewtopic.php?f=85&t=8986&p=156084#p156084