SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Zapewne jest kilka osób, które interesują się możliwością użycia V8 5.0 (Coyote) w nadwoziu pierwszej generacji Mustang-a.
Temat jest dość świeży i obecnie nie ma jeszcze gotowych zestawów do swap.
Pojawiają się jednak już pierwsze samochody po przeszczepach.
Założyłem ten watek, aby umieszczać w nim filmy i materiały dotyczące tego typu zamiany.
Puryści na pewno będą zniesmaczeni, ale na pewno kilka osób będzie z zainteresowaniem tematem - ja należę do tego grona.
Sam swap jest problematyczny m.in ze względu na;
1. Małą ilość miejsca w komorze silnika (aby uzyskać więcej miejsca modyfikuje się przednie zawieszenie i wstawia inne panele w komorze silnika)
2. okład kierowniczy znajduje się w innej lokalizacji i koliduje z miską olejową
3. S197 przy 5.0 ma EPS - HPS nie ma zasilania
4. Elektronika dotycząca zarządzania silnikiem
Poniżej kilka filmów po zamianie (bądź w trakcie):
Projekt na SEMA:
[yt][/yt]
inne:
[yt][/yt]
Co sadzicie na temat takiej zamiany? Zapraszam do dyskusji
Koszt silnika to obecnie okolice 6500$.
Poinżej przykładowy link:
http://www.americanmuscle.com/coyote-crate-engine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat jest dość świeży i obecnie nie ma jeszcze gotowych zestawów do swap.
Pojawiają się jednak już pierwsze samochody po przeszczepach.
Założyłem ten watek, aby umieszczać w nim filmy i materiały dotyczące tego typu zamiany.
Puryści na pewno będą zniesmaczeni, ale na pewno kilka osób będzie z zainteresowaniem tematem - ja należę do tego grona.
Sam swap jest problematyczny m.in ze względu na;
1. Małą ilość miejsca w komorze silnika (aby uzyskać więcej miejsca modyfikuje się przednie zawieszenie i wstawia inne panele w komorze silnika)
2. okład kierowniczy znajduje się w innej lokalizacji i koliduje z miską olejową
3. S197 przy 5.0 ma EPS - HPS nie ma zasilania
4. Elektronika dotycząca zarządzania silnikiem
Poniżej kilka filmów po zamianie (bądź w trakcie):
Projekt na SEMA:
[yt][/yt]
inne:
[yt][/yt]
Co sadzicie na temat takiej zamiany? Zapraszam do dyskusji
Koszt silnika to obecnie okolice 6500$.
Poinżej przykładowy link:
http://www.americanmuscle.com/coyote-crate-engine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2012-11-15, 21:59 przez HILTI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 2011-01-31, 17:57
- Model: 1966
- Silnik: inny V8
- Kolor: niebieski
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Ja jestem w trakcie przeszczepu LS2 do mojego coupe 66. Zabawa trwa juz od prawie 2 lat. Problem z miejscem w komorze silnika to byl najmniejszy problem ...
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
nie jestem purystą ale...
wyglada jak frankenstein
za dużo plastiku
wyglada jak frankenstein
za dużo plastiku
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Mi tam plastik nie przeszkadza - jak ktoś chce to może nie zakładać
Kilka nowych linków:
http://www.moddedmustangs.com/forums/classic-mustangs/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modularfords.com/f30/index3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilwood:
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... Horse-quot" onclick="window.open(this.href);return false;
Niech się dzieje jak najwięcej, to będą łatwiej dostępne ułatwiacze
Hubi - gdzie można prześledzić Twoją historię walki?
Kilka nowych linków:
http://www.moddedmustangs.com/forums/classic-mustangs/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modularfords.com/f30/index3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wilwood:
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... Horse-quot" onclick="window.open(this.href);return false;
Niech się dzieje jak najwięcej, to będą łatwiej dostępne ułatwiacze
Hubi - gdzie można prześledzić Twoją historię walki?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 2011-01-31, 17:57
- Model: 1966
- Silnik: inny V8
- Kolor: niebieski
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Na razie nigdzie, bo ja jakiś skryty jestemHILTI pisze:
Hubi - gdzie można prześledzić Twoją historię walki?
Pochwalę się jak skończę
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
masz to tez
http://www.fordracingpartsdirect.com/5_ ... s45103.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordracingpartsdirect.com/5_ ... s45103.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
hmm... Automat? Ja jestem zwolennikiem drążka - 6speed manual byłby idealny. Jest jakis problem, aby użyć stockową skrzynię manualną? (Poza tym, że sama w sobie nie jest najlepsza...)
Dla tych z głębokimi portfelami:
http://www.roadstershop.com/products/19 ... ng-chassis" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla tych z głębokimi portfelami:
http://www.roadstershop.com/products/19 ... ng-chassis" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
http://blogs.mustangmonthly.com/6790984 ... te-engine/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
czym więcej o tym myślę, to wygląda ze będę dawal nowego 5,0 w moim 67 Fastback lub inny fastback w przyszłości.
Wiem, co niektórzy myślą o to
4,6 co jest teraz, będe testować w moim '90 mustang, i sprzedam go
Wiem, co niektórzy myślą o to
4,6 co jest teraz, będe testować w moim '90 mustang, i sprzedam go
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
A jakie rozwiązanie preferujesz odnośnie okładu kierowniczego? S197 ma EPS - zapewne punkty montażu są inne. Dodatkowo EPS potrzebuje informacje z CAN aby dostosować charakterystykę pracy do prędkości... Czy planujesz może bez wspomagania?
A jakie rozwiązanie preferujesz odnośnie okładu kierowniczego? S197 ma EPS - zapewne punkty montażu są inne. Dodatkowo EPS potrzebuje informacje z CAN aby dostosować charakterystykę pracy do prędkości... Czy planujesz może bez wspomagania?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
mój samochód ma 95 Thunderbird rack and pinion. Jeśli wydajes dużo pieniędzy już, niech będzie nowoczesny i użyć rack and pinion. Elektroniczny jest za skomplikowane,a zysku nie wiele . Ale byłoby kool
cos jak
http://www.summitracing.com/search/Make ... roductName" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cjponyparts.com/tech-rack-an ... ion/a/154/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangdepot.com/OnLineCatal ... -rpkit.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.totalcontrolproducts.com/rack.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.heidts.com/heidts_mustang_ii ... ckage.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fatmanfab.com/mustang.php" onclick="window.open(this.href);return false;
cos jak
http://www.summitracing.com/search/Make ... roductName" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cjponyparts.com/tech-rack-an ... ion/a/154/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangdepot.com/OnLineCatal ... -rpkit.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.totalcontrolproducts.com/rack.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.heidts.com/heidts_mustang_ii ... ckage.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fatmanfab.com/mustang.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Przekładnia listwowa jest po prostu precyzyjniejsza ze wzgledu na mniejszą ilość przegubów i połaczeń niz w układzie z drążkami.
Jej wadą jest natomiast mniejsza wytrzymałość i żywotność.
Zastosować można przekłądnię odpowiednio dobraną z dowolnego auta.
Jej wadą jest natomiast mniejsza wytrzymałość i żywotność.
Zastosować można przekłądnię odpowiednio dobraną z dowolnego auta.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Jeśli używasz z 4cyl Nissan rack and pinion do mustang z ciężkim silnikiem, to tak będziesz mieć wytrzymałości i trwałości problemów. Nie musze zmienić z żadnego z moich samochodów jeszcze, i mój Taurus ma 13 lat
trzeba rozumieć geometrię zawieszeń i łuków kołowych, zeby wiedzieć, dlaczego nie można wziąć od każdego samochodu i mieć bezpieczne. Jak by tak bylo, część Taurus byłby taki sam jak na mustang
Jeśli spojrzeć na mojego 67. Moje przednie i tylne zawieszenie, ja nic nie dotknął. Są tak jak Forda inżynierowie zaprojectowaly je. Nie rozumiem geometrii na tyle zeby dokonać modyfikacji
trzeba rozumieć geometrię zawieszeń i łuków kołowych, zeby wiedzieć, dlaczego nie można wziąć od każdego samochodu i mieć bezpieczne. Jak by tak bylo, część Taurus byłby taki sam jak na mustang
Jeśli spojrzeć na mojego 67. Moje przednie i tylne zawieszenie, ja nic nie dotknął. Są tak jak Forda inżynierowie zaprojectowaly je. Nie rozumiem geometrii na tyle zeby dokonać modyfikacji
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Możesz może podać listę rzeczy, które chcesz zrobić w swoim stangu 67 dla restomoda (z lista zakupów )? Ciekawi mnie co dla siebie wybrałeś
Możesz może podać listę rzeczy, które chcesz zrobić w swoim stangu 67 dla restomoda (z lista zakupów )? Ciekawi mnie co dla siebie wybrałeś