Obniżenie zawieszenia
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Obniżenie zawieszenia
Witam
Chciałbym obniżyć mojego konika o 3 - 4 cm. Jakie sprężyny polecacie? Co oprócz sprężyn? Amortyzatory są jeszcze fabryczne, czy też trzeba je wymienić? Poszukuję też dystanse na przednie koła max 3,5 - 4 cm.
Czekam na rady doświadczonych użytkowików.
Chciałbym obniżyć mojego konika o 3 - 4 cm. Jakie sprężyny polecacie? Co oprócz sprężyn? Amortyzatory są jeszcze fabryczne, czy też trzeba je wymienić? Poszukuję też dystanse na przednie koła max 3,5 - 4 cm.
Czekam na rady doświadczonych użytkowików.
"Marzenia stają się prawdą"
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Obniżenie zawieszenia
Jak chcesz tak dużo obniżyć to chyba H&R Super sport - ale przy takim obniżeniu (3,5- 4cm) to koniecznie Caster Camber Plates (200$)tomaszw11 pisze:Witam
Chciałbym obniżyć mojego konika o 3 - 4 cm. Jakie sprężyny polecacie? Co oprócz sprężyn? Amortyzatory są jeszcze fabryczne, czy też trzeba je wymienić? Poszukuję też dystanse na przednie koła max 3,5 - 4 cm.
Czekam na rady doświadczonych użytkowików.
Jak masz fabryczne amory to na pewno do wymiany.
Po co ci takie dystanse 35-40mm (25mm z przodu to wg mnie max, nie zdążysz potem piast wymieniać, bo łożyska strasznie dostaną)
Może kup felgi z ET25 (czyli takim jaki powinien być) zamiast rzeźbić
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
Dystanse 25 mm, powinny wystarczyć mam felgi z dużym ET i obcierają przy skręcie. Nie chcę za bardzo inwestować bo zastanawiam się nad nowszym modelem, ale zanim to nastąpi chce przy tym pokombinować.
Czyli nie ma szans obniżyć choćby trochę bez wymiany amortyzatorów?
Czyli nie ma szans obniżyć choćby trochę bez wymiany amortyzatorów?
"Marzenia stają się prawdą"
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
o cala spokojnie obnizysz bez wymiany amorkow...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Ja mam u siebie zamontowane same sprężyny H&R Super Sport bez wymieniania amorów i Caster Camber Plates. Da się jeździć jednak na dłuższą metę warto zmienić te elementy, bo przy większych nierównościach czuć, że seryjne amorki są zbyt miękkie. Co do samych sprężyn to jestem bardzo zadowolony, jednak nie sądziłem że aż tak usiądzie bo w koleinach i na garbach haczy wydechami, ale coś za coś
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
Na sprężynach proponowanych przez Stanga? Czy coś innego polecasz?pudel pisze:o cala spokojnie obnizysz bez wymiany amorkow...
"Marzenia stają się prawdą"
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Obniżenie zawieszenia
Wybór sprężyn jest dość duży H&R, Steeda, Eibach i VOGTLAND (znajdziesz na allegro)tomaszw11 pisze:Na sprężynach proponowanych przez Stanga? Czy coś innego polecasz?pudel pisze:o cala spokojnie obnizysz bez wymiany amorkow...
Poprzeglądaj tutaj - jest opisane ile każdy model obniża. To co ci podałem wyżej obniżają najwięcej.
http://www.americanmuscle.com/springs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Teoretycznie przy wymianie sprężyn nie musisz wymieniać amortyzatorów, ale jak założysz twardsze, krótsze sprężyny na zużyte (na 95% pewnie są) seryjne amortyzatory. To auto będzie stało niżej na parkingu, ale prowadzenie się nie poprawi.
I za jakiś czas będziesz pisał, o poradę jakie amortyzatory kupić bo twoje szybko się skończą.
Dlatego pisałem ci dodatkowo o camber plates bo w IV generacji, jeśli obniżysz więcej niż 30mm to nie ustawisz geometrii z przodu, braknie regulacji.
Do 30mm powinno się bez nich obejść.
-
- Forumowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 2011-03-07, 22:25
- Model: SN95 FT470
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarno-pomarańczowy
Re: Obniżenie zawieszenia
http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mam te spręzyny do nich dokupilem amorki + ten piedrolnik co Stangu pisze + stabilizator + rozporki do przodu i do tylu które zamówiłem sobie u Ani Travel 3 tygodnie i wszystko było u mnie i szczerze polecam diametralnie zmienilo się prowadzenie samochodu a zakręty teraz to przyjemność a nie horror
Ja mam te spręzyny do nich dokupilem amorki + ten piedrolnik co Stangu pisze + stabilizator + rozporki do przodu i do tylu które zamówiłem sobie u Ani Travel 3 tygodnie i wszystko było u mnie i szczerze polecam diametralnie zmienilo się prowadzenie samochodu a zakręty teraz to przyjemność a nie horror
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
Jak już wspomniałeś o nowych amortyzatorach, to co byś polecił?stang232 pisze:Wybór sprężyn jest dość duży H&R, Steeda, Eibach i VOGTLAND (znajdziesz na allegro)tomaszw11 pisze:Na sprężynach proponowanych przez Stanga? Czy coś innego polecasz?pudel pisze:o cala spokojnie obnizysz bez wymiany amorkow...
Poprzeglądaj tutaj - jest opisane ile każdy model obniża. To co ci podałem wyżej obniżają najwięcej.
http://www.americanmuscle.com/springs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Teoretycznie przy wymianie sprężyn nie musisz wymieniać amortyzatorów, ale jak założysz twardsze, krótsze sprężyny na zużyte (na 95% pewnie są) seryjne amortyzatory. To auto będzie stało niżej na parkingu, ale prowadzenie się nie poprawi.
I za jakiś czas będziesz pisał, o poradę jakie amortyzatory kupić bo twoje szybko się skończą.
Dlatego pisałem ci dodatkowo o camber plates bo w IV generacji, jeśli obniżysz więcej niż 30mm to nie ustawisz geometrii z przodu, braknie regulacji.
Do 30mm powinno się bez nich obejść.
"Marzenia stają się prawdą"
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Obniżenie zawieszenia
W V6 założyłem takie budżetowe podstawowe KYB http://allegro.pl/ford-mustang-94-04-ky ... 92476.html" onclick="window.open(this.href);return false; i byłem zadowolony.tomaszw11 pisze:Jak już wspomniałeś o nowych amortyzatorach, to co byś polecił?stang232 pisze:Wybór sprężyn jest dość duży H&R, Steeda, Eibach i VOGTLAND (znajdziesz na allegro)tomaszw11 pisze:
Na sprężynach proponowanych przez Stanga? Czy coś innego polecasz?
Poprzeglądaj tutaj - jest opisane ile każdy model obniża. To co ci podałem wyżej obniżają najwięcej.
http://www.americanmuscle.com/springs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Teoretycznie przy wymianie sprężyn nie musisz wymieniać amortyzatorów, ale jak założysz twardsze, krótsze sprężyny na zużyte (na 95% pewnie są) seryjne amortyzatory. To auto będzie stało niżej na parkingu, ale prowadzenie się nie poprawi.
I za jakiś czas będziesz pisał, o poradę jakie amortyzatory kupić bo twoje szybko się skończą.
Dlatego pisałem ci dodatkowo o camber plates bo w IV generacji, jeśli obniżysz więcej niż 30mm to nie ustawisz geometrii z przodu, braknie regulacji.
Do 30mm powinno się bez nich obejść.
Teraz mam też KYB ale czerwone z możliwością regulacji siły tłumienia
http://www.americanmuscle.com/kybagxspadsh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/kybagxspadsh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
też fajnie trzymają, mimo że są z regulacją to nawet ich raz nie przestawiałem, bo na co dzień nie ma potrzeby, więc nie wiem czy jest sens wydawać na droższe z regulacją.
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
Dzięki za precyzyjne instrukcje. To pozostaje wyruszyć na zakupy.
"Marzenia stają się prawdą"
- Szuba
- Forumowicz
- Posty: 147
- Rejestracja: 2010-03-13, 20:38
- Model: GT 1996r
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Royal Blue
- Kontakt:
Re: Obniżenie zawieszenia
Te też sobie chwalą:
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten na zdjeciu ma sprezyny H&R Super Sport i amorki Tokico.
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.americanmuscle.com/mustang-t ... 94-04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten na zdjeciu ma sprezyny H&R Super Sport i amorki Tokico.
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
i właśnie swojego też chciałbym tak sprowadzić na ziemię
"Marzenia stają się prawdą"
- tomaszw11
- Forumowicz
- Posty: 185
- Rejestracja: 2012-09-20, 12:47
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red candy metallic
Re: Obniżenie zawieszenia
Maślana pisze:http://www.americanmuscle.com/h-r-sport ... 96-04.html
Ja mam te spręzyny do nich dokupilem amorki + ten piedrolnik co Stangu pisze + stabilizator + rozporki do przodu i do tylu które zamówiłem sobie u Ani Travel 3 tygodnie i wszystko było u mnie i szczerze polecam diametralnie zmienilo się prowadzenie samochodu a zakręty teraz to przyjemność a nie horror
Możesz przesłać info jak zamawiać u Ani Travel ?
"Marzenia stają się prawdą"