problem ze wspomaganiem(pompa)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
ja też taki używałem jak pisze Sunny i wspomaganie dobrze pracowało
trochę się dziwię że ktoś pisze o słomkowym power stering
trochę się dziwię że ktoś pisze o słomkowym power stering
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
ok dzięki,to będzie mercon V,to mi po głowie chodziło ale wolałem się upewnić,na wszelki wypadek olej też kupię sam
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
jednak ręce mi opadły z tym wspomaganiem ,samochód dostał nową pompę i dalej wspomagania niema niemam już pojęcia co się czepić,narazie więcej niewiem pojade do warsztatu to może sie coś dowiem,choć już wątpie,miał ktoś tak już?
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
może masz gdzieś nieszczelność i cisnienie spada w układzie ? tak gdybam tylko, nigdy tego nie miałem
generalnie gdyby olej też był zabrudzony to stałby się "ściśliwy" w sensie stracił swoje właściwości przenoszenia siły, może też być coś nie tak z tym zaworem sterującym (np. zabrudzony)
ekspertem nie jestem
tu masz art jak działa układ wspomagania http://autokult.pl/2012/10/31/wspomagan ... jak-dziala" onclick="window.open(this.href);return false;
generalnie gdyby olej też był zabrudzony to stałby się "ściśliwy" w sensie stracił swoje właściwości przenoszenia siły, może też być coś nie tak z tym zaworem sterującym (np. zabrudzony)
ekspertem nie jestem
tu masz art jak działa układ wspomagania http://autokult.pl/2012/10/31/wspomagan ... jak-dziala" onclick="window.open(this.href);return false;
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
sprawdz taka glupote.... jak podpiecie wezy,,,, moze jakis mondralinski odwrotnie podpial weze? albo syfon gdzies zrobil i nie moze sie odpowietrzyc?cornholio01 pisze:jednak ręce mi opadły z tym wspomaganiem ,samochód dostał nową pompę i dalej wspomagania niema niemam już pojęcia co się czepić,narazie więcej niewiem pojade do warsztatu to może sie coś dowiem,choć już wątpie,miał ktoś tak już?
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
dobra koledzy - wspomaganie jest,chodzi o wiele lepiej niż na tym gównie po regeneracji,nic nie trzeszczy i nie warczy,pracuje cicho,mam nadzieje,że już po kłopotach ze wspomaganiem
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
mało fachowe sprawdzenie po montażu,jechałem zabierać auto z infem że nie działa a okazało się iż działa i jest wspomaganie,dokładnie niewiem i tylko tyle jestem w stanie powiedzieć,teraz potrzebuje jeszcze kostkę prądową do stacyjki bo nie odbija,ja sobie z tym radziłem bez problemu ale popowrocie z warsztatu czasem się coś zawiesza i dopiero po kilku minutach załapuje,rozrusznik kręci normalnie,problemem jest stacyjka nie było ale się pojawiło.....................jak ktoś ma taką kostkę - odkupię
Podsumowując to tak:
-układ wypłukany i oczyszczony
-zalany merconV
-nowa pompa
-wspomaganie jest i chodzi cicho,nie buczy nie warczy i nie trzeszczy
Podsumowując to tak:
-układ wypłukany i oczyszczony
-zalany merconV
-nowa pompa
-wspomaganie jest i chodzi cicho,nie buczy nie warczy i nie trzeszczy
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
teraz działa jako tako po czasie, ale wyje i warczy,wspomaganie jest jedynie z nogą na hamulcu słabiej przy manewrach,coś spieprzyli albo koło pasowe niedopasowane jak trzeba niewiem czy sie czepiać czy nie,przy mniejszych prędkościach troche ją słychać jak sie dodaje gazu,jezdzi się normalnie
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
z tego co czytam masz model sn95 z 1995 roku i piszesz ze wlałeś mercon V -ten olej sie nie nadaje , od razu załatwia pompę,on jest do młodszych modeli
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
????,wyżej koledzy o mercon V pisali co innego,wtf...............
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
polecam książkę Haynesa , tam piszą ze mercon V jest stosowany od 1999r wzwyż i jeszcze piszą tak ----- mercon V is not interchangeable with the regular mercon fluid, więc sie nie nadaje ,a na forum czasami piszą bajki ,wylej ten olej ,wypłucz zwykłym merconem i nim zalej,może będzie ok...
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- cornholio01
- Forumowicz
- Posty: 349
- Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
- Model: 1995`+inny v8
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: czarny
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
w warsztatach mówią,że olej jest nawet za dobry,ale ok,niewiem już czy wogóle sie zabierać za to czy może jezdzić jak jest i pogodzić sie że w miejscu czy jak koła się nie kręcą wspomaganie zanika,zaproponowali robote maglownicy ale stwierdziłem,że to co mówili o luzach to gówno prawda,koła reagują na najmniejszy ruch kierownicy,niewiem czy im to dać do roboty czy nie
i dalej:
-jezdzi sie w miare normalnie jak zimny to wyje warczy i co może ta pompa
-w miejscu wspomaganie zanika,jak sie tylko koła kręcą -jest
-jak się rozgrzeje wycie jest mniejsze a nawet tylko lekko rzęzi pompa
-może ciśnienie gdzieś za małe(niewiem nawet jakie powinno być)
teraz tak: czy maglownica w mustangu od 1999/2004 jest taka sama jak w moim,i co myślicie dawać ją do roboty?
Ps,pompy do wspomagania mam dwie starą,która po regeneracji wogóle nie działała i nawet przy skręcaniu w czasie jazdy było jak w traktorze,i nową,która po założeniu przez 1 dzień działałą jak trzeba mniej wiecej,a potem powrót do codzienności czyli wspomaga jak się koła kręcą(bo,że wogóle niema powiedzieć nie mogę bo już jechałem na starej pompie bez wspomagania i różnica jest duża),macie jakieś pomysły?czy może nierobić nic aż znajde mechanika,który na autach z USA się zna bo już z tyloma rozmawiałem,że sam już tumanieje
i dalej:
-jezdzi sie w miare normalnie jak zimny to wyje warczy i co może ta pompa
-w miejscu wspomaganie zanika,jak sie tylko koła kręcą -jest
-jak się rozgrzeje wycie jest mniejsze a nawet tylko lekko rzęzi pompa
-może ciśnienie gdzieś za małe(niewiem nawet jakie powinno być)
teraz tak: czy maglownica w mustangu od 1999/2004 jest taka sama jak w moim,i co myślicie dawać ją do roboty?
Ps,pompy do wspomagania mam dwie starą,która po regeneracji wogóle nie działała i nawet przy skręcaniu w czasie jazdy było jak w traktorze,i nową,która po założeniu przez 1 dzień działałą jak trzeba mniej wiecej,a potem powrót do codzienności czyli wspomaga jak się koła kręcą(bo,że wogóle niema powiedzieć nie mogę bo już jechałem na starej pompie bez wspomagania i różnica jest duża),macie jakieś pomysły?czy może nierobić nic aż znajde mechanika,który na autach z USA się zna bo już z tyloma rozmawiałem,że sam już tumanieje
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2391
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: problem ze wspomaganiem(pompa)
maglownicę daje się do regeneracji jak leje , chyba że coś jest nie tak z zaworem kierunkowym w maglownicy - ale on jakby był walnięty to zanikło by całkiem wspomaganie lub by chodziło ciężko i na zimnym i na gorącym ,
jak pompa wyje to pompa
może zmień warsztat
jak pompa wyje to pompa
może zmień warsztat
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt: