no tak ale skoro zestw 9500$ + wysyłka+oplaty+robocizna to wyjdzie pow 50tys.zl a to jzu wg mnie spora inwestycja.. kompresor przy sprzedazy moge zdemontowac jesli klient go nie doceni ,z turbo gorzej..caniggia pisze:Forum nie jest miejscem do uzgadniania robocizny, tym bardziej że nie wiadomo finalnie co tam chcesz i co z tym turbo ma być montowane, ebc czy mbc, wskaźniki, może sprężyny zaworowe (jak duże doładowanie będziesz chciał) itp itd
Zadzwoń najlepiej to coś uzgodnimy w tej sprawie.
swojego czasu , jak sie interesowalem troche turbo pamietam ze Grabowski calkowity koszt uturbienia np dodga stealth zamykal w 20tys.zł,wiadomo wszystko podrożało,ale +50tys.zł za uturbienie auta to zdecydowanie za dużo..
zaloze temat na forum w USA i tam dopytam ,ile skrzynia wytrzyma,bo moze wystarczy kompresor i 600rwhp, czyli bez wymianysilnika tego zcamaro 6,4..
bo jesli do tego 50tys.zl dojdzie koszt skrzyni to tuning mnie wyjdzie drozej niz auto a to mija sie z celem, jeszcze mnie nie stac nato zeby ot tak wyrzucac kase w błoto..
myślalem kompresor zakupic do 7tys$ plus montaz mysle max3tys.zl bo jestprosty,program z SCT przewaznie daja z kompresorem,wiecpozostaje strojenie za ok 1500-2tys.zl lub wyslanei logow do USA zeby poprawili jzu pod nasze paliwo program..
przekladka bloku tez mysle kilka tysi kosztowalaby, cały czas sugeruje sie cenami NormCar,gdzie za zlozenie silnika wzieli 2500zl,wiec za kompresor mysle napewno nie wiecej..
pisze na forum bo jest od dyskusji i wiecej ludzi czyta i mzoe cos podpowiedziec,oczywiscie najlepiej pytac w USA, wiec przd koncowa decyzja jeszcze tam zaloze temat i zobacze co napiszą, bede wiedzial czyturbo czy kompresor i czy jest sens przekladac kuty blok 6,4 tzn czy skrzynia wytrzyma wiecej niz 650rwhp, pewnie nie, wiec zostane przy seryjnym i max 600rwhp czyli sam kompresor wtedy wystarczy..
bo nie widze sensu wydac 50tysi na biturbo i 20-30 na wzmocniona skrzynie.. za tyle to ja kupilem ostatnio GT 2013,i jzu chyba wolalbym cieszyc sie stockowa corvette plus GT 5.0 na zloty MKP serio,ale 80tysi na tuning uwazam za dużo(no i kuty blok 6,4tez tani nie byl) ,mysle takw przedziale 30-40tys.zl sie zmiescic,dlatego np cena montazu kompresora tez odgrywa role i nie dam za to np 5tys.zl bo to prosta sprawa, turbo oczywiscie juz takie proste nie jest..
Rick,a mozesz sie dowiedziec ile stockowa skrzynia w corvette wytrzyma HP? to mi ulatwi decyzje, kuty blok mam,kompresor tez mozna kupic nawet na 30psi, tylko wlasnie wytrzymalosc skrzyni mnie martwi, i nie wiem czy zestawy na max 600rwhp robia ze wgledu na ryzyko uszkodzenia oem silnika czy skrzyni..