jesli macie jakies namiary gdzie i za ile moge je nabyc to bede wdzieczny
luz na wahaczu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
luz na wahaczu
witam, nie jestem pewny nazwy tego elementu ale ogladalem dzisiaj wahacz mojego GT i wyczulem luz na elemencie z foto, czyli szykuje sie jego wymiana,tzn gum i tulei?
jesli macie jakies namiary gdzie i za ile moge je nabyc to bede wdzieczny
jesli macie jakies namiary gdzie i za ile moge je nabyc to bede wdzieczny
Ostatnio zmieniony 2009-04-08, 09:08 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.
zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
temat o tym tutaj
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... ght=#12406
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
temat o tym tutaj
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... ght=#12406
Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nm. A tak po za tym to jest jedna z głównych rzeczy jaką nawet amerykanie wymieniają - fabryczne są o kant dupy roztrzaść.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Chyba z całymi wahaczami ale ręki nie dam sobie za to uciąć. Tam jest taka dupna guma, że powinna długo wytrzymać.pavlito pisze:A sworznie dolne z przodu to występują samopas, czy tylko z wahaczami?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no ale pisales ze ten poliuretan wytrzymal Ci tylko 1000km ?AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
http://www.poliuretan.olkusz.pl/
temat o tym tutaj
http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... ght=#12406
to jak to jest ze Ford do 300konnego mustanga wstawil gumy ktore wytrzymuja tylko jak uzywa sie polowe mocy ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
a trzeba im wysylac wahacze? no i jaki koszt?AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
z drugiej str jak mi maja po 1000km pasc, to moge probowac dorobic u siebie w firmie, mamy takie zaplecze warsztatowe ze Olkusz sie kryje;d
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
wolalbym kupic sprawdzone gumy i tuleje, i bez wysylania wahacza, zebym mogl sie poruszac GT, w koncu za tydzien juz zlot;) na razie moge jezdzic tylko na lukach przy duzych predkosciach mam uczucie ze tyl ucieka, myslalem ze przez koleiny, ale sprawdzilem i na jednym wahaczu jest luz, na drugim nie ma, ale jak wymieniac to raczej komplet.. tym bardziej ze mam odczucie jakby bordowy GT jeszcze lepiej chodzil od niebieskiego, chociaz moze to wlasnei przez te gumy te wrazenie wiekszej mocy ..
importer wspomnial cos o jakims tuningu, ale ja pod maska nie widze zadnych zmian, kompresora nei ma ,mimo ze jak sie daje po garach slychac delikatny podobny do sprezarki swist( w niebieskim tego nie bylo slychac_)z zewnatrz tylko jakies tuningowe naklejki "ford racing" i tyle..
moze tylko ma mapy paliwowe wgrane, ale nie ma nawet zmeinionego dolotu, wiec sam juz nie wiem..
bynajmniej,co by nie bylo w nim robione , to gumy pozostawili slabe fabryczne, no chyba ze tu tez sie myle i te "tuningowe" poszly
moze rzeczywiscie sprawdze jeszcze czy sa dokrecone siłą 175NM, bo kolega mechanik wczesniej zauwazyl ze zawieszenie w nim bylo zmieniane, wiec moze moj importer tak sie targowal, ze zeszli z ceny ale zdecydowali sie na wyjecie sportowych elementow zawieszenia i wlozenie fabrycznego-jak odebralem GT mial poniedokrecane amortyzatory,stad moje takie przypuszczenie , bo wygladalo to tak jakby ktos na szybko je zmienial..
denerwuje mnie takie podejscie przy sprzedazy auta, ze sie wyciaga co lepsze
z drugiej strony jak sam sprzedaje i klient za bardzo sie targuje,to schodze, ale to kosztem wyjecia zmeiniarki, czy sciagneicia felg;d;d ale zawieszenia jeszcze nie sciagalem ;d to az tak drogie moze byc sportowe zawieszenie do Gt zeby oplacalo je sie wyciagac na sprzedaz lub do innego?
w silniku na szczescie nic nie zmienili bo chodzi niesamowicie
importer wspomnial cos o jakims tuningu, ale ja pod maska nie widze zadnych zmian, kompresora nei ma ,mimo ze jak sie daje po garach slychac delikatny podobny do sprezarki swist( w niebieskim tego nie bylo slychac_)z zewnatrz tylko jakies tuningowe naklejki "ford racing" i tyle..
moze tylko ma mapy paliwowe wgrane, ale nie ma nawet zmeinionego dolotu, wiec sam juz nie wiem..
bynajmniej,co by nie bylo w nim robione , to gumy pozostawili slabe fabryczne, no chyba ze tu tez sie myle i te "tuningowe" poszly
moze rzeczywiscie sprawdze jeszcze czy sa dokrecone siłą 175NM, bo kolega mechanik wczesniej zauwazyl ze zawieszenie w nim bylo zmieniane, wiec moze moj importer tak sie targowal, ze zeszli z ceny ale zdecydowali sie na wyjecie sportowych elementow zawieszenia i wlozenie fabrycznego-jak odebralem GT mial poniedokrecane amortyzatory,stad moje takie przypuszczenie , bo wygladalo to tak jakby ktos na szybko je zmienial..
denerwuje mnie takie podejscie przy sprzedazy auta, ze sie wyciaga co lepsze
w silniku na szczescie nic nie zmienili bo chodzi niesamowicie
zamow i wysla ci zestaw do twojego - juz bez zdejmowania - ceny juz nei pamietam - zadzwon do nich .koralkarol pisze:a trzeba im wysylac wahacze? no i jaki koszt?AluStar pisze:zamow w poliuretan z olkusza . oni maja juz takei w sprzedazy o wiele mocniejsze .
z drugiej str jak mi maja po 1000km pasc, to moge probowac dorobic u siebie w firmie, mamy takie zaplecze warsztatowe ze Olkusz sie kryje;dkiedys mi nawet dorobili tryb do skrzyni
no ale do auta z momentem 300NM a nie 500..
Tez z tym sie spotkalem u znajomego.koralkarol pisze:masz u mnie piwoRedHornet pisze:Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nmwystarczylo pol obrotu sruby zeby luz zniknal i wraz z nim caly problem:)
mozliwe jest zeby sruby sie luzowaly i trzeba by je bylo dokrecac co jakis czas ? paranoja jakas..
Te śruby maja plastikową blokadę więc nie powinny się luzować - możesz jak chcesz je zakleić klejem do gwintów dla pewności - niebieskim. Ale coś mi wygląda że na szybko demontowali obniżone zawieszenie i nie poodkręcali śrub zgodnie ze specyfikacją.koralkarol pisze:masz u mnie piwoRedHornet pisze:Sprawdź jeszcze śruby czy są dokręcone zgodnie ze specyfikacją 175Nmwystarczylo pol obrotu sruby zeby luz zniknal i wraz z nim caly problem:)
mozliwe jest zeby sruby sie luzowaly i trzeba by je bylo dokrecac co jakis czas ? paranoja jakas..
Na twoim miejscu sprawdziłbym wszystkie śruby w zawieszeniu tylnym i przednim - chyba nie chcesz żeby ci coś odpadło albo się urwało?
Widzisz ja ostatnio doszedłem do tego ze moje auto tez było kiedyś obniżone bo poduszki przednich amortyzatorów miałem założone na odwrót - zorientowałem się dopiero jak kupiłem pokrywki na kielichy amortyzatorów i nie pasowały. Odkręciłem przekręciłem o 180 stopni i wszystko pasuje i przód od razu się zrobił stabilniejszy - muszę jeszcze sprawdzić geometrię.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
