Super, pozdrów proszę gościa, może się kiedyś spotkamy na jakimś starcie albo imprezie klubowej, byłoby fajnie!simontlc pisze:ja tez zagladam , i stary własciciel mostu , czesto dopytuje czy cos sie dzieje w temacie
Most okazał się naprawde SPOKO
Moderator: muarah
Super, pozdrów proszę gościa, może się kiedyś spotkamy na jakimś starcie albo imprezie klubowej, byłoby fajnie!simontlc pisze:ja tez zagladam , i stary własciciel mostu , czesto dopytuje czy cos sie dzieje w temacie
muarah pisze:Przyjrzałem się tej zmyślnej uszczelce z niebieskiegu silikonu i muszę przyznać, że to super sprawa. Zmieniam koncept, komplet "overall" wypada, zamawiam oddzielnie tę niebieską uszczlkę, oddzielnie uszczelki głowic i oddzielnie resztę uszczelek. Dzięki Erte za dobre wskazówki!ERTE pisze:ten zestaw jest do wszystkich silników SBF włącznie z 5.0HO i mi się tak trafiło że była tylko połowa uszczelki miski olejowej, a do 5,0 były 2 ;/
od razu lepiej zamówić jednoczęściową
http://www.summitracing.com/int/parts/f ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
$2000 nie mało strasznie rozrzutny jesteś ale i tak widzę że się nie nadadzą sprężyny zaworowe pod ten zamówiony wałekmuarah pisze:A'propos, przypadkiem znalazłem na eBay takie głowice jakie potrzebujemy:
http://www.ebay.com/itm/FORD-289-HIPO-R ... e3&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Cena wcale nie jest zbyt wysoka. Ale my i tak chcemy zrobić to tutaj, w Polsce, żeby nie było, że się nie da
Rozmawiałem dzisiaj z Mistrzem Stecem, pali się już do roboty
a widzisz przede mną się nic nie ukryję bo widzę do że na tych głowicach są zwykłe sprężyny zaworowe a do ostrych wałków są konieczne specjalne sprężyny które już widzę kupiłeśmuarah pisze:Killer, a skąd wniosek, że sprężyny nie pasują do wałka?
własnie z nim chwile pisałem i przesłał cos pozdrowieniamuarah pisze:Super, pozdrów proszę gościa, może się kiedyś spotkamy na jakimś starcie albo imprezie klubowej, byłoby fajnie!simontlc pisze:ja tez zagladam , i stary własciciel mostu , czesto dopytuje czy cos sie dzieje w temacie
Most okazał się naprawde SPOKO
i co najważniejsze, o zwiększonej zawartości cynku !!!!! co jest zbawienne dla nieutwardzanych wałków rozrządu jak i reszty starego silnika. (to dla tego teoretycznie nie jest dopuszczony do stosowania w drogowych autach... ma podwyższoną toksyczność)muarah pisze:
Jeśli ktoś chce jeździ ostro klasykiem to mogę też polecić sprawdzony Olej Valvoline VR1 20w50 - to półsyntetyk ale przeznaczony do jazdy na torze. Dość gęsty i dlatego dobrze nadaje się do starszych silników.