Skoro masz już samochód to możesz odczytać co masz napisane na feldze. Sprawa się wyjaśni. Sam nie wiem co załaduje tym bardziej, że planuję kompresor. Wiem natomiast, że śnieg vs szeroka opona równa się katastrofa. Załadujesz co zechcesz, ale wypychać z zaspy Cię nie będę.3lite pisze:Faktycznie, u nas w specyfikacji tak jest napisane. Zastanawia mnie tylko dlaczego w USA twierdzą, że 9,5 jest na tylnych felgach w pakiecie GT Performance. My ten pakiet mamy w standardzie, ale z drugiej stroni oni mają przełożenie 3,73 a my 3,55.stanglex pisze:Tył i przód to 9" - to seria w 2015 GT.
Napisałem powód dlaczego wolałbym kupić 285 i nie wynika bynajmniej to z faktu, że lepiej się jeździ.
Otrzymasz samochód i załadujesz sobie 225 lub mniejsze, jak felgi pozwolą. Mi to nie przeszkadza


Może lepiej zamiast zimowych opon kupić jakiegoś trupa 4x4 na czas zimy. Cena będzie podobna
