[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: ERTE » 2016-01-22, 23:19

yoozeq pisze:
ERTE pisze:Jaki luz daliście między między zębami??
Książka mówi o 0,20mm-0,30mm ale wiem że niektórzy składają na 5 setek bo tak najlepiej wychodzą ślady...
:) o moim mowa :D ?? Po 2000 km nadal dyla i mam nadzieję że tak zostanie.
sii, o Twoim mowa :) 2tys km to już całkiem spory dystans więc może książka podaje zbyt ostrożny luz. No i likwiduje to pukanie przy zmianie biegu przód/tył :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-03, 15:36

Koleżanki ;) i Koledzy jutro mój Dziadziuś będzie pakowany na lawetę i jedzie do Krystiana do Koszalina na diagnozę.
Mam dziwne stukanie gdzieś od miski olejowej, choć byłem przekonany że stuka pompa paliwa którą wymieniłem na nową lecz stukanie nie ustało. :(
Jutro wieczorem będziemy stopniowo rozbierać i diagnozować.
Mam nadzieje że to jakaś pierdoła ale wolę zawieść go te 75 km na lawecie tak aby się nie pogłębiało (Pełna asekuracja) :rozpacz:
Ostatnio zmieniony 2016-02-04, 10:32 przez Przemek64, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: mdziak » 2016-02-03, 20:04

a kolezanki? :cisza:


Obrazek

Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: mdziak » 2016-02-03, 20:17

na kazdym kroku zapominacie o kobietach w klubie :zawstydzony: wiec dopoki sie to nie zmieni, bede sie czepiac :cisza:


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-04, 10:14

mdziak pisze:na kazdym kroku zapominacie o kobietach w klubie :zawstydzony: wiec dopoki sie to nie zmieni, bede sie czepiac :cisza:
Magda specjalnie dla Ciebie edytowałem ;) To było przedostatni raz :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: bart » 2016-02-04, 10:27

Koleżanki najsampierw powinny być :p


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-04, 10:34

bart pisze:Koleżanki najsampierw powinny być :p
Przecie mówię że przedostatni :wstyd: :D


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: mdziak » 2016-02-04, 20:12

dziekuje <buziak>


Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-12, 13:33

Wczoraj w nocy wreszcie dobraliśmy się z Krystianem do stukającego silnika :(
Okazało się że nasze prognozy były trafne czyli panewka :dobani:
Ale są pozytywy wał jest bez uszkodzeń i po pomiarach prawdopodobnie wystarczy wymienić same panewki :ok:
A wygląda to tak
Na zdjęciach najbardziej uszkodzona panewka :mur:
Załączniki
IMG_2384.jpg
IMG_2382.jpg
IMG_2383.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzyTyTez » 2016-02-12, 14:02

wał sprawdziłbym sobie kilka razy, u mnie panewki były w db stanie, wał mierzony i sprawdzany kilka razy, a dopiero przed finalnym składaniem silnika prace zostały wstrzymane bo na jednym czopie stwierdzono mikropęknięcia (niestety nie miałem nigdzie możliwości sprawdzenia czy to powierzchowne czy wgłębne), które biegły po obwodzie czopa w kącie i dwie drobne prostopadłe do obwodu.
(podobno mikropęknięcia mogą powstawać na powierzchni po ponownym utwardzaniu wału)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-13, 10:23

Wał sprawdzony Powierzchnie gładkie a max różnice w średnicy to 0.02 mm w jednym miejscu nie jestem pewien czy nie 0.03 ale raz mierze jest 0.02 a następnym razem 0,03
Decyzja podjęta wymieniamy same panewki.
Będę obserwował to przez cały sezon w którym prawdopodobnie zrobię około 10 000 - 15 000 mil jak coś będzie nie tak to pójdzie do roboty kompleksowej a jak na razie to sezon się zbliża i jest obawa że była by taka spina jak w zeszłym roku przed OZM a mam dosyć "Kruca bomba mało casu" maże przy następnym koniu a Dziadziuś zasługuje na spokojną robotę z racji jego wieku. :super:
Stukała jedna bo reszta była ok ale wymienimy wszystkie.
Takie były do tej pory czyli wał po pierwszym szlifie.
W środę przyjdą nowe Krystian będzie się musiał bawić sam bo mnie nie będzie. (Może to i lepiej że nie będę mu "POMAGAŁ") ;)
Załączniki
IMG_2388.jpg
IMG_2387.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-27, 12:13

Przy okazji wymiany panewek postanowiłem uszczelnić skrzynie. Moja odwieczna walka z uszczelką miski skrzyni to była walka z wiatrakami bo uszczelnienie było ok nawet bez silikony ale okazało się że ciekło nie z miski tylko z dzwona :(
Jak skrzynia rozebrana to przy okazji Krystian stwierdził że można wysłać konwerter do regeneracji i tak ze zwykłego uszczelnienia zrobił się mały remoncik :hyhy:
Wszystko aby sezon był bez niespodzianek :ok: i Dziadziuś brykał jak młody żrebaczek :hyhy:
Zdjęcia w poniedziałek :P


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-29, 17:59

tak wygląda skrzynia
Załączniki
IMG_2471.jpg
IMG_2473.jpg
IMG_2472.jpg
IMG_2470.jpg
IMG_2469.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: simontlc » 2016-02-29, 18:44

Przemek, możesz powiedzieć gdzie regenerowales konwerter ?


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-02-29, 19:05

simontlc pisze:Przemek, możesz powiedzieć gdzie regenerowales konwerter ?
Jutro zapytam Krystiana bo on to ogarniał i dam znać


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”