[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-09, 00:31

no i zgodnie z sugestią 6t07t :) naprawiony i wycynowany błotnik w dolnej części ale dziś już nie miałem sił w epoksyd go wrzucić .
Może do jutra nie zardzewieje :)

Obrazek



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: 6t07t » 2016-04-09, 11:01

:super:

Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: Przemek64 » 2016-04-09, 11:37

Fajna robota :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-09, 20:53

6t07t pisze::super:

Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-09, 22:12

6t07t pisze:
ronin_sl pisze:Obrazek


po oczyszczeniu przedniego lewego błotnika pojawił się numer na wewnętrznej stronie czy możliwe że jest to jeszcze oryginał ??? :zdziwko:
Tak to oryginał FoMoCo :super:
Zwykle takie oznaczenia miały elementy serwisowe przeznaczone do sprzedaży. Możliwe, że ktoś w twoim Mustangu kiedyś zmieniał błotniki na nowe. Na górnej krawędzi, tam gdzie są otwory na śruby montażowe powinien być wytłoczony numer. Kolejny na wewnętrznym wzmocnieniu. Są w nich zawarte daty, które mogą określić zgodność z pozostałymi elementami auta.
Nawet jeśli wymagają napraw to wyremontuj i nie wymieniaj na nowe ;)
a propos z tych numerów da sie odczytać rocznik ?
na wzmocnieniu wewnętrznym
Obrazek

i na rancie na górnej krawędzi
Obrazek



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-09, 22:21

Przemek64 pisze:Fajna robota :ok:
dziękuję bardzo takie słowa krzepią :hurra:



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2427
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-04-11, 17:41

ronin_sl pisze:
6t07t pisze::super:

Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok
zobacz co warty jest brunox



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: 6t07t » 2016-04-11, 21:42

na wzmocnieniu wewnętrznym
Obrazek

3 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana

i na rancie na górnej krawędzi
Obrazek[/quote]

15 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana


;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-13, 10:34

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:
ronin_sl pisze:
6t07t pisze::super:

Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok
zobacz co warty jest brunox
chyba nie wierzysz w ten test :rozpacz:
oglądałem go dużo wcześniej przed wyborem środka i jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
po takim czasie chyba ok 1 m-ca wyjmuje próbki zabezpieczone epoksydem z kanału i są zardzewiałem :przestraszony:

a wybrałem go dlatego że polecił mi znajomy co się profesjonalnie zajmuje renowacją aut



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-13, 10:42

ale zainspirowałeś mnie RAFAŁ i sam zrobię sobie taki test tylko położę próbkę przynajmniej na pół roku i wystawię ją na czynniki zewnętrzne ciekawe co będzie ;)



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2427
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-04-15, 05:55

wiele razy używałem brunoxa i byłem do niego tak przekonany , że jak w tym samym miejscu ponowie pojawiła się rdza to zwalałem na źle wykonaną robotę
, ale zacząłem używać innych środków np. zwykłego cortanina jest z nim więcej roboty , ale już nie wracam do tych miejsc



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: Gobo » 2016-04-15, 12:31

ronin_sl pisze:jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
A w którym miejscu według Ciebie jest stronniczy? Wygląda- wręcz przeciwnie- na bardzo obiektywny moim zdaniem.
No chyba, że zakładamy jakąś teorie spiskową że np. podmienił próbki.
Wojtek



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-15, 21:16

RAFAŁ (GROSZEK) pisze:wiele razy używałem brunoxa i byłem do niego tak przekonany , że jak w tym samym miejscu ponowie pojawiła się rdza to zwalałem na źle wykonaną robotę
, ale zacząłem używać innych środków np. zwykłego cortanina jest z nim więcej roboty , ale już nie wracam do tych miejsc
no to mnie troszki zasmuciłeś skoro jesteś praktykiem a co byś polecał na spawy czym je zabezpieczyć? :/
bo taki miałem plan że oprócz tego co będzie cynowane na zewnątrz to od środka zabezpieczę brunoxem i na to właściwy epoxyd



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-15, 22:22

koledzy mam pytanie odnośnie profilu tylnego błotnika
przed wymianą tylnych błotników między tylnym słupkiem a górną krawędzią błotnika było wyszpachlowane "na równo" natomiast moje wrażenie jest takie że powinno być lekko wklęsłe podobnie lub tak samo jak na górnej krawędzi drzwi podpowiedzcie czy mam rację i w którym miejscu profil się wyrównuje.
Obrazek
Obrazek

podobny problem dotyczy połączenia tylnego słupka z błotnikiem w tylnej części.
wokół całej tylnej szyby jest wklęsłe przetłoczenie a przy połączeniu z błotnikiem się wyrównuje tylko w którym momencie .
jeśli można prosić choćby jakieś fotki
dzięki
Obrazek



ronin_sl
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
Model: Coupe 65
Kolor: jeszcze nie wiadomo

Re: renowacja coupe 65 v8

Post autor: ronin_sl » 2016-04-15, 22:38

Gobo pisze:
ronin_sl pisze:jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
A w którym miejscu według Ciebie jest stronniczy? Wygląda- wręcz przeciwnie- na bardzo obiektywny moim zdaniem.
No chyba, że zakładamy jakąś teorie spiskową że np. podmienił próbki.
Wojtek
Tak naprawdę mowa o tym że za grubo że się gorzej nakłada itp itd i może albo na pewno moja ostrożność względem takich testów nigdy nie wiadomo kto komu za co płaci
nie było chyba nic co by było powiedziane że jest w czymś dobry lub lepszy ale kolega RAFAŁ trochę mnie z tropu zbił i teraz jestem w ciemnej d.....
bo byłem przekonany ( za namową znajomego ) że to jest dobry produkt



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”