[ronin_sl] renowacja coupe 65 v8
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
no i zgodnie z sugestią 6t07t naprawiony i wycynowany błotnik w dolnej części ale dziś już nie miałem sił w epoksyd go wrzucić .
Może do jutra nie zardzewieje
Może do jutra nie zardzewieje
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: renowacja coupe 65 v8
Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: renowacja coupe 65 v8
Fajna robota
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.6t07t pisze:
Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
a propos z tych numerów da sie odczytać rocznik ?6t07t pisze:Tak to oryginał FoMoCoronin_sl pisze:
po oczyszczeniu przedniego lewego błotnika pojawił się numer na wewnętrznej stronie czy możliwe że jest to jeszcze oryginał ???
Zwykle takie oznaczenia miały elementy serwisowe przeznaczone do sprzedaży. Możliwe, że ktoś w twoim Mustangu kiedyś zmieniał błotniki na nowe. Na górnej krawędzi, tam gdzie są otwory na śruby montażowe powinien być wytłoczony numer. Kolejny na wewnętrznym wzmocnieniu. Są w nich zawarte daty, które mogą określić zgodność z pozostałymi elementami auta.
Nawet jeśli wymagają napraw to wyremontuj i nie wymieniaj na nowe
na wzmocnieniu wewnętrznym
i na rancie na górnej krawędzi
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2427
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: renowacja coupe 65 v8
zobacz co warty jest brunoxronin_sl pisze:W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.6t07t pisze:
Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: renowacja coupe 65 v8
na wzmocnieniu wewnętrznym
3 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana
i na rancie na górnej krawędzi
[/quote]
15 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana
3 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana
i na rancie na górnej krawędzi
[/quote]
15 kwietnia, tłocznia Dearborn Michigan, 2 zmiana
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
chyba nie wierzysz w ten testRAFAŁ (GROSZEK) pisze:zobacz co warty jest brunoxronin_sl pisze:W dolnej czesci bylo juz sitko wiec wycieliśmy kawalek poszycia oczyscilem wzmocnienie i zamalowalem Brunoxem.6t07t pisze:
Demontowałeś wewnętrzne pionowe wzmocnienie?? Tam pod krawędzią między poszyciem a wzmocnieniem, w dolnej części ukrywa się rdza.
Przyrdzewiale bylo jakies 10 cm od dołu a na reszcie bylo ok
oglądałem go dużo wcześniej przed wyborem środka i jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
po takim czasie chyba ok 1 m-ca wyjmuje próbki zabezpieczone epoksydem z kanału i są zardzewiałem
a wybrałem go dlatego że polecił mi znajomy co się profesjonalnie zajmuje renowacją aut
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
ale zainspirowałeś mnie RAFAŁ i sam zrobię sobie taki test tylko położę próbkę przynajmniej na pół roku i wystawię ją na czynniki zewnętrzne ciekawe co będzie
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2427
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: renowacja coupe 65 v8
wiele razy używałem brunoxa i byłem do niego tak przekonany , że jak w tym samym miejscu ponowie pojawiła się rdza to zwalałem na źle wykonaną robotę
, ale zacząłem używać innych środków np. zwykłego cortanina jest z nim więcej roboty , ale już nie wracam do tych miejsc
, ale zacząłem używać innych środków np. zwykłego cortanina jest z nim więcej roboty , ale już nie wracam do tych miejsc
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: renowacja coupe 65 v8
A w którym miejscu według Ciebie jest stronniczy? Wygląda- wręcz przeciwnie- na bardzo obiektywny moim zdaniem.ronin_sl pisze:jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
No chyba, że zakładamy jakąś teorie spiskową że np. podmienił próbki.
Wojtek
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
no to mnie troszki zasmuciłeś skoro jesteś praktykiem a co byś polecał na spawy czym je zabezpieczyć?RAFAŁ (GROSZEK) pisze:wiele razy używałem brunoxa i byłem do niego tak przekonany , że jak w tym samym miejscu ponowie pojawiła się rdza to zwalałem na źle wykonaną robotę
, ale zacząłem używać innych środków np. zwykłego cortanina jest z nim więcej roboty , ale już nie wracam do tych miejsc
bo taki miałem plan że oprócz tego co będzie cynowane na zewnątrz to od środka zabezpieczę brunoxem i na to właściwy epoxyd
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
koledzy mam pytanie odnośnie profilu tylnego błotnika
przed wymianą tylnych błotników między tylnym słupkiem a górną krawędzią błotnika było wyszpachlowane "na równo" natomiast moje wrażenie jest takie że powinno być lekko wklęsłe podobnie lub tak samo jak na górnej krawędzi drzwi podpowiedzcie czy mam rację i w którym miejscu profil się wyrównuje.
podobny problem dotyczy połączenia tylnego słupka z błotnikiem w tylnej części.
wokół całej tylnej szyby jest wklęsłe przetłoczenie a przy połączeniu z błotnikiem się wyrównuje tylko w którym momencie .
jeśli można prosić choćby jakieś fotki
dzięki
przed wymianą tylnych błotników między tylnym słupkiem a górną krawędzią błotnika było wyszpachlowane "na równo" natomiast moje wrażenie jest takie że powinno być lekko wklęsłe podobnie lub tak samo jak na górnej krawędzi drzwi podpowiedzcie czy mam rację i w którym miejscu profil się wyrównuje.
podobny problem dotyczy połączenia tylnego słupka z błotnikiem w tylnej części.
wokół całej tylnej szyby jest wklęsłe przetłoczenie a przy połączeniu z błotnikiem się wyrównuje tylko w którym momencie .
jeśli można prosić choćby jakieś fotki
dzięki
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2014-08-26, 14:07
- Model: Coupe 65
- Kolor: jeszcze nie wiadomo
Re: renowacja coupe 65 v8
Tak naprawdę mowa o tym że za grubo że się gorzej nakłada itp itd i może albo na pewno moja ostrożność względem takich testów nigdy nie wiadomo kto komu za co płaciGobo pisze:A w którym miejscu według Ciebie jest stronniczy? Wygląda- wręcz przeciwnie- na bardzo obiektywny moim zdaniem.ronin_sl pisze:jest bardzo stronniczy czyli dla mnie nie wiarygodny
No chyba, że zakładamy jakąś teorie spiskową że np. podmienił próbki.
Wojtek
nie było chyba nic co by było powiedziane że jest w czymś dobry lub lepszy ale kolega RAFAŁ trochę mnie z tropu zbił i teraz jestem w ciemnej d.....
bo byłem przekonany ( za namową znajomego ) że to jest dobry produkt