Możliwości V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
Możliwości V6
Witam,
Czy bez turbo/kompresora da się zejść o te 2 sekundy do 100km/h? Mniej więcej widziałem już jakie części są dostępne na rynku amerykańskim i jestem dość pozytywnie zaskoczony, ale trudno mi oszacować jak bardzo poprawią one osiągi auta. Czy z budżetem załóżmy ~10k na same części (bez cła, montażu, transportu) jestem w stanie to osiągnąć? A może i więcej ?
Czy bez turbo/kompresora da się zejść o te 2 sekundy do 100km/h? Mniej więcej widziałem już jakie części są dostępne na rynku amerykańskim i jestem dość pozytywnie zaskoczony, ale trudno mi oszacować jak bardzo poprawią one osiągi auta. Czy z budżetem załóżmy ~10k na same części (bez cła, montażu, transportu) jestem w stanie to osiągnąć? A może i więcej ?
Re: Możliwości V6
To jest jeszcze możliwe bo aktualnie nie mam ani jednego ani drugiego, szukam egzemplarza wartego zakupu, ale ciężko znaleźć V8. W dodatku koniecznie zależy mi na wersji poliftingowej.
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2123
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Możliwości V6
O tym rozmawiaj się z właścicielem tego mustanga z ogłoszenia, na forum MagicTilek pisze:Witam,
Czy bez turbo/kompresora da się zejść o te 2 sekundy do 100km/h? Mniej więcej widziałem już jakie części są dostępne na rynku amerykańskim i jestem dość pozytywnie zaskoczony, ale trudno mi oszacować jak bardzo poprawią one osiągi auta. Czy z budżetem załóżmy ~10k na same części (bez cła, montażu, transportu) jestem w stanie to osiągnąć? A może i więcej ?
http://otomoto.pl/oferta/ford-mustang-f ... yn9HW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Powie ci ile kosztuje modyfikowanie V6 i co można osiągnąć.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Możliwości V6
Da się, nawet za niemal darmo. Pod warunkiem, że kierowca waży w granicach 70kg, zrezygnujesz z klimy, wspomagania, tylnej kanapy, tapicerki, fotela pasażera, nagrzewnicy i całego osprzątu chłodząco grzejącego, car audio itp. Jak uda Ci się zrzucić na samochodzie te 200~300kg to powinno dać mu kopa No ale raczej samochód będzie nadawał się tylko na 1/4 mili.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Możliwości V6
Da się
Daj mu czym oddychać: zmiana dolotów i układu wydechowego, cold air intake.
Lepsze palenie: świece, przewody, kostka przewodów zapłonowych, zmiana sterowania mieszanką.
Weź pod uwagę, że to silnik 3,8l 193km fabryki da się bardzo szybko podnieść do 250
Mój na razie jest na etapie robienia mechanicznej perfekcji, w dalszych planach jest wygląd i estetyka, za 2 lata będę grzebał w podnoszeniu mocy.
" onclick="window.open(this.href);return false;
PS Koniecznie szukaj manuala
Daj mu czym oddychać: zmiana dolotów i układu wydechowego, cold air intake.
Lepsze palenie: świece, przewody, kostka przewodów zapłonowych, zmiana sterowania mieszanką.
Weź pod uwagę, że to silnik 3,8l 193km fabryki da się bardzo szybko podnieść do 250
Mój na razie jest na etapie robienia mechanicznej perfekcji, w dalszych planach jest wygląd i estetyka, za 2 lata będę grzebał w podnoszeniu mocy.
" onclick="window.open(this.href);return false;
PS Koniecznie szukaj manuala
- MattGrzesio
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 33
- Rejestracja: 2015-02-08, 13:11
- Model: SN-95 2000
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Możliwości V6
Jest też podobno opcja na dodanie kompresora z T-birda powinno wyjść max do 10k te silniki pojawiają się czasem w Polsce w dobrych pieniądzach.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Możliwości V6
W T-birdzie jest stary essex tylko odprężony. Zyska może z 50KM. Za jakieś 13~14k może kupić coyote'a i zabawki do swapa. Co nie zmienia faktu, że nie będzie się dało tego prowadzić Jak chce podnieść osiągi z miare tanio to IMO redukcja masy i proste mody typu szlif głowic, dolot i wydech
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Możliwości V6
MattGrzesio pisze:Jest też podobno opcja na dodanie kompresora z T-birda powinno wyjść max do 10k te silniki pojawiają się czasem w Polsce w dobrych pieniądzach.
z Thunderbirda SC kompresor niezbyt pasuje do silników mustangowych z lat 99-04 wiem bo już prawie kupiłem całego T-birda na przeszczep ale miałem opcję dokładnego przestudiowania tych konstrukcji i lipa pierwsze podstawowy problem to w nowszym mustangu są zupełnie inne głowicę a te głowice ze starszego niezbyt są udane więc projekt upadł a było by już spokojnie pierwsze w europie takie cudo z 400KM
oczywiście do starszych mustangów wszystko pasuję bo to są te same silniki ale słabe i trzeba wiecej zainwestować by wyciągnąć z nich moc a niema gwarancji że długo pociągną bez konkretnego zakucia silnika
2s to zyskasz na zamontowaniu szpery bo na seryjnym dyferencjale zanim ten wagon ruszy to jedna opona już jest spalona a czas leci na pewno na tych modyfikacjach co ja miałem ok 40KM z wałkiem daje ogromną różnice a jeszcze było co poprawić ale tak 10 tyś zł trzeba mieć a tych pieniędzy nie odbierzesz do tego musisz zainwestować w hamulce zawieszenie itp i nie będziesz wiedział gdzie poszły te kolejne 10 tyśTilek pisze:Witam,
Czy bez turbo/kompresora da się zejść o te 2 sekundy do 100km/h? Mniej więcej widziałem już jakie części są dostępne na rynku amerykańskim i jestem dość pozytywnie zaskoczony, ale trudno mi oszacować jak bardzo poprawią one osiągi auta. Czy z budżetem załóżmy ~10k na same części (bez cła, montażu, transportu) jestem w stanie to osiągnąć? A może i więcej ?