[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-21, 13:14

Dziadziuś gotowy do startu na Licheń oczywiście po dzisiejszym SPA :ok:
Wczoraj wymieniliśmy olej na docelowy czyli 10W30 AMSOIL po przebiegu 600 km na Millersie 10W40 CRO

Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-04-21, 18:45

znowu timing w punkt :super:

widzimy się jutro !



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-04-28, 14:28

Na OZM mój Wojtuś miał 10 urodziny więc i tort musiał być Tematyczny :D
Wystarczyło tylko dla dzieci i tych którzy byli w pobliżu :hyhy: Ale możecie mi wierzyć na słowo był pyszny :super:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: jacpocz » 2016-05-02, 17:59

Przemku, to cie może zainteresować:
http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as
:szok:
April 22, 1964
:szok:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-05-20, 22:32

jacpocz pisze:Przemku, to cie może zainteresować:
http://ww3.autoscout24.de/classified/28 ... asrc=st|as
:szok:
April 22, 1964
:szok:
Dawno tu nie zaglądałem.
Ciekawa propozycja
Tylko jest jeden problem w mojego 64 1/2 jest tyle $$$$ zainwestowane że nie ma sensu kupować trochę starszego i znowu wkładać 100k lub więcej bo może jest zrobiony ale mój także był i z tego co widzę był lepiej zrobiony a i tak poszło na niego morze$$ nawet nie jestem w stanie tego policzyć i może nie będę by się nie denerwować :szok:
Ale dzięki za ciekawostkę :super:
Mojego Dziadziusia nie zdradzę :P Dla mnie jest nie do zastąpienia :padam: :ok:
Teraz go oszczędzam po remoncie silnika i pomykam MACHEM1 2004 który mnie także sporo wyszedł co widać w poście od niego :szok: liczyłem na mniejszy wymiar kary :hyhy: Ale MACH jak Dziadziuś to unikaty nie tylko w Polsce i to mi rekompensuje wszystko :super:
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-05-20, 23:01

Jak zobaczyłem ze w tym wątku jest post to juz myślałem ze remont robisz jakiś przed Mustką :)))))

Cos tam do roboty zawsze sie przeciez znajdzie ;)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-05-23, 09:37

Pavulon_ pisze:Jak zobaczyłem ze w tym wątku jest post to juz myślałem ze remont robisz jakiś przed Mustką :)))))

Cos tam do roboty zawsze sie przeciez znajdzie ;)
Gdybym dobrze pomyślał to pewnie tak ;)
Musiał bym się bardzo mocno zastanawiać ale jak znam sam siebie to do końca sezonu coś do roboty sobie znajdę :ok:
A w tej chwili skupiam się na MACHU1 bo w dziadziusiu nie ma co robić i oby tak jak najdłużej :super:
Nowa zabaweczka będzie dopieszczana :hyhy:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-06-02, 09:56

Przemek64 pisze:
Pavulon_ pisze:Jak zobaczyłem ze w tym wątku jest post to juz myślałem ze remont robisz jakiś przed Mustką :)))))

Cos tam do roboty zawsze sie przeciez znajdzie ;)
Gdybym dobrze pomyślał to pewnie tak ;)
Musiał bym się bardzo mocno zastanawiać ale jak znam sam siebie to do końca sezonu coś do roboty sobie znajdę :ok:
A w tej chwili skupiam się na MACHU1 bo w dziadziusiu nie ma co robić i oby tak jak najdłużej :super:
Nowa zabaweczka będzie dopieszczana :hyhy:
Znalazłem coś do zrobienia :D
Mam delikatny wyciek z pod miski olejowej :zawstydzony:
kilka kropel z jednej strony na płytce w garażu się pojawiło :zdegustowany:
W przyszłym tygodniu działam :hurra:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2016-06-02, 10:13

:) No właśnie przy stole w MUstce z Piotrem rozmawialiśmy, że te auta mają 50 lat i zdając sobie z tego sprawę stwierdziliśmy, że nie ma co się spinać za bardzo bo zawsze coś zakaprysi:) Renowacja pełna ale konstrukcja z lat 60 tak więc bez spiny Przemek :) Otwórz browara najpierw i ciesz się dziadziuniem :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: conver67 » 2016-06-02, 14:58

Popieram Marcina,bo takie sa fakty,ze mamy 50cio letnie samochody i z nich ma prawo kapać olej,skrzypić zawieszenie,przeciekać dach i nie domykać się szybka;)Przemo,to jest ich urok i to jest właśnie piekne:))Tak jak Yoozek mówi,otwieraj browara i wsłuchaj się w dżwięk V8:) Nic do głowy:) :super:



Awatar użytkownika
robin
Stowarzyszenie MKP
Posty: 602
Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Bydgoszcz
Stajnia: Stajnia Bydgoszcz

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: robin » 2016-06-02, 15:50

dokladnie tak Panowie..mam garbusa z 67r jeszcze 6V..kiedys sie przejmowalem za "pradu nie starcza" ze cieknie..ale pn ma prawo tak miec..tylko sie cieszyc.. ja odpslam garba i liste w 3ce browara i w nosie mam ze staruszek cieknie



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2016-06-02, 15:53

Mi tez kapie trochę ale to oznacza ze jest olej ;)

awarie przez która nie dojechałem koniem do Mustki wczoraj usunąłem i śmigam dalej. Okazało się ze to tylko czujnik. :wstyd:

Przemek, doprowadź lepiej komorę silnika do oryginału :hyhy:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-06-02, 16:38

Pavulon_ pisze:Mi tez kapie trochę ale to oznacza ze jest olej ;)



Przemek, doprowadź lepiej komorę silnika do oryginału :hyhy:
Wszystkie elementy przygotowane do powrotu do oryginału poza obudową filtra powietrza którą muszę nabyć jeszcze :D
Chłodnica jest zregenerowana pokrywy niebieskie mam w garażu pozostało by tylko kolektor pomalować na czarno i jest oryginał.
Klimy nie zmienię a i nie zdemontuje bo jest przydatna :P
W tej chwili tak mi się podoba i jest nie tylko praktycznie ale i efektownie.
Najważniejsze że na tej chłodnicy się nie grzeje nawet w korkach :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2016-06-08, 10:45

Koledzy i Koleżanki!!!
Od wczoraj Przemek64 to po prostu Przemek. A cytując klasyka "... A to juz nie to samo..." ;)
Zmiana jest niewielka i nie powinno być z tym problemu.
Powodem zmiany jest fakt, że zbliżam się do 40-stki, a wszyscy patrząc na nick myślą, że to ja... A nie moje auto, które ma datę produkcji 1964 :rotfl:
Przychodzi ten czas w życiu, że my chcemy być coraz młodsi, a nasze auta niech będą coraz starsze... :super:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: [Przemek] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: MAKU » 2016-06-08, 17:21

będzie nam brakowało Przemka64 ;)


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR,GT500, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”