Czerwona bestia V8

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-10, 17:21

:piwo:
Ostatnio zmieniony 2019-04-02, 19:18 przez deeboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
lukas220
Forumowicz
Posty: 143
Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetic gray

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: lukas220 » 2016-08-10, 20:04

:ok: szybko pierwsze mody wykonane. Widać nawet na zdjęciu, nadkole pełniejsze ;) Kiedy axleback? Masz już przejściówki potrzebne do instalacji?


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole

Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-10, 20:43

Dzisiaj redukcje doszly i prawdopodobnie w piatek montuje axleback. Będzie ogień



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-14, 23:09

Obrazek

Obrazek

Obrazek



akisel
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: akisel » 2016-08-15, 08:38

ale to można gratulować?
;)
tak przy okazji
jak to jest z tymi ślubami

jeżeli ktoś zainteresowany, to jedziecie jako kierowca, czy wypożyczacie samochód (bo boję się :) , ze mogę mieć chętnego)



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1168
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: andi74 » 2016-08-15, 09:10

kierowca na ta chwile zastepuje pana mlodego :) :) w pelnym tego slowa znaczeniu :)



akisel
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: akisel » 2016-08-15, 09:13

andi74 pisze:kierowca na ta chwile zastepuje pana mlodego :) :) w pelnym tego slowa znaczeniu :)
no dla tego, upewniałem się, czy można gratulować ;)



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-15, 09:50

akisel pisze:
jeżeli ktoś zainteresowany, to jedziecie jako kierowca, czy wypożyczacie samochód (bo boję się :) , ze mogę mieć chętnego)

Ślub nie mój :).

Ja wynajmowałem poprzedniego Mustanga V6 ale sprzedałem więc robote musiał zrobić czerwony V8. Zrezygnowałem póki co z tego interesu, za dużo stresu. Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele ja jechałem za nimi z fotografem lub z kims z gości. Pozniej zabierałem auto spod sali. Kierowali sami ale byli też tacy, co jechali na tylnej kanapie a ja prowadzilem.



akisel
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: akisel » 2016-08-16, 08:46

deeboy pisze: Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele
no, właśnie tego się boję



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-16, 19:57

akisel pisze:
deeboy pisze: Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele
no, właśnie tego się boję
Jest to pewne ryzyko ale zazwyczaj oni są tak zesrani ze strachu przed jazdą i jeszcze stres samego ślubu, że jadą wolniej niż emeryci.



akisel
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: akisel » 2016-08-17, 06:03

deeboy pisze:
Jest to pewne ryzyko ale zazwyczaj oni są tak zesrani ze strachu przed jazdą i jeszcze stres samego ślubu, że jadą wolniej niż emeryci.
no i można włączyć tryb RAIN i wyłącznik ułamać :)



Awatar użytkownika
gmlyn
Forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2016-07-05, 09:54
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: gmlyn » 2016-08-17, 10:07

Kierowali sami ale byli też tacy, co jechali na tylnej kanapie a ja prowadzilem
.

Czy to były Niziołki? :hyhy:



Awatar użytkownika
markeeftb
Młodszy Forumowicz
Posty: 47
Rejestracja: 2016-06-01, 13:53
Model: Ecoboost 2016
Kolor: Mica Shadow Black

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: markeeftb » 2016-08-17, 10:33

akisel pisze:no i można włączyć tryb RAIN i wyłącznik ułamać :)
Na trybie Rain niestety też da się auto wywalić, tylko trzeba pedał gazu mocniej wcisnąć...


Mój Czarny Koń: http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 86&t=11723" onclick="window.open(this.href);return false;

matlog
Młodszy Forumowicz
Posty: 50
Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
Model: 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Inglot Silver

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: matlog » 2016-08-18, 15:45

deeboy pisze:Poszerzony i obniżony, zdjęcia tego nie oddają ale różnica w wyglądzie i prowadzeniu jest ogromna.
Na czym polega różnica w prowadzeniu auta?



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: Czerwona bestia V8

Post autor: deeboy » 2016-08-18, 22:34

matlog pisze:
deeboy pisze:Poszerzony i obniżony, zdjęcia tego nie oddają ale różnica w wyglądzie i prowadzeniu jest ogromna.
Na czym polega różnica w prowadzeniu auta?
Szerszy rozstaw kół i obniżony środek ciężkości poprawia właściwości jezdne, auto jeszcze lepiej zachowuje się w ciasnych zakrętach, jest bardziej przewidywalne. NIe wychyla się, jest ciut sztywniej ale mam wrażenie że właśnie tak powinno być od samego początku. Ciężko to tak opisać, trzeba by po prostu poczuć podczas prowadzenia. Na nierównym asfalcie czy dziurkach nie ma jakiegoś większego dyskomfortu, jedynym minusem jest to że trzeba uważać bardziej na wysokie krawężniki na parkingach ale te standardowe wchodzą pod zderzak bez problemu.

No i wygląd to chyba największa zaleta :) cieszy oko

Seria sprężyn proline, którą założyłem jest taka dość uniwersalana i idealna właśnie na drogi, na tor lepsza jest seria sportline.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”