
Czerwona bestia V8
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- lukas220
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic gray
Re: Czerwona bestia V8


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Czerwona bestia V8
Dzisiaj redukcje doszly i prawdopodobnie w piatek montuje axleback. Będzie ogień
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Czerwona bestia V8
ale to można gratulować?

tak przy okazji
jak to jest z tymi ślubami
jeżeli ktoś zainteresowany, to jedziecie jako kierowca, czy wypożyczacie samochód (bo boję się
, ze mogę mieć chętnego)

tak przy okazji
jak to jest z tymi ślubami
jeżeli ktoś zainteresowany, to jedziecie jako kierowca, czy wypożyczacie samochód (bo boję się

-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Czerwona bestia V8
no dla tego, upewniałem się, czy można gratulowaćandi74 pisze:kierowca na ta chwile zastepuje pana mlodego![]()
w pelnym tego slowa znaczeniu

- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Czerwona bestia V8
akisel pisze:
jeżeli ktoś zainteresowany, to jedziecie jako kierowca, czy wypożyczacie samochód (bo boję się, ze mogę mieć chętnego)
Ślub nie mój

Ja wynajmowałem poprzedniego Mustanga V6 ale sprzedałem więc robote musiał zrobić czerwony V8. Zrezygnowałem póki co z tego interesu, za dużo stresu. Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele ja jechałem za nimi z fotografem lub z kims z gości. Pozniej zabierałem auto spod sali. Kierowali sami ale byli też tacy, co jechali na tylnej kanapie a ja prowadzilem.
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Czerwona bestia V8
no, właśnie tego się bojędeeboy pisze: Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Czerwona bestia V8
Jest to pewne ryzyko ale zazwyczaj oni są tak zesrani ze strachu przed jazdą i jeszcze stres samego ślubu, że jadą wolniej niż emeryci.akisel pisze:no, właśnie tego się bojędeeboy pisze: Ja wynajmowałem tak, że jechałem podstawić auto a młoda para nim jechała do kościoła a pozniej na wesele
-
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2016-05-12, 05:19
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
Re: Czerwona bestia V8
no i można włączyć tryb RAIN i wyłącznik ułamaćdeeboy pisze:
Jest to pewne ryzyko ale zazwyczaj oni są tak zesrani ze strachu przed jazdą i jeszcze stres samego ślubu, że jadą wolniej niż emeryci.

Re: Czerwona bestia V8
.Kierowali sami ale byli też tacy, co jechali na tylnej kanapie a ja prowadzilem
Czy to były Niziołki?

- markeeftb
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 2016-06-01, 13:53
- Model: Ecoboost 2016
- Kolor: Mica Shadow Black
Re: Czerwona bestia V8
Na trybie Rain niestety też da się auto wywalić, tylko trzeba pedał gazu mocniej wcisnąć...akisel pisze:no i można włączyć tryb RAIN i wyłącznik ułamać
Mój Czarny Koń: http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 86&t=11723" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 50
- Rejestracja: 2016-07-12, 16:06
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Inglot Silver
Re: Czerwona bestia V8
Na czym polega różnica w prowadzeniu auta?deeboy pisze:Poszerzony i obniżony, zdjęcia tego nie oddają ale różnica w wyglądzie i prowadzeniu jest ogromna.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Czerwona bestia V8
Szerszy rozstaw kół i obniżony środek ciężkości poprawia właściwości jezdne, auto jeszcze lepiej zachowuje się w ciasnych zakrętach, jest bardziej przewidywalne. NIe wychyla się, jest ciut sztywniej ale mam wrażenie że właśnie tak powinno być od samego początku. Ciężko to tak opisać, trzeba by po prostu poczuć podczas prowadzenia. Na nierównym asfalcie czy dziurkach nie ma jakiegoś większego dyskomfortu, jedynym minusem jest to że trzeba uważać bardziej na wysokie krawężniki na parkingach ale te standardowe wchodzą pod zderzak bez problemu.matlog pisze:Na czym polega różnica w prowadzeniu auta?deeboy pisze:Poszerzony i obniżony, zdjęcia tego nie oddają ale różnica w wyglądzie i prowadzeniu jest ogromna.
No i wygląd to chyba największa zaleta

Seria sprężyn proline, którą założyłem jest taka dość uniwersalana i idealna właśnie na drogi, na tor lepsza jest seria sportline.