Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: OZZI » 2016-12-19, 15:59

Witam,konika odebralem tydzien temu, staram sie zgodnie z serwisowka nie katowac auta na dotarciu...na ta chwile cos ponad 500 km mam nakręcone.W końcu nie wytrzymalem i dzisiaj polatalem troszkę po obwodnicy...i zauważylem że auto jest troche niestabilne przy predkosciach powyżej 160km/h ,mam wrażenie jak by mnie miotało od wiatru po drodze...ale wiatru nie było,przygladalem sie innym samochodom które jechaly podobnie i nic ich nie majtało.Przez ostatnie 6 lat jezdziłem Escaladem i tam takie zachowanie to standard ale tu? Chyba zbieżność sie rozjechała? Będę wdzięczny za podpowiedzi...Pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów jako "zielony ogórek" w Mustangu :papa:


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: veeefour » 2016-12-19, 21:30

To auto tak ma - w sumie nie tyle nim rzuca co jest nerwowe - wiem, ciezko sie przyzwyczaic i tez tak mialem.
Niestety nie jest to najwyzszych lotow zawieszenie i jest raczej zestrojone miekko.

Rada na to po pierwsze lepsze opony. Dalej fabryczne stabilizatory to nieporozumienie - po wymianie myszkowanie znika.
Ja zalozylem jeszcze kilka innych gratow jak amory, sprezyny, drazki etc. - w tym tyg zrobie update w moim temacie.
Roznica to niebo a ziemia - kompletnie inne auto.



Awatar użytkownika
SoSo
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: SoSo » 2016-12-19, 22:29

no nie wiem... a masz wersje euro? czyli z pp. bo ja swoim latam po 200km/h i absolutnie nie odczuwam żeby był niestabilny.



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: Volver » 2016-12-19, 23:03

U mnie odczuwalne są podmuchy wiatru, całkiem intensywnie, a zawieszenie mogłoby być stabilniejsze przy takiej masie, fakt.



Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: 5um » 2016-12-20, 00:29

1. Dobre opony zimowe.
2. Poprawna technika jazdy tak aby nie powodować zerwania przyczepności (gaz możemy zdecydowanie wcisnąć ale nie 0-1)
3. Pewne poprawki w zawieszeniu tez się przydają
4. Ja założyłem spoiler a zwiększony docisk też się przydaje.
5. Wg mnie koniki nie lubią mokrego asfaltu
6. Warto pojeździć na torach doskonalenia jazdy, których jest coraz więcej.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

Awatar użytkownika
SoSo
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2016-08-28, 12:53
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: SoSo » 2016-12-20, 16:38

PS. polecam na autostradzie przełączyć kierownice w tryb sportowy. naprawdę robi różnice. Najpierw może tego nie odczujesz, ale paru kilometrach na trasie po przełączeniu z powrotem na komfort albo normal wydaje się jakby się urwała.
No i ciśnienie w oponach warto skontrolować - ja mam u siebie 2.5 bara.



OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: OZZI » 2016-12-20, 17:20

Tak ,czuć różnice przy przelaczeniu na sport,kierownica ciężej pracuje i jest precyzyjniej.Staram się znaleźć złoty środek i wtrakcie wczorajszej jazdy kilka krotnie stawałem na stacji by zmieniać ciśnienie. ..I tak zacząłem od 2.2 tyle ile zaleca producent gdy jedziemy sami bez duzego bagażu .Mam fabryczne 19 z zimowkami przód i tył 255,potem dobilem na kolejnej stacji na 2.5 i nieodczulem zmiany, potem jeszcze 2.8 i wydaje mi się ze było gorzej tzn.bardziej mnie majtalo. ..może to i opony...mam te Nokiany A3 dedykowane niby do Mustanga. ....w piątek jestem umówiony na serwisie na zbieżność i na korektę drzwi ,bo się poopuszczaly. ..no i ta falujaca maska, którą już ktoś opisywał w innym wątku. ..też poproszę o regulacje .Dzięki za sugestie i podpowiedzi :super:


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: Volver » 2016-12-20, 19:16

Jak dla mnie, to układ kierowniczy jest w S550 strasznie syntetyczny, nie czuć kół i sił na układzie w proporcjonalny sposób. No to jedyna większa wada tego auta. Może to dlatego, że zdecydowanie wolę wspomaganie hydrauliczne...



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: veeefour » 2016-12-20, 21:48

Wg. mnie najbardziej naturalne odczucie daje tryb comfort ale co kto lubi ;)



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Lekkie myszkowanie przy dużych prędkościach

Post autor: Volver » 2016-12-20, 22:56

Zgadzam się z Tobą. Inne są sztuczne jak proteza...



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”