warszawski serwis Forda

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

warszawski serwis Forda

Post autor: OZZI » 2016-12-23, 15:40

Witam , zastanawiałem się gdzie umieścić ten post...sprawa dotyczy Serwisowania S550 wiec mam nadzieje ze nie popełniam "babola"... do rzeczy :
Udałem się po raz pierwszy do servisu i zarazem dealera Forda gdzie zakupiłem mojego Mustanga...miałem parę rzeczy które były blachostka ale wymagały ingerencji SPECJALISTÓW. ..opuszczone drzwi ,falujaca maska ,problem z odpalaniem ( rozrusznik kręci czasem 5-7 sec zanim zapali),myszkowanie przy większych prędkościach typu 160 wzwyż, przeklamanie czujnika temperatury zewnętrznej. .można powiedzieć że "pierdolki wieku dzieciecego" .Wszystko to zgłosiłem i przyjęto to na papier..
W trakcie rozmowy przy stoliku z osobą odpowiedzialną za przyjęcie zgłoszenia,pojawił się kierownik mechaników. ..zagadniety przez przyjmującego zgłoszenie ze trzeba będzie zbieżność zrobić ...twierdzi ze po co? Fura nowa...jak amor się nie leją to głowy nie zawracać tylko jeździć! !! On nic nie będzie robił! !!! Ręce mi opadły! !! Pytam kto tu zawiaduje. ...spokojnie słyszę od przyjmującego. ..się zrobi...Auto ma 600 km i do 1000km można to na gwarancji tzn bezpłatnie zrobić. ..zaraz ktoś od gwarancji pana autem i się zajmie i sprawdzi....pytam HALO panie dzisiaj deszcz ze śniegiem pada...korki ...gdzie tu latać 160...spoko słyszę obok jest most siekierkowski nie problem...
Myślę sobie...to lepiej ryzykować w taką pogodę test niż zrobić w ciepłej hali zbieżność? No niestety ...Pan pojechał i wrócił. ..wraz z drugim jak się potem okazało managerem serwisu...
Diagnoza ! Brak podstaw do zrobienia zbieżności! Auto stabilne....co do czujnika teperatury- to nie jest stacja pomiarów i nie musi dokładnie wskazywać! !!co to jest 4°-5° różnicy. Odpalania 5-7:sec nawet kompa nie podlaczyli. ..usłyszałem jak jeden mówił do drugiego - gość przyjechał dupy zawracać przed świętami bo pewnie stara mu odkurzacz kazała. ..u ha ha ha...Trochę mnie to wkur ....ale ok panuje nad emocjami...Co zrobić idę wyżej. ...bo się z werdyktem nie zgadzam...trafiam do wspomnianego menadżera. ..I słyszę ze nic tam się nie dzieje ...tzn nic nie myszkuje ale trochę trzęsie szczególnie na lukach. ...Pytam co w związku z tym...No nic bo Pan nie zgłosił ze trzęsie! !!! motyla noga pytam to jak będę miał wyciek z silnika a go nie zgłosze to nie naprawicie. ..? Pan się uśmiechnął. ..I stwierdził abyśmy przeszli do sedna ...potem dalej przepychanki słowna z której wyszło ze nawet kompa nie podlaczyli w celu weryfikacji odpalania....I co i nic...a proponowali mi ze jak chce to zbieżność zrobią ale jak się okaże że było ok to musze za to zapłacić. ...znowu zapytałem ze jeśli moja np sugestia na trzęsienie wspomniane będzie wal napędowy a okaże się że to sprzęgło to każą mi zapłacić za wal? Kurcze jakiś obłęd. ..wyszedłem załamany. ..wypowiedzcie się. ..może ja przesadzam....ale to chyba nie tak....Na Wawer więcej nie pojade (świadomie nie podaje adresu i nazwy dealera bo nie wiem czy mozna)


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: Radziu » 2016-12-23, 16:26

Można można i trzeba takie serwisy napiętnować! Łącznie z nazwą.

W skrócie olali Cię na maxa, mając przed świętami wywalone na klientów, w sumie jednego z najdroższych Fordów obecnie na rynku.

Nic tylko napisać skargę do centrali Forda, jak Cię potraktowali, podać nazwiska, żeby było wiadomo kto obsługiwał i pogrozić, że napiszesz do prasy, jak to się traktuje klientów najlepiej sprzedającego się wozu sportowego w Europie.



OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: OZZI » 2016-12-23, 16:46

Nazwiska mam zapisane ....po świetach jak już odkurze :D to napisze do Ford Polska jak miło działa servis Auto Nobile przy ul Plowieckiej 62 w Warszawie


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Awatar użytkownika
Ślimak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 564
Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
Model: Charger 6.4 V8
Silnik: inny V8
Kolor: Silver
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: Ślimak » 2016-12-23, 17:14

No fatalnie, chyba Warszawa nie ma szczęścia do ASO Forda...
Słuchaj a inne ASO nie mogą przyjąć Twojego zgłoszenia?
Chyba w Łodzi jest Ok, no i w Opolu ale trochę daleko...



OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: OZZI » 2016-12-23, 17:23

Ślimak pisze:No fatalnie, chyba Warszawa nie ma szczęścia do ASO Forda...
Słuchaj a inne ASO nie mogą przyjąć Twojego zgłoszenia?
Chyba w Łodzi jest Ok, no i w Opolu ale trochę daleko...
Opole to odpada...no jak nie będzie wyboru...I żeby sobie oszczędzić nerwów to pojadę do Łodzi


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

stargard
Stowarzyszenie MKP
Posty: 203
Rejestracja: 2015-12-12, 22:20
Model: eco boost
Kolor: biały

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: stargard » 2016-12-23, 22:42

Cześć.
Moja ostatnia historia z przed miesiąca odstawiłem do Bemo Motors Szczecin conecta przegląd przy 40 tyś faktura na 1400 zl.
Po przejechaniu około 3 tysięcy km metaliczny pisk w przednich kołach :szok: myślę nie u mnie ale po dwóch dniach stwierdziłem jednak u mnie z braku czasu na umawianie terminu przeglądu ściągam koło i :szok: kompletny brak klocków zostały same blachy.
Sam wymieniłem klocki stare w pudełko i do Forda na gorąco z pyskiem :cenzura: i żądaniem wymiany tarcz hamulcowych na nowe.
Długo nie musiałem im tłumaczyć przy pełnej sali klientów z przeprosinami umówili na termin i wymienili tarcze na nowe.
Ogólnie żenada stwierdziłem że kolo na serwisie nie było ściągane układ hamulcowy w ogóle nie sprawdzony :dobani: :dobani: :dobani:


Pozdrowienia dla

Ford Bemo Motors Szczecin



Awatar użytkownika
Ślimak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 564
Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
Model: Charger 6.4 V8
Silnik: inny V8
Kolor: Silver
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: Ślimak » 2016-12-23, 22:52

Aha!
http://ford.oldar.net.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Wyślij PW o serwis S550 do użytkownika "Stangdaro".



Awatar użytkownika
Baron
Forumowicz
Posty: 237
Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
Model: GT Ford Perfomance
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: Baron » 2016-12-27, 12:27

Już w połowie pierwszego posta wiedziałem ze chodzi o tych pajaców z autonobile... tez miałem z nimi "przyjemność" dwa razy musiałem jeździć żeby w końcu sprawa ruszyła bo oczywiście zrobienie zdjęć i "zadzwonimy do pana" trwało dwa tygodnie



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: konio12345 » 2016-12-27, 16:44

No ja też tych "fachowców" nie mogę polecić - wciskanie kitu, brak umiejętności diagnozowania i nieskuteczne naprawy to "standard".


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

ziabski
Stowarzyszenie MKP
Posty: 106
Rejestracja: 2017-02-12, 09:24
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: ziabski » 2017-04-25, 13:23

A może ktoś ma "pozytywne" opinie dotyczące ASO?
Im bliżej W-wy tym lepiej...



Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: 5um » 2017-04-27, 09:22

Wiem że wiele osób z Warszawy serwisuje samochód w Łodzi na Brzezińskiej. Warunek kontakt z p. Marcinem Chmielińskim. Gość rozumie klientów Mustanga którzy są przyzwyczajeni do obsługi z salonów wyższej kasy samochodów niż FORD. Salon z wyrozumieniem podchodzi do spraw gwarancyjnych w samochodach z różnymi modyfikacjami. Sami proponują ciekawe usprawnienia i akceptują klientów modyfikujących swoje Mustangi. Z tego co wiem to jedyny salon w którym jak przyjdziesz ze swoją wizją modyfikacji to ją zrealizują i nie wykluczają z grona samochodów objętych gwarancją jak czynią to inne salony. Jeżeli chciałbyś kupić Mustanga w Łodzi to u handlowca dobierz fabryczne opcje wyposażenia i kolor inne sprawy z p. Marcinem.
p. Na avatarze widać część modyfikacji robionych w Łodzi.
Ostatnio zmieniony 2017-04-27, 09:51 przez 5um, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: 5um » 2017-04-27, 09:36

Jako uzupełnienie:
Falująca maska - do tego musisz się przyzwyczaić. To standard we wszystkich samochodach tylko w Mustangu ze względu na wielkość i widoczność maski jest to bardzo odczuwalne.

Myszkowanie powyżej 160km/h: Mustang jest wrażliwy na boczny wiatr a do tego zalecam drobne modyfikacje w zawieszeniu celem poprawy stabilności. Właśnie dziś odbiorę, z ASO na Brzezińskiej, mojego Mustanga po zmianach w zawieszeniu mających wpływ na stabilność i "wheel hop". Po testach opiszę wrażenia.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: KGT » 2017-04-28, 01:37

Łódź to nie jedyny serwis gdzie robią modyfikacje i nie ma problemów z gwarancją. W Euro Car w Gdyni robiłem dolot, wydech cat back i właśnie czekam na zawieszenie. Nie miałem do tej pory problemów z tym serwisem. Nie wiem czy to obejmuje gwarancja, bo to można podpiąć pod uszkodzenie mechaniczne ale obluzowało mi się gdzieś minimalnie nadkole i koło przy maksymalnym skręcie obcierało (minimalnie). Sam jak zaglądałem to wszystko wyglądało ok i nie wiedziałem czy coś skrzywiłem w zawieszeniu czy jak. Szybko znaleźli przyczyne i poprawili mocowanie bez marudzenia. A jak zgłosiłem wyświetlanego z lusterka mustanga, że jest rozmazany to wymienili od razu dwa bo ponoć jest zalecenie żeby parami wymieniać.



Artur Wolsztyn
Młodszy Forumowicz
Posty: 91
Rejestracja: 2016-01-19, 20:46
Model: GT 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: magnetyk ;-)

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: Artur Wolsztyn » 2017-05-30, 21:28

Ja tego nie rozumiem ..... kurde nowy mustang i powyżej 160 nie daje rady to fabryczne tak bardzo poprawione zawieszenie wzg. s197??????? szok

jakie sprężyny polecicie aby to poprawić ale żeby nie obniżyć bardziej niz 20 mm??



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: warszawski serwis Forda

Post autor: deeboy » 2017-05-31, 11:11

Artur Wolsztyn pisze:Ja tego nie rozumiem ..... kurde nowy mustang i powyżej 160 nie daje rady to fabryczne tak bardzo poprawione zawieszenie wzg. s197??????? szok

jakie sprężyny polecicie aby to poprawić ale żeby nie obniżyć bardziej niz 20 mm??
Ktoś przesadził, stockowym latałem po 230-240kmh i nic takiego się nie działo. Sprężyny bierz eibach pro kit, są w PL dostępne.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”