[Przemek64] MACH1 2004

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-08, 15:38

Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do

Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-08, 16:12

caniggia pisze:Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do

Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
Zastanawiam się czy nie kupić tego i zrobić komplet nie wracając do tematu skrzyni w przyszłości
http://m.ebay.pl/itm/221219470782" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-08, 16:16

Jak nie masz problemu ze skrzynią, biegi wchodzą, to szkoda kasy.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 16:55

caniggia pisze:Ile tego luzu masz? Bo tam jest luz fabrycznie. W niektórych nowych skrzynkach nawet do

Tam o ile mnie pamięć nie myli, bo dawno robiłem skrzynię w tym modelu, to nie ma łożyska, można samemu dorobić lub kupić osobno... Tuleję.
Jest i tulejka i jest i lozysko...igielkowe. Ta tulejka to siedzi na walku to bieznia wewnetrzna lozyska i nie, nie dorobisz tego.

Lepsza fiszka:

http://www.makcotransmissionparts.com/m ... 0-2012.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Przemek, lozysko z tylu bym wynienil bezwzglednie a jak co do reszty to jak Pawel pisze, nie ma sensu poki dobrze dziala.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-08, 17:17

Jest to tuleja na stałe montowana w tailshaft hausing a w niej pracuje yoke. Za luz odpowiada luz pomiędzy tuleją A yoke, żadne łożysko nie ma tam wpływu na luz i którym mowa. Oficjalne nie występuje jako część zamienna, sprzedawana w komplecie z tailshaft hausing.
Ostatnio zmieniony 2017-07-08, 17:23 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 17:22

caniggia pisze:Jest to tuleja na stałe montowana w tailshaft hausing a w niej pracuje yoke. Za luz odpowiada luz pomiędzy tuleją A yoke, żadne łożysko nie ma tam wpływu na luz i którym mowa. Oficjalne nie występuje jako część zamienna, sprzedawana w komplecie z tailshaft hausing. Teoria i praktyka...
I znowu zaczynasz robic glupie docinki...

Nie wiem jaka miales praktyke ale ewidentnie zla. Na wyjsciu masz dwa lozyska - jedno igielkowe i jedno stozkowe.
Gdybys jendak czasem zasiegnal troche teorii to bys w kilku madrych ksiazkach mogl przeczytac, ze lozyska stozkowe
nie moga pracowac z zadnym luzem bo sie w ten sposob uszkadzaja - lozysko igielkowe za to moze miec luz zarowno
osiowy jak i promieniowy. Masz chyba motocykl - wiesz chyba co sie dzieje gdy w glowce ramy(90% stozkowe) masz luz...

I akurat lozyska igielkowego bym nawet nie ruszal(chyba, ze bedzie ruina) - stozkowe bym wymienil(232 na ostatniej fiszce).

A i nie jest to zadna tulejka do zadnego yoke - to jest bieznia lozyska igielkowego widocznego. 12.43 widac lozysko...

" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S
Nie hausing tylko housing...
Ostatnio zmieniony 2017-07-08, 18:03 przez veeefour, łącznie zmieniany 1 raz.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-08, 17:46

To jest wewnętrzną bieżnia łożyska jakby ktoś nie wiedział, montowana na wałku:

http://www.ebay.com/itm/Ford-C6-T45-TR3 ... 2344945616" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-08, 18:16

A wiec teraz rozumiem...czasem ciezko Ci sie wyslowic ale jakos to odkodowalem.

Nie ma w tym Tremecu TULEI SLIZGOWEJ - jest ŁOZYSKO IGIELKOWE. W niektorych jest np w chinczykach z GT ale w tej akurat nie.
Nie dorobisz tego, wierz mi. Zreszta po cenie z linka ktory podales to raczej nawet nie warto.

Przemek, masz kompletny manual do tej skrzyni. Przyda sie ;)

http://www.mgsv-club.com/images/pdfs/TR ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-08, 18:17

Ta tuleja czy łożysko ślizgowe z linka powyżej Przemek64 to jest to co robi luz i to potrzebujesz.

Info dla Twojego rocznika. Tr3650 to korpus, tył I przód skrzyni jest różny w zależności od auta do jakiego jest montowana

https://mustangforums.com/forum/4-6l-19 ... shing.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: kaskader bart » 2017-07-09, 10:58

Ja mogę mieć za chwile taki sam temat. U mnie na razie tylko buczy przy ok 130kmh. Powodzenia Przemek. Oby to bylo to.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-10, 11:34

Zamówiłem wszystko co tylko się dało :cwaniak:
To o czym pisał Paweł.

http://www.ebay.pl/itm/Ford-C6-T45-TR36 ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Od tego zaczniemy i zobaczymy jak to wygląda i ile jest z tym roboty.
Tak czy tak to trzeba prawdopodobnie wyjąć skrzynie :kwasny:
Jak terzeba wyjmować skrzynie to jednocześnie wymienimy łożysko oporowe bo znowu je słychać :/ to będzie trzecie jak go mam :zly:
http://www.ebay.pl/itm/1979-2004-Mustan ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak będziemy wyjmować skrzynie to uszczelkę do tłumika nową trzeba za każdym razem założyć:
http://www.ebay.com/itm/Ford-OEM-Exhaus ... 2045777874" onclick="window.open(this.href);return false;
A i to nie zaszkodzi :hyhy:
http://www.ebay.pl/itm/Hurst-3915035-Bi ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;


Dodatkowo zamówiłem także to bo nigdy nie wiadomo czy się nie przyda.
A jak nie mi to może komuś innemu.

http://www.ebay.pl/itm/Ford-Mustang-Tre ... 2749.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: caniggia » 2017-07-10, 12:21

Skrzynię musisz wyjąć, bo robota na wariata aby tył skrzyni na aucie robić, jak zdemontujesz mechanizm zmiany biegów (aby ściągnąć tylny dekiel), to z pewnością go nie złożysz tak łatwo, nie wpominając o tym, ze w poziomie wiecznie będzie ci się olej pojawiał na zewnątrz (nawet jak zlejesz) i uszczelnienie będzie wątpliwe. Jak już masz wał odkręcony, wodzik, to ściągnąć skrzynię to jest następne 30 min tylko.
Ostatnio zmieniony 2017-07-10, 12:51 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: veeefour » 2017-07-10, 12:45

Jezeli tylko ta tulejka+uszczelniacz to smialo sie to zrobic na aucie ale wiadomo, zawsze lepiej miec wszystko na wierzchu.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-10, 13:10

Byłem pewien, że jak zwykle powiecie coś innego :D :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
czy skrzynia będzie zdjęta czy nie to nie moja sprawa, tylko osoby, która ma to zrobić ;)
Ja jestem za zdjęciem skrzyni nie tylko dla tego, że będzie pewniej, ale i można wymienić łożysko oporowe, bo mnie do szału doprowadza. :dobani:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] MACH 1 2004

Post autor: Przemek64 » 2017-07-10, 13:12

Dokumentacja zdjęciowa będzie ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”