cargo
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
no no panowie widze, ze wladacie tym cargo
ja tam jakis czas temu ale raczej turystycznie sie z innymi audiolami i jakas honda scignac. (tu dodam, ze przymierzam sie do zakupu mustanga v8 - teraz jezdze TT)
jest sens sie mierzyc TT 1.8T 180KM bez quattro do mustanga v6 w manualu(bo z tego co widze automaty cisna manuale) ? Bo jesli jest takowy chetny to bym z checia sprawdzil roznice nawet jesli miałaby być na wiele dlugosci auta
Odnosnie metod scigania to zgodze się z kolegą ktory powiedzial zeby jechac do 5,5-5,7 obrotow i potem zmieniac (jeszcze 1 k przed odcinka) zeby wskoczylo w moc nastepnego biegu.
Co do startu to chyba zalezne od auta ale u mnie najlepiej (w zaleznosci od pogody i temperatury) to z 3-3,3k startowac.
Przyznam, ze sie zdziwilem jak ogladalem tego chargera w akcji. Wyglada nieziemsko i agresywnie ale niestety waga go przytlacza najwidoczniej..

jest sens sie mierzyc TT 1.8T 180KM bez quattro do mustanga v6 w manualu(bo z tego co widze automaty cisna manuale) ? Bo jesli jest takowy chetny to bym z checia sprawdzil roznice nawet jesli miałaby być na wiele dlugosci auta

Odnosnie metod scigania to zgodze się z kolegą ktory powiedzial zeby jechac do 5,5-5,7 obrotow i potem zmieniac (jeszcze 1 k przed odcinka) zeby wskoczylo w moc nastepnego biegu.
Co do startu to chyba zalezne od auta ale u mnie najlepiej (w zaleznosci od pogody i temperatury) to z 3-3,3k startowac.
Przyznam, ze sie zdziwilem jak ogladalem tego chargera w akcji. Wyglada nieziemsko i agresywnie ale niestety waga go przytlacza najwidoczniej..
http://www.iClinic.pl
czytalem wyniki czasów naszego kolegi Andrzeja w klasie STREET POWER RWD
- sami zobaczcie : ( OFICJALNE WYNIKI NA 1/4 MILI )
3 MIEJSCE 3019 Andrzej Murawski FORD MUSTANG ET+RT: 14.329 ET 13.837
4 MIEJSCE Michał Kostuch FORD MUSTANG ET+RT: 14.519 ET13.250
WIECEJ WYNIKOW http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=190709
ANDRZEJ W KLASYFIKACJI GENERALNEJ 2 MIEJSCE Z 11punktami :
http://www.sss.org.pl/downloads/klas190709.htm

- sami zobaczcie : ( OFICJALNE WYNIKI NA 1/4 MILI )
3 MIEJSCE 3019 Andrzej Murawski FORD MUSTANG ET+RT: 14.329 ET 13.837
4 MIEJSCE Michał Kostuch FORD MUSTANG ET+RT: 14.519 ET13.250
WIECEJ WYNIKOW http://www.sss.org.pl/timingdb.php?view=190709
ANDRZEJ W KLASYFIKACJI GENERALNEJ 2 MIEJSCE Z 11punktami :
http://www.sss.org.pl/downloads/klas190709.htm


- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Maru,
no to jak bedziesz na Cargo to podjedz do mnie - taki jasnoniebieski Mustang.
No pewnie że warto się ścignąć - ja to jestem w szoku że czasami uda się ścignać auta które mają 100KM więcej, a po drugie - widac różnicę miedzy nami na najlepszymi (np. czy opłaca się kiedyś kupić takie auto czy ''to będzie to samo''...).
Z tym 'władaniem' to niestety tak (jeszcze ; )) niestety nie jest.
No ze zmienieniem biegów to trzeba to zsynchronizować z momentem obrotowym etc. ale podobno ciągnac ''do końca'' nie jest dobrze.
AluStar - czasy ładne!, ile on ma tam KM i jakiś modyfikacji?
no to jak bedziesz na Cargo to podjedz do mnie - taki jasnoniebieski Mustang.
No pewnie że warto się ścignąć - ja to jestem w szoku że czasami uda się ścignać auta które mają 100KM więcej, a po drugie - widac różnicę miedzy nami na najlepszymi (np. czy opłaca się kiedyś kupić takie auto czy ''to będzie to samo''...).
Z tym 'władaniem' to niestety tak (jeszcze ; )) niestety nie jest.
No ze zmienieniem biegów to trzeba to zsynchronizować z momentem obrotowym etc. ale podobno ciągnac ''do końca'' nie jest dobrze.
AluStar - czasy ładne!, ile on ma tam KM i jakiś modyfikacji?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
swiete slowaAluStar pisze:Chyb az 300 -350 Km min - ale wiesz ze stangi sa ciezkie - czasami auto mniej koni ma a jest lzejsze i objezdza takei potwory.

olaf - na pewno podjade, bedzie przegrana ale porazka jest tylko wtedy gdy sie nawet nie startuje co nie ?;]
Ostatnio zmieniony 2009-08-18, 14:40 przez Maru, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.iClinic.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
dzisiaj mialem przyjemnosc przejechac się 4.0 ... powiem szczerzę, że moc jest ale bez turbiny to mi czegoś mocno brakowało
musze sprobowac sie z takim .... ktos podejmie się tego "wyzwania"? 
dodam, że był bez jakichkolwiek modyfikacji i to opoznienie w przelozeniu z pedału na moc jest ogromne... prawie 1,5 sekundy czekałem żeby zareagował na pełne wdepnięcie!


dodam, że był bez jakichkolwiek modyfikacji i to opoznienie w przelozeniu z pedału na moc jest ogromne... prawie 1,5 sekundy czekałem żeby zareagował na pełne wdepnięcie!
http://www.iClinic.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2009-06-07, 04:02
- Model: Audi TT 1.8T 180KM -> v8 ?
- Kolor: blue
- Kontakt:
ja poki co to baty od m5 m3 s4 impreza i lancer evo
no sie szykują od mustanga gt 
raczej zawsze startuje do mocniejszych bo co to za radocha wygrac z ewidentnie slabszym? Jednak najbardziej lubie pojedynki vs 10-20 km roznicy, bo wtedy wychodzi umiejetnosc kierowcy a nie sam silnik.
Olaf bedziesz w ten czwartek?


raczej zawsze startuje do mocniejszych bo co to za radocha wygrac z ewidentnie slabszym? Jednak najbardziej lubie pojedynki vs 10-20 km roznicy, bo wtedy wychodzi umiejetnosc kierowcy a nie sam silnik.
Olaf bedziesz w ten czwartek?
http://www.iClinic.pl
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
Maru ja moze bede swoja v65 w niedziele jak chcesz mozemy wystartowac sam jestem ciekawy jak Twoje 180 konikow sobie radzi
w niedziele jeszcze bede mial standard bo po niedzieli szykuja sie male modyfikacje wiec te 15-20 KM powinno mi dojsc a potemk kolejne 30-35 KM wiec chcialbym zobaczycv jeszcze co moja seria potrAFI 


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
aa co mi tam niech troche pozazdroszcza chlopaki
narazie tylko robie sobie klad wydechowy u MIRMALA dokladnie taki jak ma w swoim KR a moze nawet ciutke glosniejszy
no i jeszcze dojdzie stożek z calym dolotem wiec w sumie mysle ze troszeczke mi mocy przybedzie
a plany na przyszlosc ta bliska to zmiana oprogramowania a na dalszy plan sie cos wymysli
a jeszcze felgi 18 ale to juz mi kucykow nie bardzo bedzie chcialo dodfac
no to bedziesz tweraz mogl wyskoczyc swoim v8 Premium



narazie tylko robie sobie klad wydechowy u MIRMALA dokladnie taki jak ma w swoim KR a moze nawet ciutke glosniejszy

a plany na przyszlosc ta bliska to zmiana oprogramowania a na dalszy plan sie cos wymysli


no to bedziesz tweraz mogl wyskoczyc swoim v8 Premium



Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D