[pluzz] - Coupe 1965

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-06-18, 07:37

Ślicznie się prezentuje, szczególnie, że bardzo ładnie są zrobione zdjęcia :D
Gratulacje !!



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-07, 17:49

Pomyslalem, ze dla porzadku napisze co ostatnio zrobilem w aucie i nad czym pracuje obecnie.

Jeszcze w Polsce zaspawalem dziure w podlodze i zabezpieczylem ja takim hamerykanskim wynalazkiem POR15. Straszne scierwo, ktorego, jak wyschnie, niczym nie mozna zmyc. Schodzi samo po jakims czasie razem ze skora :P

Obrazek

Srodek zostal mi polecony przez czlonkow MOCGB, ktorzy go sobie bardzo chwala. Jest elastyczny, niepekajacy, wodoodporny i odporny na zadrapania. Dostepny w kilku tylko kolorach ale mozna po nim pojechac dowolna farba. Przy okazji wykleilem podloge mata wygluszajaca.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W miedzyczasie zainstalowalem z ojcem dodatkowa chlodnice do skrzyni biegow. Zdjecia z komorki, wiec jakosc slaba.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wibracje, ktore mnie od dawien dawna denerwowaly, zostaly w koncu zindentyfikowane. Okazalo sie, ze to wal napedowy, ktory niedawno wywazalem i w ktorym zmienialem krzyzaki :/ Fachowcy z zakladu zalozyli dokladnie takie same krzyzaki jakie byly na moim wale ale "ktos" (prawdopodobnie Damon) przelozyl moj wal z '66 do budy '65 i koncowka mocowania krzyzaka na wale byla inna. Kiedy zanioslem wal z reklamcja do fachowcow, jeden zapytal mnie ile lat jezdzilem na tych krzyzakach :rotfl: A ja mu na to, ze 2 tygodnie :wstyd: Fakt, ze dostaly w ciagu tych 2 tygodni w dupe, bo prawie 4000km zrobilem. Byly tak zuzyte, ze facet powiedzial, ze mam szczescie, ze dojechalem w jednym kawalku. Teraz czekam az zlokalizuja odpowiednie czesci i to powinno naprawic problem. Dla ciekawych, zdjecia - jak nie powinny wygladac kopulki na krzyzaku!

Widac wyraznie, ze srednica kopulki (U-joint cap) jest mniejsza od miejsca mocowania (flange). Dodatkowo widac jak pierscien z kopulki wbil sie w powierzchnie mocowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obecnie pracuje nad owiewka do wiatraka przy chlodnicy. Zobaczylem jak to wyglada u Pavulona i postanowilem swoja zmodyfikowac, zeby wygladal podobnie. To co ja mam zainstalowane ciezko nazwac owiewka :( Uzywam do tego waty szklanej. Jestem w polowie drogi i jak bedzie gotowe to podziele sie zdjeciami.

Slyszac jak przyjemnie buczy auto Dezo bede sie pozbywal tych koncowek wydechu co je mam zaintalowane (GT tips) i wyprowadze rury bezposrednio przez dziury w budzie. :hyhy:

Oprocz tego naszukalem sie jak glupi tego ustrojstwa co to sie przykreca do kola balansowego a ktore to napedza alternator, wiatrak i wspomaganie. Moje bylo potluczone, chyba zle wywazone i powodowalo nierowne napiecie na pasku wspomagania co objawialo sie strasznymi odglosami spod maski przy manewrowaniu. Po anglicku nazywa sie to crank pulley.

Najwazniejszy projekt na najblizsze dni to konwersja hamulcow bebnowych na tarczowe. Zestaw CSRP juz przyszedl, czekam tylko az MacRedel bedzie mial wolny weekend i sie za to zabierzemy.

Mam tez male problemy z plynem wyrzucanym z chlodnicy i razem z Kuczko znalezlismy chyba winowajce w postaci zakretki do chlodnicy, w ktorej uszczelka jest mocno zuzyta i niecentrycznie zalozona. To moze powodowac uciekanie plynu. MacRedel wiezie mi nowa i zobaczymy czy cos sie poprawi.

Na razie to tyle :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-07, 21:33

Ta pierwsza fotka z autem w iskrach wygląda przerażająco :przestraszony:

ale widać ze mocno się napracowałeś, sam myślę i chyba tak zrobię żeby machnąć podłogę tym POR15, mam niby pomalowaną i zakonserwowaną ale nie wygląda tak porządnie jak teraz u Ciebie. Także zajęcię na któryś weekend w pazdzierniku jak znalazł.



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-08, 00:12

Dziek Pawel! Troche pracy bylo ale warto. Tylko uwazaj, zebys sie nie podtrul oparami jak ja :wstyd: Leb mnie bolal caly dzien po tym scierwie :kwasny:

Gdybys potrzebowal wskazowek to daj znac to cos skrobne.

A teraz w troche lzejszym tonie... Lyssia na moim slubie :D ;) No i moja zona tez tam jest, ale Wy "zboczency" od razu Jej nie zobaczycie... :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wiecej tu: http://blog.zdankowski.com/2009/09/07/c ... gu-nie-ma/


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-09-08, 00:38

Super zdjecia i pomysl na nie .. :super:



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-09-08, 08:34

Super sesja :) Auto wiadomo - klasa. A Żona - w końcu ją znalazłem na fotach :) Chyba mi Dakota wybaczy jak powiem: Fajna Laska ;)


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-09-08, 08:52

Pluzz - co tam Mustang... zrobi się i będzie jeździł!
Najważniejsze, że założyłeś Własną Rodzinę. Życzę Wam szczęścia na Nowej Drodze Życia i gromadki pociesznych, małych Pluzzów. Aż mię się normalnie łza w oku zakręciła...ze wzruszenia (po obejrzeniu zdjęć na blogu zwłaszcza).
A, i pozdrów Basię-skrzypaczkę (lubię skrzypce na takich imprezach).
Jak, kiedyś pisał chyba Celibad, Mustang to auto rodzinne bo ma z tyłu fabrycznie montowane foteliki dla dzieci. :D
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-09-08, 09:08 przez Dezo, łącznie zmieniany 1 raz.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Dakota
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
Model: 1996
Silnik: inny V8
Kolor: zielony plamisty

Post autor: Dakota » 2009-09-08, 09:10

Tomek, piękne zdjęcia i piękna z Was para. Życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

A z Gwiazdy to Prawdziwa Gwiazda! Śliczna dziewczyna! :D Gratulacje.


YA RLY!

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-09-08, 13:20

No gratuluję :D
I auta i żony :hyhy:
Ja niestety na swój ślub się nie wyrobiłem ze skończeniem Mustanga :( i trzeba było inny pojazd z garażu wyciągnąć :]


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-09-08, 17:49

już to Ci raz mówiłem w Wąsowie bo oglądałem foty w aparacie, ale napisze raz jeszcze, sesja z żonką i mustangiem super ! najbardziej podoba mi się jak panna młoda 'grzebie' w silniku :hyhy: oraz potem pcha mustanga :D :D



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-11, 00:28

Dzieki wszystkim za mile slowa. Kudos nalezy sie mojemu koledze Blazejowi, za dobre foty. Czekam tez z niecierpliwoscia na kilka filmow z aparatu drugiego kumpla - Damiana.

Wpisy pokaze zonie - niech ja troche polechca :hyhy:

Dzieki


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-09-14, 15:12

Fajne, fajne... :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-09-28, 09:08

Jak sobie poradziłeś z wałem i końcówką przy moście??
Jezeli byś miał dalej problemy to mam luzem dobrą końcówkę mostu (Yoke) na krzyżak z miseczkami 1-1/16.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-09-28, 11:25

6t07t pisze:Jak sobie poradziłeś z wałem i końcówką przy moście??
Jezeli byś miał dalej problemy to mam luzem dobrą końcówkę mostu (Yoke) na krzyżak z miseczkami 1-1/16.
Dzieki za propozycje. Wczoraj zalozylem wal i wyglad na to, ze wszystko lezy jak powinno. Pisze "wyglada" bo nie mam jak sprawdzic. Brakuje paru rzeczy zanim bede mogl wzias auto na przejazdzke :(

Wlasciwie to szukam kola pasowego do wiatraka (srednica: 6.1"; 1 rowek). Pisalem w poscie o owiewce, ze mi kola pasowe lekko ocieraly o siebie. Pojechalem mala szlifierka i zniwelowalem roznice. Po czym zalozylem paski i odpalilem wczoraj. Troche pozgrzytalo ale na poczatku nie skumalem o co chodzi. Jednak wylaczylem silnik (po jakichs 30sek), obejrzalem co sie dzieje i oto co ukazalo sie moim oczom:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wyglada na to, ze pod naciskiem paskow oba kola sie do siebie zblizyly i mimo wszystko obcieraly. 30 sekund wystarczylo, zeby narobic takich szkod :przestraszony:
Jestem lekko podk... poddenerwowany. Juz myslalem, ze jak dostane popychacz i linie hamulcowe to sobie w koncu posmigam a teraz musze czekac az znajde to kolo pasowe :/

Echhh.... Frickin' american classics....


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-09-28, 11:51

No tak, koła pasowe są tłoczone z jednego kawałka blachy, zeszlifowałeś zgięcie i zrobiłeś dwa elementy... Nie można nic ruszać przy elementach, które się obracają kilka tys. obr/min. Co by się stało gdyby się to urwało a ktoś by akurat zagladał pod maskę !!! :przestraszony:

Jakieś nie takie te koła pasowe miałeś. Zmierzę dzisiaj średnicę i wysokość moich i ci napiszę jakie mają być.
Tą owiewkę też proponowałbym jak najszybciej usunąć bo może sporych spustoszeń narobić gdy się coś odklei i wpadnie w wiatrak. :what4:
Jak koniecznie chcesz to mieć to daj do zrobienia w PL porządną owiewkę z blachy stalowej. Wiele aut ma fajne stalowe owiewki, wystarczy może jakąś lekko zmodyfikować i bedzie pasować ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”