Swap na 5.0 V8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: Swap na 5.0 V8
To niezły misz masz jak to jeszcze wszystko z GM jest. Tak na szybko: manuala trzeba będzie szukać z GM czyli pewnie Camaro, ale nie wiem czy to jest wszystko plug n play. Mówienie że to ten sam silnik często bywa uproszczeniem, potem się okazuje że koło zamachowe jest inne, czujnik gdzie indziej i spięcie tego żeby działało stanowi problem. Odpalić to żeby działało, też trochę zajmie, nawet jak masz kompa i wiązkę to trzeba odłączyć sporo czujników i modułów, bo w Mustangu tego nie ma, a szczególnie SN95. Pytanie czy wtedy auto będzie chciało odpalić. Ja bym w to nie szedł, bo ktoś ma akurat coś na zbyciu. Szczególnie, że to GM. Tam mogą być inne wymiary i sie okaże że zanim to odpalisz to będziesz ciąć budę żeby w ogóle wpasować ten silnik z jakąś skrzynią, i nowe mocowania silnika. Jeśli chcesz zrobić projekt na bazie SN95 to ja proponuję 5.0 z tej generacji, a jak chcesz mocy to 5.0 kojot, bo tutaj chociaż są przetarte szlaki w US. Ale tanio to nie będzie.
Re: Swap na 5.0 V8
Wczoraj posiedziałem i poczytałem. Sam się za głowę złapałem. To jest głupi pomysł i skoro swap na częściach forda to problem to nie będę komplikować z GM. To nasze polskie oszczędności mnie skłoniły do rozważenia takiego wariantu.
Jeśli coyote i zamknąłbym budżet w 30k to wchodzę w to dzisiaj.
Jeśli coyote i zamknąłbym budżet w 30k to wchodzę w to dzisiaj.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1654
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Swap na 5.0 V8
Jak szukałem części (swap 5.0 w s197) to silnik skrzynia komputer to było coś około 15-18k zł wydech robiony od zera, z 6k zł, strojenie 2k zł plus cała robota tutaj ciężko mi powiedzieć bo to mogą być setki roboczo godzin w warsztacie, to nie jest wymiana sprzęgła i nikt Ci chyba nie powie z góry, że zapłacisz X zł, same części to około 23k zł, robota może i kolejne parę tyś jeżeli ktoś się tego podejmie.
Czemu nie myślisz po prostu nad zmianą np na s197 ?
Czemu nie myślisz po prostu nad zmianą np na s197 ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Swap na 5.0 V8
Z kilku powodów.
Przede wszystkim najpierw trzeba sprzedać SN. Jak mam go oddać za 5zl to serce mi pęka za ten czas poświęcony nad samochodem. Po drugie (bez obrazy) IV generacja, bardziej mi sie podoba, niż piąta. A tak na koniec to połączenie starego z nowym, może przynieść bardzo ciekawy efekt.
Nigdzie mi się nie spieszy, poczekamy, coś wymyślimy
Przede wszystkim najpierw trzeba sprzedać SN. Jak mam go oddać za 5zl to serce mi pęka za ten czas poświęcony nad samochodem. Po drugie (bez obrazy) IV generacja, bardziej mi sie podoba, niż piąta. A tak na koniec to połączenie starego z nowym, może przynieść bardzo ciekawy efekt.
Nigdzie mi się nie spieszy, poczekamy, coś wymyślimy
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1654
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Swap na 5.0 V8
Wizualnie to kwestia gustu
To idź w stronę czegoś co ma już spore wsparcie w USA czyli swap coyota, bo sporo rzeczy do ogarnięcia już gotowych (jakieś łapy, mocowania etc) i nie powinno być rzeczy które Cię zazskoczą nagle co np przy 3.7l może wyjść plus 400 koni w SN będzie suuper
Może coś ciut innego ? Zrobienie z niego wersji terminator czyli V8 z kompresorem? Te kompresory M122 (jak dobrze pamiętam) widziałem za parę tyś zł a będzie to łatwiejsze niż pakowanie czegoś co tam nigdy nie było (swap).
To idź w stronę czegoś co ma już spore wsparcie w USA czyli swap coyota, bo sporo rzeczy do ogarnięcia już gotowych (jakieś łapy, mocowania etc) i nie powinno być rzeczy które Cię zazskoczą nagle co np przy 3.7l może wyjść plus 400 koni w SN będzie suuper
Może coś ciut innego ? Zrobienie z niego wersji terminator czyli V8 z kompresorem? Te kompresory M122 (jak dobrze pamiętam) widziałem za parę tyś zł a będzie to łatwiejsze niż pakowanie czegoś co tam nigdy nie było (swap).
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: Swap na 5.0 V8
Podpytaj takie zakłady jak HD Customs czy Vperformance. Wiem, że robili swap z 3.7 na 5.0 niby w S550 ale to i tak sporo wymaga. Mają dostęp do części i cen, może jakieś silniki nawet na stanie. Tak będzie lepiej, bo łatwiej takie zakłady Ci to wyliczą niż my amatorzy. Będziesz miał bardziej realny pogląd na koszty. SN95 + coyote to będzie mega temat jeśli zrealizujesz. W PL pewnie pierwszy.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Swap na 5.0 V8
Pytanie jaki budżet i co chcesz osiagnąć. Jak swapujesz z V6 to dużo więcej rzeczy musisz rozważyć niż tylko przełożenie silnika.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Swap na 5.0 V8
Panowie długo mnie nie było. Nastąpiła zmiana planów a propos zmian w koniu. W moje ręce wpadła manualna skrzynia T5 i koń został właśnie zeswapowany
W załączeniu 2 zdjęcia po przeszczepie. W wolnym czasie przedstawię dokumentacje fotograficzna i z krótkim opisem.
Kolejne zmiany to hamulce brembo z omawianego cadillaca, a później zobaczymy, ale to w kolejnym sezonie. Aktualnie rzeczy przyziemne i wyjącą pompa wspomagania, z która w żaden sposób nie możemy się uporać. Pomocy
W załączeniu 2 zdjęcia po przeszczepie. W wolnym czasie przedstawię dokumentacje fotograficzna i z krótkim opisem.
Kolejne zmiany to hamulce brembo z omawianego cadillaca, a później zobaczymy, ale to w kolejnym sezonie. Aktualnie rzeczy przyziemne i wyjącą pompa wspomagania, z która w żaden sposób nie możemy się uporać. Pomocy
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Swap na 5.0 V8
Wsadzić elektryczną pompę z saxo
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Swap na 5.0 V8
Cześć.
Rozważałem to, jednak cicha to ona noe jest. Poza tym, trzeba czekać po uruchomieniu jak się rozpędzi i nabije ciśnienie.
Jakieś doświadczenia z tym tematem?
Rozważałem to, jednak cicha to ona noe jest. Poza tym, trzeba czekać po uruchomieniu jak się rozpędzi i nabije ciśnienie.
Jakieś doświadczenia z tym tematem?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Swap na 5.0 V8
Mam wsadzona pompę z saxo, jest cicha, lekka, pasuje pnp i trzyma ciśnienie. Na nic nie trzeba czekać. Kręcić mogę na kapciu 265 małym palcem
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Swap na 5.0 V8
Cześć,
Artur daj jakieś wskazówki jaki to model pompy, jakie podłączenia, jak rozwiązałeś problem krótszego paska?
Na Allegro jest kilka rodzai, a jak polecasz to wchodzę w to.
Pochwale sie. Jedzie do mnie most 8.8 z końca produkcji 2004 z hamulcami, wahaczami itd. Nie wiem kto mi to zainstaluje, ale do wiosny coś wymyślę.
Dziekuje za pomoc
Artur daj jakieś wskazówki jaki to model pompy, jakie podłączenia, jak rozwiązałeś problem krótszego paska?
Na Allegro jest kilka rodzai, a jak polecasz to wchodzę w to.
Pochwale sie. Jedzie do mnie most 8.8 z końca produkcji 2004 z hamulcami, wahaczami itd. Nie wiem kto mi to zainstaluje, ale do wiosny coś wymyślę.
Dziekuje za pomoc
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Swap na 5.0 V8
Pompa z Saxo vts, elektryczna. Są 2 rodzaje, ja polecam ten ze zbiorniczkiem na gumowym przewodzie.
https://www.franceauto.pl/environment/c ... RYCZNA.jpg
Pasek w mustangu to standardowy 6PK. Bierzesz sznurek, prowadzisz po wszystkich kołach pasowych i mierzysz długość w mm i odejmujesz parę mm żeby napinacz pracował. Jak np wyjdzie Ci 120cm to szukasz paska: 6PK1190
https://www.franceauto.pl/environment/c ... RYCZNA.jpg
Pasek w mustangu to standardowy 6PK. Bierzesz sznurek, prowadzisz po wszystkich kołach pasowych i mierzysz długość w mm i odejmujesz parę mm żeby napinacz pracował. Jak np wyjdzie Ci 120cm to szukasz paska: 6PK1190
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Re: Swap na 5.0 V8
Do pełni szczęścia podpowiedz proszę pare szczegółów.
Rozumiem, ze:
1. dolny stalowy przewód to przewód ciśnieniowy zasilający listwę? Rozmiar gwinty ten sam co Ford?
2. Górne podłączenia to powrót z listwy, a kolejny to podłączenie zbiorniczka? Który jest który?
3. Zasilenie po zapłonie z przekaźnikiem, czy bezpośrednio? A może inaczej?
4. Montaż w pionie jak na zdjeciu? Do czego to przykręciłes i w którym miejscu?
Dzięki
Rozumiem, ze:
1. dolny stalowy przewód to przewód ciśnieniowy zasilający listwę? Rozmiar gwinty ten sam co Ford?
2. Górne podłączenia to powrót z listwy, a kolejny to podłączenie zbiorniczka? Który jest który?
3. Zasilenie po zapłonie z przekaźnikiem, czy bezpośrednio? A może inaczej?
4. Montaż w pionie jak na zdjeciu? Do czego to przykręciłes i w którym miejscu?
Dzięki
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Swap na 5.0 V8
1. Tak, gwint pasuje
2. Grubszy idzie do zbiorniczka, cienki powrót z magla
3. Przekaźnikiem, ja mam na przełączniku
4. montaż w poziomie, przykręcony do podłużnicy pod zbiorniczkiem spryskiwaczy. Spróbuję fotę zrobić
2. Grubszy idzie do zbiorniczka, cienki powrót z magla
3. Przekaźnikiem, ja mam na przełączniku
4. montaż w poziomie, przykręcony do podłużnicy pod zbiorniczkiem spryskiwaczy. Spróbuję fotę zrobić
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać