Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				Benten
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
 - Model: Boss
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Pomaranczowy
 - Lokalizacja:: Kielce
 
Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Panowie Mustang 3.7 . Zauważyłem że gdy mam ponad 90 stopni głowicy na dodatkowych zegarach wąż dolny jest ledwo letni .... Czy po otwarciu termostatu nie powinien być tak samo gorący jak górny ? Przy jakich temp otwiera się termostat w mustangach ? I czy otwiera się odrazu na maksa czy uchyla wraz ze wzrostem temp ?
			
									
									- RAFAŁ (GROSZEK)
 - Stowarzyszenie MKP
 - Posty: 2453
 - Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
 - Model: był SN95 jest GT2011
 - Silnik: V8 5.0
 - Kolor: SREBRNY
 
Re: Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
uchyla się wraz z wzrostem temp. ,Benten pisze: ↑2024-11-07, 12:47Panowie Mustang 3.7 . Zauważyłem że gdy mam ponad 90 stopni głowicy na dodatkowych zegarach wąż dolny jest ledwo letni .... Czy po otwarciu termostatu nie powinien być tak samo gorący jak górny ? Przy jakich temp otwiera się termostat w mustangach ? I czy otwiera się odrazu na maksa czy uchyla wraz ze wzrostem temp ?
od tego jest chłodnica ,że ma być letni
jak się zagotuje to będzie gorący
- 
				
				Benten
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 38
 - Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
 - Model: Boss
 - Silnik: V6 3.7
 - Kolor: Pomaranczowy
 - Lokalizacja:: Kielce
 
Re: Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Naprawione. Po otwarciu termostatu wąż dolny powinien być ciepły ( trochę mniej od górnego gdyż na dużym obiegu powrót chłodnicy ). Ja miałem jak pisałem ledwo letni . Powodem był przycięty termostat . Po wymianie wszystko wróciło do normy