Przed rejestracją zamiana świateł etc.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-09-02, 20:49

Wczoraj zatrzymali zone z kamera, 160/110, przy okazji robili kontrole szczegolowa swiatel, wszystko ok:)))), wiec jestem zadowolony z przerobek. A w kompletnym szoku byli jak zobaczyli homologacje na przednich reflektorach, bo mowili ze do mustanga nie ma :))



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-02, 22:06

caniggia pisze:Wczoraj zatrzymali zone z kamera, 160/110, przy okazji robili kontrole szczegolowa swiatel, wszystko ok:)))), wiec jestem zadowolony z przerobek. A w kompletnym szoku byli jak zobaczyli homologacje na przednich reflektorach, bo mowili ze do mustanga nie ma :))
No ładnie i teraz przez ciebie będziemy mieć problemy jak kogoś zatrzymają ci sami panowie i zobaczą ze nie ma homologacji na przednich lampach :/


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-02, 20:20

a co myślicie o takiej przeróbce przednich lamp?

http://picasaweb.google.pl/bardt.dreist ... 8475017362" onclick="window.open(this.href);return false;

co prawda o homologacji nie ma w tym przypadku mowy bo nie mam ani spryskiwaczy ani systemu samopoziomowania no i zadnych literek na kloszach, ale przynajmniej pozycyjne w ringach są.
Generalnie koncepcja była taka, żeby wrzucić soczewki i bixenon do seryjnych lamp, tak żeby jak najmniej zmieniły się wizualnie. Efekt nei spełnia do końca moich oczekiwań, bo stockowe lampy mimo wszystko chyba są ładniejsze, ale w gruncie rzeczy nie uwazam zeby po przeróbce straciły swój retro charakter. Jak je juz zamontuje to bede w stanie lepiej to ocenic jak to wyglada na samochodzie. Jendo jest pewne - ze te soczewki swieca o wiele lepiej niz seryjna lampa.
Zaden warsztat do którego pojechalem nie chcial sie bawic w montaz tego wiec postanowiłem samemu to zrobic - kupilem 2 lampy z jakiegos rozbitka za 400 w sumie i na nich rozpocząłem nauke.
Pierniczyłem sie z tym przez tydzien bo mam dwie lewe rece i nigdy czegos takeigo nei robiłem, ale jestem dumny ze w koncu cokowliek mi wyszło - bo musiałem rozwiercac lustra i doszlifowywac to przez 2 dni tak zeby te soczewki prosto osadzic...
Jakbym wiedzial ze to tyle je..ania sie to chyba darowałbym sobie tą zabawę, ale to kolejne doswiadczenie.

W kazdym razie wyglada to jak wyglada, mam nadzieje ze oslepiac bardzo nie bedzie :], myslalem ze lepiej to troche wyjdzie, ale sam juz nie wiem :/


Bart

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-10-05, 12:47

paytoplay pisze:a co myślicie o takiej przeróbce przednich lamp?
podobne pomysły ktoś na allegro sprzedawał - moim zdaniem hmmm :zdziwko: ............................ spieprzyłeś lamy :rotfl: ale zyskałeś doświadczenie :P mnie się nie podoba i wygląda gorzej od soczewek z ebaja.
Co do jakości seryjnych lamp - są bardzo przyzwoite ,jeśli już zmieniać to na oryginalne HiD'y


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-05, 20:54

alfatech pisze:spieprzyłeś lamy ale zyskałeś doświadczenie
moich oryginalnych lamp nie chcialem ruszac - zniszczylem wydłubane z jakiegos rozbitka bo ani wiedzialem ile mi to zajmie i czy w ogole mi sie uda cokolwiek zrobic - ale faktycznie myslalem, że to troche inaczej (lepiej) bedzie wygladalo.
W kazdym razie - doswiadczenie - rzecz bezcenna :D

Te soczewki kupiłem na allegro, nie wiem jak wygladaja soczewki z ebaya - ale jesli mowisz o tych lampach :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-200 ... ccessories

to na GT jeszcze jakos fajnie to moze wygladac, ale wg mnei do v6 nie pasuja.

Jak podlaczylem ringi to troche zezowaty ten samochod sie zrobil - ale wale to, tyle sie narobiłem to musze troche teraz na nich pojezdzic zeby miec poczucie ze zrobilem cos "sensownego" :D

jak bede mial okazje to cykne jak to wyglada na gotowo - chociaz szczerze to wydaje mi sie ze lepiej to wygladalo przed montazem :]

Co do tego goscia z allegro to pojechalem do niego, zjechal ten sprzet co kupilem ze chinszczyzna itd, na chwile nawet mnie przekonal zebym zrobil sobie swiatla u niego, ale u niego bixenony z pozycyjnymi do mustanga kosztuja 2000... mysle ze to za drogo bo efekt powalający nei jest - chociaz to kwestia gustu - na pewno stwierdzilem ze nei dam tyle kasy, za cos co w 100% mi nie leży.
Mnie wyszło za całośc ok 1100 i zostały mi oryginalne reflektory nei ruszone - wiec mysle ze to rozwiazanie całkiem ekonomiczne i zawsze mogę wrocic do oryginału.
O oryginalnych hidach to nawet nie myslalem bo za drogie a kryzys przeciez jest :]


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-10-06, 21:31

uzywales takiego zestawu?:

http://www.allegro.pl/item736914909_bi_ ... 6000k.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czy adoptowales cos z innych lamp?

Na poczatku chcialem tak zrobic, ale chcialem homologacje na lampie,

jakbym mial robic taka przerobke bez homologacji, wolalbym kupic cos takiego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-05-0 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

albo

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-05-0 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;

taniej by wyszlo

i zmienic przyslony tak aby obrys zrobic, na pewno lepiej by wyladalo, a co za roznica czy w v6 czy GT


caniggia



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-10-07, 11:38

caniggia pisze:uzywales takiego zestawu?:

http://www.allegro.pl/item736914909_bi_ ... 6000k.html

czy adoptowales cos z innych lamp?

Na poczatku chcialem tak zrobic, ale chcialem homologacje na lampie,

jakbym mial robic taka przerobke bez homologacji, wolalbym kupic cos takiego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-05-0 ... ccessories

albo

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-05-0 ... ccessories

taniej by wyszlo

i zmienic przyslony tak aby obrys zrobic, na pewno lepiej by wyladalo, a co za roznica czy w v6 czy GT


caniggia
Jak ktoś pamięta to miałem założone te lampy z twoich ostatnich linków, a dokładnie z czarnym wypełnieniem. Nie wygladały źle ale nie tak dobrze jak oryginały. Wkłada się tam dwie żarówki H1 i zalatą ich było to że soczewka świeci po europejsku - asymetrycznie. Lampy jednak nie mają homologacji E.
Wyraźnie też na nich pisze że nie zaleca się wkładania do nich zestawu HID bo mogą się potopić od wysokiej temperatury.
Jakby ktoś się mocno upierał na takie lampy to leżą u mnie w garażu i za 500zł je odstąpię.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-10-07, 11:46

no prosze, nawet nie wiedzialem ze swieca asymetrycznie, pewnie nie kombinowalbym ze swoimi, podeslij prosze zdjecia z bliska jak mozesz na info@hd-customs.pl

Swoja droge to nie wiem czy sie myle, ale hidy maja mniejsza temperature, jaki mniejsza moc pobieraja. Mialem w mojej bylej CBR wsadzone (lampa plastikowa byla) i sie nic nie dzialo.

Pozdro.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-07, 13:17

caniggia pisze:uzywales takiego zestawu?:

http://www.allegro.pl/ite...rowe_6000k.html

czy adoptowales cos z innych lamp?
dokladnie takie cos kupiłem i wlozylem, tez zestaw pod h4. Zeby to podlaczyc musialem tylko dorobic z podstawek od zarówek h13 i żeńskich wtyczek do h4 cos w rodzaju przedluzacza, zeby nie ciąc oryginalnej instalacji.

Generalnie gówny problem okazał się przy srednicy wkrętu - te soczewki mają duzo większą srednicę niz otwór w lampie na zarówke w oryginalnych lampach - i troche sie naszlifowałem, zeby to pasowalo idealnie. Nie wiem czy zestaw do h7 nie ma mniejszej srednicy - gdybym wiedzial ze tyle jest dlubania zey to wsadzic na pewno uwazniej bym sie rozeznał przed kupnem.

Co do tych zestawów z ebaya to one wg mnie znacząco zmieniają wygląd - ale to kwestia gustu - ja chcialem miec soczewki z ksenonami, ale tak zeby ta lampa jak najbardziej przypominała oryginał. Wg mnei takei cos moze pasowac do GT bo ma bardziej sportowy przód - nizszy zderzak i ten grill jakis taki bardziej agresywny z halogenami. Taki cywilny v6 z podwójnymi soczewkami wg mnei wygląda znacznie inaczej niz ze stockowymi lampami - widzialem cos takeigo raz na zywo - i fajnei to moze i wyglada, ale jakos do mojego chcialem miec duze wielkie slepia z lustrami i mozliwie małą soczewką.

Co do tego jak to swieci - to bylem u tego goscia który przerabia lampy na allegro i pokazywal mi swoje soczewki - sa znacznie wieksze, faktycznie swieca troche lepiej, ale bez jakiejsc powalającej róznicy - na pewno roznica w sweiceniu, wg mnei nie jest proporcjonalna do roznicy w cenie.
Jeden jego argument mnie prawie mnie przekonal zeby nei wkladac tych soczewek - gosc mowi ze nie wklada chinszczyzny i ze to jego sie nie powinno psuc, , ale człowiek najlepiej uczy sie na wlasnych bledach, wiec postanowilem zaryzykowac - niby mam rok gwarancji, ale jak mi sie cos zwali za poltora to wtedy sie bede martwił :] - w samej soczewce duzo schrzanic sie eni moze bo tylko ring i ewentualnie ten magnes od długich ( ale to podobno sie eni zdarza ) - bez tego da sie zyc (ringów ) - chociaz niby mają u mnie za pozycje robic...
Jeszcze jest jedna sprawa - zalezalo mi na tym, zeby nie zakrywac lustra blendą, chociaz lustro przy soczewce jest niepotrzebne... ale podobają mi sie te "głębokie" oczy.
W sumie te soczewki z allegro to bylo jedyne rozwiązanie, które w miae odpowiadalo mi wizualnie i nejmniej zmieniało wygląd, chociaz mogloby to wyglądac lepiej - ale powoli sie przyzwyczajam :]

Nie mam sprzetu zeby cyknac fotke jak to wyglada na samochodzie kiedy sa zapalone lampy ani ringi bo wszystko mi sie rozmywa, ale cykne jak stoi jak to wyglada - jakos strasznie chyab nie jest - ale co mi pozostało mówic :]


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-07, 21:01

wrzucilem kilka zdjec z telefonu jakie udalo mi sie zrobic:

http://picasaweb.google.pl/bardt.dreist ... 5478209394" onclick="window.open(this.href);return false;

nie sa najlepszej jakosci, i na zywo mam wrazenie ze to troche inaczej wyglada, ale moze to moje zludzenie.

musze jeszcze kilka rzeczy poprawic - po pierwsze prawa lampa ma dorabiane wszystkie zaczepy i jest troche krzywo osadzona względem zderzaka i blach - ale mysle ze to kwestia ponawiercania otworów ( kupilem lampy naprawiane za 400 - za 600 mialbym cale dobre - to tez nauka, ze nie nalezy oszedzac - generalnei da sie to naprawic - ale lampy lepiej kupowac chyba takei , które naprawiane nei były - chyba zre robi to ktos naprawde dobrze ).
Druga sprawa ze jeden ring swieci jasniej niz drugi, ale to kwestia albo mojego akumulatora, który ledwo zyje, albo przewodów, których uzylem, bo zabraklo mi na druga lampe i zakosiłem jakies sztywne druty, zeby na szybko dorobic drugą :] )
Mysle ze raczej to drugie, ale zobaczymy...

W kazdym razie jak teraz porównałem zdjecia po przerobce sprzed przerobki to mysle ze jednak cel osiagniecia lamp maxymalnie zblizonych wizualnie do oryginalow nei zostal osiagniety :]. Nie mam juz pomyslu jakby to zrobic zeby wygladalo jak oryginał - to chyba tylko te steedy mogłyby wygladac fajnie, ale one z koleji nei maja soczewek... tylko czy te soczewki sa potrzebne tak bardzo :/? sam juz nei wiem.

Lampy mam jakie mam - najwyzej jak sie cos zwali to wroce do oryginalnych - poki co uwazam ze "maja swoj urok" i zrobilem je sam :P


Bart

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-07, 23:39

paytoplay pisze: przewodów, których uzylem, bo zabraklo mi na druga lampe i zakosiłem jakies sztywne druty, zeby na szybko dorobic drugą )
Na 90% po korekcji kabla ( do jednolitego/ tego samego typu-grubości-rodzaju materiału) wszystko ma być OK - jeden świeci Ci słabiej bo kabel ( ten sztywny) stawia wiekszy opór.. :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-10-08, 13:24

eee, te 'krążki'' wyglądają fenomenalnie !!! Nawet ten słabiej świecący wygląda lepiej (na zdjęciu przynajmniej).



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-08, 13:42

Olaf pisze:eee, te 'krążki'' wyglądają fenomenalnie !!! Nawet ten słabiej świecący wygląda lepiej (na zdjęciu przynajmniej).
mam nadzieje ze to nie sarkazm :)

te fotki z telefonu sa troche przeswietlone, w rzeczywistosci wyglada to tak ze ten jasny ring swieci w dzien tak ze go widac, a w nocy daje po oczach ostro, tak ze az prawie razi, natomiast ten niedoswietlony fajnie wyglada po zmierzchu, bo jest taki w sam raz, ale w dzien go prawie nei widac :].

Ale jako ze jezdzi sie po zmeirzchu raczej na normalnych lampach i ringi raczej giną, to powinienem raczej wyrównac w stronę tego jasniejszego.

moze w przyszlym tygodniu albo jakos za dwa w koncu skoncze te lempybo ciagle czasu nei mam (zamiast tyle pisac na forum powinienem to ogarnac :] )


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-10-12, 22:01

skonczylem, podmienilem kabel, wszystko dziala tak jak ma dzialac i generalnie jestem zadowolony. Na zywo nie wyglada to tak zle :], - jakby ktos cos takeigo chcial robic to chyba jednak polecam zestaw do H7 bo tam chyba gwint lepiej pasuje do raflektora s197 - ale to radzis sie zorientowac - przy H4 jest duzo szlifowania i wycialem w sumie dziure 2 razy wieksza niz byla pierwotnie:]


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2009-12-01, 15:41

Dziś straciłem dowód ze względu min na ksenony... , wyleczyłem się z nich kompletnie :]- teraz mam pytanie czy te lampy z oznaczeniem LH DIP
https://www.europasvt.com/MUSTANG_PARTS ... 5_113.html" onclick="window.open(this.href);return false;

to są lampy przystosowane do ruchu lewostronnego ? ewentualnie gdzie kupić takie żeby były przystosowane do prawostronnego.
sory za lamerskie pytanie i sory jeżeli powielam ale jakoś tego nigdzie nie mogłem znaleźć, widziałem ze cannigia przerabiał takei lampy ale nie wiem czy to te same...


Bart

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”