...z drugiej strony, ja nie odczuwam zadnej potrzeby regulowania shifta MGW do jazdy miejskiej i na torze
short shifter
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
ja mam na stale ustawione na bardzo krotko, regulacja nie jest prosta, trzeba to zrobic pod autem ale pewna namiastka regulacji jest mozliwosc dodatkowego regulowania shiftera poprzez wysuwanie i chowanie raczki skrzyni biegow wewnatrz auta - jest to bardzo proste...
...z drugiej strony, ja nie odczuwam zadnej potrzeby regulowania shifta MGW do jazdy miejskiej i na torze
...z drugiej strony, ja nie odczuwam zadnej potrzeby regulowania shifta MGW do jazdy miejskiej i na torze
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
A co sądzicie o tym już w polsce z tego co czytałem używany ale wygląda jak nówka warto? Czy lepiej kupić w USA nowy?
http://cgi.ebay.pl/Short-shifter-ford-m ... 23049efd86
http://cgi.ebay.pl/Short-shifter-ford-m ... 23049efd86
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
No spoko, tylko nasówa się pytanie dlaczego kupił, włożył i wyrzuca?pudel pisze:A co sądzicie o tym już w polsce z tego co czytałem używany ale wygląda jak nówka warto? Czy lepiej kupić w USA nowy?
http://cgi.ebay.pl/Short-...=item23049efd86
Druga sprawa to niewysilił się z opisem i w zasadzie wygląda to na towar "noname"
You can never have too much power, just not enough traction.
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
to jest shifter z tematu w którym właśnie piszecie
jest to noname co sama cena o tym mówi.W usa kosztuje taki 69 dolar.Ma jedną zasadniczą wadę chodzi opornie to znaczy przy szybkiej zmianie biegu trzeba się przyłożyć żeby wszedł bieg
natomiast podczas normalnej jazdy chodzi bez zastrzeżeń,samo wykonanie shiftera jak na moje jest bardzo dobre.Pogrzebałem trochę na forach w USA i wnioskuje z tego co się dowiedziałem,że problem tkwi nie w taniości produktu (bo sporo w USA,Niemczech i Angli się tego sprzedaje) lecz w 55% zmniejszonym skoku,to za dużo, lepiej chodzi 30-40%
Najczęściej kupowane i polecane w usa to Shifter (5.0 Pro) kosztuje ~200USD
ps. tu jest identyczny w Niemczech na sprzedaż ale właśnie z 40% skokiem;
http://cgi.ebay.pl/Short-Shifter-Ford-M ... 22ffe02074
Najczęściej kupowane i polecane w usa to Shifter (5.0 Pro) kosztuje ~200USD
ps. tu jest identyczny w Niemczech na sprzedaż ale właśnie z 40% skokiem;
http://cgi.ebay.pl/Short-Shifter-Ford-M ... 22ffe02074
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Właśnie zakupiłem short shifter`a na ebay w UK
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
zapłaciłem ok 118 euro za B&M w USA chodzą po ok 220 $ plus przesyłka podatek więc jestem zadowolony
Montaż jest skomplikowany czy dam sam rade?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
zapłaciłem ok 118 euro za B&M w USA chodzą po ok 220 $ plus przesyłka podatek więc jestem zadowolony
Montaż jest skomplikowany czy dam sam rade?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
jakie przełożenie ma ile procent ?
montaż max 20 minut
odręcić gałkę zmiany biegów
zdjąć osłone plastikową z mieszkiem (na zatrzaski)
odkręcić 4 śruby mocujące pokrywę metalową z gumą
odkręcić 4 śruby mocujące stary shifter i wyciągnąć go ku górze
montaż odwrotnie do demontażu
trzeba jeszcze tylko wyregulować śruby na pierwszym i drugim biegu (lub3-cim i 4-tym)
trzeba je tak ustawić,aby po wrzuceniu danego biegu została między nią a lewarkiem przerwa między 2-4mm po czym zakontrować je nakrętkami.(tak miałem w instrukcji)
bardzo chętnie zobacze zdjęcia tego shiftera jak go dostaniesz z bliska z góry i dołu,powiem szczerze że wygłąda idealnie tak samo jak mój z którym obecnie dałem sobie już radę to znaczy w końcu doszedłem do tego jak zrobić aby nie stawiał oporu przy szybkiej zmianie biegu
bardzo byłbym wdzięczny za takie fotki
montaż max 20 minut
odręcić gałkę zmiany biegów
zdjąć osłone plastikową z mieszkiem (na zatrzaski)
odkręcić 4 śruby mocujące pokrywę metalową z gumą
odkręcić 4 śruby mocujące stary shifter i wyciągnąć go ku górze
montaż odwrotnie do demontażu
trzeba jeszcze tylko wyregulować śruby na pierwszym i drugim biegu (lub3-cim i 4-tym)
trzeba je tak ustawić,aby po wrzuceniu danego biegu została między nią a lewarkiem przerwa między 2-4mm po czym zakontrować je nakrętkami.(tak miałem w instrukcji)
bardzo chętnie zobacze zdjęcia tego shiftera jak go dostaniesz z bliska z góry i dołu,powiem szczerze że wygłąda idealnie tak samo jak mój z którym obecnie dałem sobie już radę to znaczy w końcu doszedłem do tego jak zrobić aby nie stawiał oporu przy szybkiej zmianie biegu
bardzo byłbym wdzięczny za takie fotki
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
tu masz nawet fotorelacje z montażu B&M shiftera
http://www.fordmuscle.com/archives/2001 ... ndex.shtml
szukałem na temat tego shiftera bo nie dała mi spokoju ta śrubka która jest na shifter który wygrałeś na tej aukcji nie mogę sobie wyobrazić do czego to ma być
na tej fotorelacji takiej śruby nie ma
http://www.fordmuscle.com/archives/2001 ... ndex.shtml
szukałem na temat tego shiftera bo nie dała mi spokoju ta śrubka która jest na shifter który wygrałeś na tej aukcji nie mogę sobie wyobrazić do czego to ma być
na tej fotorelacji takiej śruby nie ma
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Dziwne też mnie zastanawia jedyne co mogę wymyślić to do nalewania oleju ale też nie wiem ale jak się przyjrzysz to zobaczysz że nie jest tam po prostu w standardowego shiftera wkręcona. Cała góra łącznie z napisem jest zaprojektowana tak by śrubka się mieściła...
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
znalazłem instrukcje montażu na stronie B&M
http://www.bmracing.com/bmracing/instal ... ion/51.pdf
ale dalej nie wiem do czego ta śruba... ;/
http://www.bmracing.com/bmracing/instal ... ion/51.pdf
ale dalej nie wiem do czego ta śruba... ;/
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
do nalewania oleju raczej to nie jest, bo olej można lać prosto z góry jak zdejmiesz shifter, a w skrzyni masz dwa korki jeden do wlewania oleju a drugi przelewowy jak będzie max poziom
wpisałem sobie właśnie w google grafika B&M shifter znalazłem kilkadziesiąt zdjęć takiego shiftera, ale na żadnym nie ma tej śruby
wpisałem sobie właśnie w google grafika B&M shifter znalazłem kilkadziesiąt zdjęć takiego shiftera, ale na żadnym nie ma tej śruby
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
jak czasem przeglądam fora amerykańskie to polecają go najbardziej PRO 5.0 niby najlepszy z dostępnych shifter
odnośnie shiftera to jestem fanem tego filmiku
przepięknie to jedzie,aż żal mi dupe ściska bo jeszcze kilka miesięcy temu "skończył" mi się taki silnik 347
ciekawy jestem jakiej firmy jest shifter w tym LX
odnośnie shiftera to jestem fanem tego filmiku
przepięknie to jedzie,aż żal mi dupe ściska bo jeszcze kilka miesięcy temu "skończył" mi się taki silnik 347
ciekawy jestem jakiej firmy jest shifter w tym LX
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Zamieściłem zdjęcia tutaj...michal@ pisze:jakie przełożenie ma ile procent ?
montaż max 20 minut
odręcić gałkę zmiany biegów
zdjąć osłone plastikową z mieszkiem (na zatrzaski)
odkręcić 4 śruby mocujące pokrywę metalową z gumą
odkręcić 4 śruby mocujące stary shifter i wyciągnąć go ku górze
montaż odwrotnie do demontażu
trzeba jeszcze tylko wyregulować śruby na pierwszym i drugim biegu (lub3-cim i 4-tym)
trzeba je tak ustawić,aby po wrzuceniu danego biegu została między nią a lewarkiem przerwa między 2-4mm po czym zakontrować je nakrętkami.(tak miałem w instrukcji)
bardzo chętnie zobacze zdjęcia tego shiftera jak go dostaniesz z bliska z góry i dołu,powiem szczerze że wygłąda idealnie tak samo jak mój z którym obecnie dałem sobie już radę to znaczy w końcu doszedłem do tego jak zrobić aby nie stawiał oporu przy szybkiej zmianie biegu![]()
bardzo byłbym wdzięczny za takie fotki
viewtopic.php?t=1370&highlight=shifter
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....