Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-01-20, 12:38

paytoplay niezastanwiaj się i zakładaj H-pipie - głebszy dźwiek :) No ale to moje odczucie :D
Na YouTube poszperaj z wynikami wyszukiwań Y-pipie i H-pipie i posłuchaj - zaraz złapiesz, kóra barwa Ci się bardziej podoba :)


You can never have too much power, just not enough traction.

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-20, 13:23

no tak, nawet nie spojrzałem a już z jednym kolegą z forum umówiłem się na wiosnę na tłumiki GT + H-pipe czyli będzie H-pipe. To jeden problem z głowy :) Faktycznie posłuchałem jak to brzmi na youtube - ciężko jest porównywać, ale brzmienie rzeczywiście jest chyba bardziej basowe.


Bart

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2010-01-21, 02:12

Jeśli mogę wtrącić swoje trzy grosze ddnośnie wydechów to według mnie nic nie daje tak pięknego efektu jakie dają tłumiki Hookera Aero. W Mercurym mam Flowmastera, w Camaro mam Borle a kolega w takim samym Camaro zamontował Hookera to powiem, że bez porównania, jak tylko ogarnę się z innych tematów to na pewno do Mustanga kupuję Hookera.

Coś takiego



- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-21, 09:38

no właśnie pochodziłem po youtube i rzeczywiście niektóre wydechy faktycznie sa nieziemskie, bez porównania do standardowych, ale od czegoś trzeba zacząć :] U mnie muszę przerobić wydech z pojedynczego na podwójny i nawet nie wiem dokładnie tam trzeba zrobic, ale wiem ze coś trzeba :)
Potem wymiana końcówek to już jest chyba mały problem. No ale racja ze te borle i flowamstery i inne takie cuda brzmią zajebiście


Bart

falcon_500
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-09-17, 23:45
Model: MUSTANG 2005
Silnik: V6 3.8
Kontakt:

Post autor: falcon_500 » 2010-01-22, 13:34

Witam ,

Informacja , dla chętnych z Wawy. Ja mam v6 i przerabiałem swój wydech w EL-TEC- u w Piastowie. Zamiast pojedynczej rury, mam założone od katalizatorów dwie, średnica 2,5 cala i dwa końcowe tłumiki z końcówkami. Wszystko z kwasówki. Piękne brzmienie na wolnych obrotach, powyżej 3000 brzmią tak ,że nie przeszkadzają. Robiłem to jeszcze przed zmianą softu z Diablo i już wtedy zaczął lepiej jeżdzić. Cena coś ok 2 tysia.
Robiłem tez u nich w kwasówki dolot pod dużego K&N. Wszystko polerowane , z osłoną termiczną i rurą doprowadzającą powietrze spod zderzaka. dolot coś ok 900 PLN. W razie potrzeby jak by ktoś chciał zobaczyć , posłuchać , to smiało.
Pozdrawiam



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-22, 20:48

falcon_500 dzieki za info. Tłumiki i rury Ci sami dorabiali, czy jakieś kupowałeś?

pozdr.


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-27, 12:34

czesc

tutaj moja walka z tlumikami, w v6 super brzmi oryginal w wywalonymi bebechami.

viewtopic.php?p=31716#31716



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-27, 13:16

ja już kupiłem zderzak do GT z wyjściem na 2 rury i umówiłem się z kolegą z forum na tłumiki + rury - więc decyzja o zmianie wydechu na podwójny jest już raczej nieodwracalna.

W międzyczasie udało mi się kupić na ebay jeszcze jeden komplet tłumików (same puszki) do GT - więc jeśli ktoś jest zainteresowany to służę pomocą - z przesyłkami, haraczami bankowymi wyszło mnie to 100 uero, chociaz same tłumiki były za 50 :] - jakbym wiedział to sam bym chyba pojechał po nie do Niemiec... Chętnie bym je otworzył jakoś bezinwazyjnie i zobaczył co jest w środku, ale nie wiem jak to zrobić, a spawać nie umiem :/ - jeśli da się to zrobic jakos w domu - to caniggia powiedz jak to cykne jakieś fotki - ale to już chyba do tamtego tematu co podałeś powyżej...


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-27, 13:19

to wez jakiegos druta i pogmetaj w srodku, wprowadz druta z jednej strony i zobaczy czy uda sie go namacac z drugiej. chyba nie ma innego sposobu. do v6 jak zerkniesz z tylu do widac baffle, nie wiem co widac w GT, moze pustke w srodku. mozesz zrobic fotke jak wyjdzie z wylotu.



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-27, 13:46

nie mam teraz pod ręką żadnych drutów, jak wpadnie mi coś w łapę to sprawdzę - na pewno widzę tylną ściankę jak zajrzę przez wydech, ale foty nie zrobię bo nie mam aparatu z fleszem :wstyd:

próbowałem wsadzać tam pompkę od roweru ( bo akurat to jedyne co miałem do sprawdzenia :) ) - to mi wpadła do środka... ale spoko - wyjąłem


Bart

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-01-27, 14:24

tak jak myslale, chyba puste sa, bo moj v6 ma taki dzwiek i glosnosc jak gt.
a jeszcze moglbys zobaczyc czy sie zweza cos w drodku przed wylotem (ew jaka srednica wylotu jest).



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-27, 15:19

ta chromowana końcówka ma 7 cm, ta z drugiej strony z której wpadaja spaliny ma 6.5 cm i sie lekko zwęza trochę jak dochodzi do puszki, ale nie mam suwmiarki.. więc nie wiem ile ma - na oko tak z 0.5 -0.8 cm jest wezsza


Bart

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-01-29, 01:02

wrzucam zdjęcia takie jak udało mi się zrobić nokią z flashem :] - nie są rewelacyjne ale może komuś kto się zna coś pomogą :)
Załączniki
tlumik01.jpg
tlumik01.jpg (7.48 KiB) Przejrzano 5142 razy
!cid_366.jpg
!cid_366.jpg (3.58 KiB) Przejrzano 5142 razy
!cid_694.jpg
!cid_694.jpg (5.58 KiB) Przejrzano 5142 razy


Bart

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-01-30, 22:08

Witam,

mam pytanko jakie kolektory są standardowo w takim Mustangu z 2002 V6 ?
- krótkie http://www.stage3motorsports.com/produc ... Black.html

czy może
- długie http://www.stage3motorsports.com/produc ... -Only.html


I jakie są w nich różnice pomiędzy nimi...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
frog
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2009-10-07, 15:06
Model: 2007
Silnik: V6 3.8
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: frog » 2010-02-23, 03:00

A tu moje wydeszki. Jeszcze do dopracowania.
Pełne z kolektorami.
X-pipe + 4 tłumiki
Katalizatorów oczywiście brak.



... im szybciej jadę Tym widzę wyraźniej!

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”