Propozycja drobnych zmian na forum klubu

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-08-12, 09:54

Pavulon_ pisze:czy moglibyście zmienić łączenie dwóch postów napisanych przez jednego autora ? problem jest z podpijaniem wątku
teoretycznie można - z tego co pamiętam zrobione jest to po to żeby "zlote myśli" dopisywane przez autora ostatniego postu w ciągu 24h nie były brane pod uwagę jako nowy post.
Jeśli ma to duże znaczenie można zmienić


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-10-09, 18:56

Taka sprawa - mamy na górze ekranu wśród różnych skrótów "D jak Download" :D
To co się tam kryje to jakaś usterka :P no ale ja tu pod trochę innym kątem :)
Czy można by to przeorganizować jakoś? Chodzi mi o to, że z czasem na forum pojawiły się różne linki do manuali, schematy itd. i czy niebyłoby wygodnie wchodzić w owy "Download" a tam lista tematów w stylu:
- Ford Mustang 2005-2007 Haynes Repai Manual
- Przeróbka świateł - tył
- ..itd.
Wchodzimy w temacik i link do pożądanego materiału :) niżej ewentualne podziekowania by ludzie dodawali ewentualnie jakieś tam pytania i uwagi ale wszystko byłoby jakoś bardziej posegregowane i przejrzystsze - tak mi się wydaje :P )
Wiem że niektóre pliki miałyby po pareset mega więc niechcielibyśmy ich (a może jednak? nie wiem jak z przestrzenią u nas) na nasz serwer pchać tylko osoba publikująca dany manual czy coś trzymałaby dany plik na własnym koncie np. na przeklej.pl gdzie pliki nie są kasowane po jakimś czasie jak w przypadku rapidshare :)

Czepiam się? :niepewny:


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Dakota
Młodszy Forumowicz
Posty: 56
Rejestracja: 2008-11-06, 19:11
Model: 1996
Silnik: inny V8
Kolor: zielony plamisty

Post autor: Dakota » 2009-10-11, 19:54

Darenty pisze: - Ford Mustang 2005-2007 Haynes Repai Manual
Jeśli chodzi Ci o zeskanowaną książkę, którą ktoś wrzucił na sieć do ściągania, to niestety tego i temu podobnych "piratów" nie możemy zamieścić w żadnej postaci (nawet jako link do torrenta). Prawo autorskie. :|

Ale jeśli ktoś ma czas zebrać i napisać jakieś nasze klubowe poradniki i schematy, to wrzucimy tam jako PDF-y ładnie zredagowane... nie problem. A nawet jak to fajnie się będzie prezentować... :kokarda26: i jak dobrze będzie o nas świadczyć!


YA RLY!

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

miejsce dla forum w jezyku amerykanskim

Post autor: Dark Red » 2009-10-13, 15:47

Proponuje aby kierownictwo klubu nawiazalo wspolprace z zagranica, i mozna by zrobic czesc forum w jezyku amerykanskim, kanadyjskim, no i wielko brytanskim oczywiscie.


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-18, 11:00

Dark Red, po pierwsze różnice między językiem kanadyjskim a amerykańskim, że o brytyjskim nie wspomnę są tak wielkie, że za dużo czasu zajmie nam przygotowanie tłumaczenia w tych trzech językach. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak deczko poważniej: pomysł moim zdaniem przedni chociażby ze względu na urządzenie większej wycieczki z Polski na zloty innych klubów w Europie, lub ich przyjazd do Polski (o ile nie będą się bali uszkodzić zawieszenia w bardziej obniżonych konikach - tu opinie może wyrażać np Pan OPERATOR.)
Ja założyłem grupę na FaceBook, mogę tam zamiast po Polsku, pisać w języku bardziej międzynarodowym i tam też pozaczepiać inne kluby.

Alfatech, czy skrypt z którego korzystasz ma zaimplementowaną również anglojęzyczną wersję interfejsu webowego?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-10-19, 13:06

Hans pisze:Alfatech, czy skrypt z którego korzystasz ma zaimplementowaną również anglojęzyczną wersję interfejsu webowego?
dobra .......... a co to są skrypty o innych zwrotach nie wspomnę :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Andronik coś może będzie widział :niepewny:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-19, 14:06

Już sprawdziłem i wszystko pięknie działa, tylko w przypadku podstawowych informacji oraz zlotów trzeba będzie przygotowywać informację w dwujęzycznej postaci. Jakby co mogę podejmować się tłumaczenia. Dodatkowo napisałem do trzech europejskich klubów, czekam na odpowiedź.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Post autor: Dark Red » 2009-10-25, 11:46

Hans do jakich klubow napisales ?
Warto by nawiazac kontakt z sasiadami


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-25, 12:47

Żadnego niemieckiego klubu nie znalazłem niestety. :/ Napisałem do Holendrów m.in.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-10-25, 12:55



"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-10-25, 17:55

Miałem na myśli FaceBook


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-01-21, 11:50

Bardzo sie podoba nowa szata ale ramke ze zdjec to bym usunal :puke:

bo nawet fajne zdjecie slabo wyglada w tej ramce...

Obrazek

(oooo.... nie ma ramki :zdegustowany: )


Tomasz
Obrazek
Obrazek

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2010-01-21, 12:16

jaka ramka?


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2010-01-21, 12:22

O taka:

Obrazek

zdaje sie, ze jest dodawana jak zdjecie jest wieksze niz 400px(?)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-01-21, 12:28

Heh, własnie nie wiem skąd ta ramka się bierze...


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”