
rzeczywiste spalanie
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Po moich doświadczeniach z benzyną w PL, trochę się martwię gdzie będę tankował GTRa jak się przykulamy do kraju. Nawet jak tankowałem 100 okt. na Shellu w Gdańsku (duża stacja), to paliła się kontrolka w Shelby. Minimum co mogę wlać to 98 okt, jak będzie słabej jakości to czeka mnie serwis silnika
. Zapowiada się jazda od stacji do stacji (z polowaniem na Shella bo chyba mimo wszystko mają najlepsze paliwa).

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jacku jak ci sie palila lampka ??Deftronic pisze:Po moich doświadczeniach z benzyną w PL, trochę się martwię gdzie będę tankował GTRa jak się przykulamy do kraju. Nawet jak tankowałem 100 okt. na Shellu w Gdańsku (duża stacja), to paliła się kontrolka w Shelby.
- jak lales 100
- w twoim nie wolno lac 100 oktan ( jezeli tak robiles to bardzo zle bez zmiany oprogramowania. Normalnei powinienes lac 95 oktan )
- nie wiem dokładnie kto to wozi i z której bazy ale dostawca Auchan ma chyba paliwo z Grupy Orlenkaes pisze:a jak na stacji Auchan?bo otwarta na nowo koło nas i benzyna tańsza o ok 30-35 groszy
Shell ma wyłącznie ze swoich zasobów tylko paliwa V-power, pozostałe są z Orlenu lub TotalaDeftronic pisze:Zapowiada się jazda od stacji do stacji (z polowaniem na Shella bo chyba mimo wszystko mają najlepsze paliwa).
Zresztą V-power, Ultimate i reszta cudownych paliw to takie samo paliwo które przed dostawą do stacji ma dodany uszlachetniacz
Ach te samochody....
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Znaczy wiesz... Sprawa jest prosta jak drut - tankuję zawsze 98 bo powiedziano mi, że tak jest optymalnie. Żadna kontrolka silika się nie świeci. Wjeżdżam do PL jeszcze na paliwie z Niemiec (tankuję gdzieś przed granicą na Shellu, zreszta całą drogę). Pierwsze tankowanie na BP, Shellu czy tej norweskiej stacji (wyleciało mi z głowy) i zaczyna się świecić kontrolka. To jest standard. Raz zdecydowałem się zatankować w Gdańsku 100kę i wciąż się świeciła. Pierwsze tankowanie poza granicami kraju - kontrolka gaśnie. Raz w UK, zatankowałem na jakiejś b.małej, podupadłej stacji 95 (bo lepszej nie mieli) i znowu przywitała mnie kontrolka silnika. Więc to wina paliwa (było sprawdzane komputerem w serwisie Mustanga). Jak dla mnie w PL jest po prostu słaba jego jakość. Co mnie zaczyna trochę stresować. Z drugiej strony w kraju jeździ już trochę GTRów i "żyją", więc może nie jest tak źle? Albo jeżdżą na gaz.AluStar pisze:Jacku jak ci sie palila lampka ??Deftronic pisze:Po moich doświadczeniach z benzyną w PL, trochę się martwię gdzie będę tankował GTRa jak się przykulamy do kraju. Nawet jak tankowałem 100 okt. na Shellu w Gdańsku (duża stacja), to paliła się kontrolka w Shelby.
- jak lales 100
- w twoim nie wolno lac 100 oktan ( jezeli tak robiles to bardzo zle bez zmiany oprogramowania. Normalnei powinienes lac 95 oktan )

http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co wiem na Orlenie te V-power sa naprawde b.dobrej jakości . Dziwi mnie bo jak sprowadziłem konika to miałem pelny bak z USA . Tu lałem 95 wg wskazówek i nic się nie dzialo ?? Teraz leje tez 95 juz na zmienionym programie ( ale od nich ) i tez kontrolka sie nei zapala .. Zaryzykuj jak bedziesz jechal do nas - zalej 95 .np na Orlenie , Shelu .. .
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
LeeJones pisze:Alexander25, ja nie uważam że paliwo na naszych stacjach jest idealne. Mówię tylko że wszyscy, bez znaczenia pod jakim szyldem, sprzedają paliwo z Płocka (w całej Polsce), Lotosu (cała Polska) Możejek (głównie ściana wschodnia) i Totala (Zachodniopomorskie).
Na pewno widełki jakościowe produkowanego w naszym kraju paliwa pozostawiają wiele do życzenia. Wiem dobrze że samochód zatankowany na niemieckim Shellu czy Aralu (BP) nagle jeździ lepiej.
Nie bez znaczenia jest również kwestia czystości zbiorników na stacjach które po pewnym czasie się "zamulają", dlatego na nowo postawionych stacjach jest "lepsze" paliwo.
Nie sądzę żeby w tej chwili na koncernowych stacjach opłacało się kombinować, chyba że jeszcze niektórych ajentów świerzbi...
mam trochę doświadczenia w tym temacie i wiem również od jak wielu czynników zależą takie usterkiAlexander25 pisze:Gdyby paliwo bylo wszedzie takie samo to nie musialbym teraz zamawiac pompy paliwa do taurusa i wymieniac pomp w mustangach:)
Heh tak to od czego zalezalo ze po tankowaniu na jednej stacji w ciagu mniej niz 1tygodnia wysiadly 2 pompy paliwa:)
2 rozne auta to samo paliwo taki sam efekt. Nie chodzi o to ze paliwo jest z jednej z kilku rafinerii tylko o to co do niego dodaja na stacji by zwiekszyc zysk. Jakos nie wierze w sezonowa awarie pomp paliwa:P ze niby idzie jesien to pompy w mustangach padaja:P
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
a ja tankuje zawsze na Neste i to 95, benzyna najtansza, zadna pompa w samochodzie jeszcze mi nie padla. Po Warszawie spalanie wacha sie 17-20 (zazwyczaj jakies 18.5). Za to w trasie 9 (trasa Warszawa - Gdansk - Warszawa). Wiekszosc drogi normalnie 120-160 (jeszcze przed sniegiem), ze 150 km jak emeryt 80-100. Okolice Warszawy 200, szczegolnie, ze mnie nowa beta 5 diesel meczyla i musialem jej odjechac, a przy czerwonych swiatlach znowu sie spotykalismy.
Ogolnie pb95 z neste do nieprzerobionych mustangow polecam
)
Ogolnie pb95 z neste do nieprzerobionych mustangow polecam

-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
heheh zawsze jak przechodzilem kolo K...go to widzialem tam mustanga gt niebieskiego a potem srebrnego . Moj pierwszy mustang tez byl z Ursynowa
sporo tam 4gen jezdzi jeszcze do tej pory czesto widuje na KEN 4gen ale V6 i jednego GT na Ciszewskiego
Nie wiem tylko jak sie daje przebrnac na uliczkach osiedlowych te progi zwalniajace z cegiel na K...go kolo jakos sie ugielo i urwalo przewod hamulcowy musialem sciagac auto laweta do domu:/
Ile Ci teraz auto pali w te mrozy pytam bo mi dobil juz do 21litrow przy wlaczonej klimatyzacji;/ i tak niefajnie jak zaleje do pelna to jezdze 2-3dni i rezerwa sie zaczyna palic:) dobrze ze taurus mi pali 12 w cyklu mieszanym ale sie wloke 70km/h:P prawym pasem dzis mnie rano obtrabiono na Al.Jerozolimskich:)
Mysle moze by tak zrobic za 2-3tyg spot mustangow bo widze ze w tym roku po Warszawie duzo ich jezdzi (3,4,5 gen) i mozna cos wykombinowac gadalem przez gg z 5osobami i mialbym jzu 5ciu chetnych:)


Ile Ci teraz auto pali w te mrozy pytam bo mi dobil juz do 21litrow przy wlaczonej klimatyzacji;/ i tak niefajnie jak zaleje do pelna to jezdze 2-3dni i rezerwa sie zaczyna palic:) dobrze ze taurus mi pali 12 w cyklu mieszanym ale sie wloke 70km/h:P prawym pasem dzis mnie rano obtrabiono na Al.Jerozolimskich:)
Mysle moze by tak zrobic za 2-3tyg spot mustangow bo widze ze w tym roku po Warszawie duzo ich jezdzi (3,4,5 gen) i mozna cos wykombinowac gadalem przez gg z 5osobami i mialbym jzu 5ciu chetnych:)
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Niestety gostek ktory pomagal mi wymieniac uszczelki pod glowica mial problem ja z reszta tez bo ten samochod niby z zewnatrz wsystko wyglada normalnie a jak sie rozdlubie to tzeba czesci szukac po wymiarach nominalnych i robic fotki bo po nr vin nie pasuje . Bylo tam sporo przedlubane i autko ma wiekszego kopa niz seryjne coupe v6 z 1995 roku niestety wiecej chleje a jak sie cos sypnie to lipa i pare tyg stoi samochod az go nie rozmontuje silnika wyciagne elementu ktory sie rozsypal nie zrobie otek i nie wysle do USA:/ dlatego kupilem sobie drugie V6 z pakietem sportowym i wszystko gra tylko padl mi w nim silnik ale w manualu palil mi cos 10-11l (jezdze spokojnie i wiona lato normalnie mustang stoi w garazu)Mały1973 pisze:przy V6 ? Bez przesady to chyba masz coś mocno nie sprawne...Alexander25 pisze:e Ci teraz auto pali w te mrozy pytam bo mi dobil juz do 21litrow przy wlaczonej klimatyzacji;/
jak gadalem z gosciem o tym 4gen gt co plynie z USA to powiedzial ze pali w miescie 18l max wiec jak moge miec gt z ktorym nie ma problemu z czesciami i ma mniejsze spalanie przy fajniejszym dzwieku silnika to wole tego bordowego dziada wystawic na allegro:P bez ceny min jeszcze tylko musze zobaczyc tego cabrio 2gen bo podobno ladny jest:P
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
- Model: '95 5.0 Manual
- Silnik: inny V6
moj jest zolty, na uliczkach jest spoko tylko teraz z tym sniegiem gorzej jak sa zlodowaciale bandy i uliczka sie mocno przez to zweza, straty na lakierze bedzie widac dopiero na wiosne, bo narazie nawet go nie myje
ostatnio mi spalil 16.8 po miescie i nie byla to wolna jazda ale tez do 5 tys obr. raczej pare razy go tylko przeciagnolem, przy takich mrozach to mieli kolami nawet przy wiekszej predkosci. Ogolnie to spalanie w miesice 17-19
wlasnie zamawiam rozrusznik ze stanow bo mi zamarza automat i nie bardzo chce sie rozlanczac
takie V6 4gen niedlubane to z tych 150 KM katalogowo ma chyba z 10 do setki ale gdzies tam slyszalem ze V6 ma skok cylindra wiekszy i jak sie zalozy dobry wydech to tez mozna odpowiedni dzwiek uzyskac
ostatnio mi spalil 16.8 po miescie i nie byla to wolna jazda ale tez do 5 tys obr. raczej pare razy go tylko przeciagnolem, przy takich mrozach to mieli kolami nawet przy wiekszej predkosci. Ogolnie to spalanie w miesice 17-19
wlasnie zamawiam rozrusznik ze stanow bo mi zamarza automat i nie bardzo chce sie rozlanczac
takie V6 4gen niedlubane to z tych 150 KM katalogowo ma chyba z 10 do setki ale gdzies tam slyszalem ze V6 ma skok cylindra wiekszy i jak sie zalozy dobry wydech to tez mozna odpowiedni dzwiek uzyskac
-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
moze to jednak zalezy od programu? w moich poprzednich GT zdarzalo mi sie ze zapalala sie kontrolka od slabszego paliwa,w obecnym jeszcze ani razu, nie wiem czy to dlatego ze mam dobry program od Saleena czy dlatego ze nie przypominam sobie zebym tankowal na nie sprawdzonej stacji.. w zasadzie to w poprzednich tylko 2x mi sie zapalila, jak zatankowalem na stacji przy Eleclercu,a innym razem gdzies na slasku ale na dobrej stacji, nie pameitam czy BP czy shell(a moze jednak inna)AluStar pisze:Z tego co wiem na Orlenie te V-power sa naprawde b.dobrej jakości . Dziwi mnie bo jak sprowadziłem konika to miałem pelny bak z USA . Tu lałem 95 wg wskazówek i nic się nie dzialo ?? Teraz leje tez 95 juz na zmienionym programie ( ale od nich ) i tez kontrolka sie nei zapala .. Zaryzykuj jak bedziesz jechal do nas - zalej 95 .np na Orlenie , Shelu .. .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2009-05-19, 22:47
- Model: mustang 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny
- Kontakt:
hejka! z londynu przyszła mi fajna fotka za 120 funtów bo kupiłem 200m za pozno wjazd do city, spalanie z londynu-ealing do granicy Świecko 1300km czas 9.5 godz i spalanie podobne, jadłem tankowałem piłem kawe, mam automat. była to niedz to tez ma znaczenie, napewno w inny dzien jest to niemozliwe. 

fajnie...