[S197] Problemy z tankowaniem

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

[S197] Problemy z tankowaniem

Post autor: Olaf » 2008-07-30, 11:32

No właśnie, coś mam problemy z tankowaniem (paliwa, żeby wszystko było jasne : )).

Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.

(tak się dzieje na 80% stacji).

Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Problemy z tankowaniem

Post autor: RedHornet » 2008-07-31, 00:49

[quote:b107b93bab="Olaf"]No właśnie, coś mam problemy z tankowaniem (paliwa, żeby wszystko było jasne : )).

Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.

(tak się dzieje na 80% stacji).

Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?[/quote:b107b93bab]

Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-07-31, 08:12

To Ci za Tobą w kolejce muszą się nie źle dziwić - ile do tego potwora wchodzi paliwa :przestraszony:


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2008-07-31, 10:05

a dzięki, to trochę mi ulżyło (w sensie: nie trzeba naprawiać, ale z drugiej strony to trochę skopany ten wlew przez Forda. A propos w Focusie z 2007r. jeżdziłem - są tam takie duże lusterka żle wyprofilowane - i na trasie podczas deszczu pęd powietrza błoto nawiewa na boczne szybki - po 200 km są już mocno zabrudzone - słabo widać a i wygląda to nieciekawie. No i jeszcze te kretyńskie otwieranie maski z klucza z przodu - zawsze człowiek się ubrudzi. Jednak firmy nie wszystko dobrze testują...).

To jest chyba też związane z dystrybutorem (tj. cisnieniem podawania paliwa) - np. na jednej stacji Statoil tankuję bez problemu do pełna na automacie. Muszę się "przyczaić" i to zweryfikować bo na "normalnych" stacjach stoję i "podryguję" nad pistoletem jak , nie przymierzając, jakiś zboczeniec ... :hyhy:



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-07-31, 12:02

...........na pewno idzie to poprawić ,wystarczyłby mały "dziurek" lub wężyk w dziurce oczywiści ew odpowiednim miejscu


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-07-31, 14:34

[quote:bbed3a39f5="alfatech"]...........na pewno idzie to poprawić ,wystarczyłby mały "dziurek" lub wężyk w dziurce oczywiści ew odpowiednim miejscu[/quote:bbed3a39f5]

Z tego co się orientuję to problem leży w odpowietrzeniu pomiędzy lewą a prawą komorą baku.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2008-07-31, 14:45

no właśnie, ktoś mi mówił, że jest bak przelewowy i dlatego się chrzani...

ale nie w USA - moż mają mniejsze ciśnienie benzyny przy nalewaniu? Inne kraniki czy co??! : ))



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-07-31, 15:28

[quote:70f5575636="Olaf"]no właśnie, ktoś mi mówił, że jest bak przelewowy i dlatego się chrzani...

ale nie w USA - moż mają mniejsze ciśnienie benzyny przy nalewaniu? Inne kraniki czy co??! : ))[/quote:70f5575636]

w USA też się chrzani można znaleźć na forach o tym info, ale mniej drastycznie - czyli może rzeczywiście mają mniejsze ciśnienie.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Re: Problemy z tankowaniem

Post autor: Magic 2OO » 2008-08-05, 21:29

[quote:587f7e999d="SeaBiscuit"]
Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek ;)[/quote:587f7e999d]

U mnie zdarza się to czasem, zależnie od stacji i bez jakiegoś systemu - na Orlenie pod domem tankuję z automatu pod korek, a na Orlenie na Wysockiego 40L po wielkich męczarniach. W każdym razie kłopoty są sporadyczne a nie z difoltu.


Pozdrawiam - Maciek.

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-08-06, 12:31

Ja na razie zawsze tankuje pod korek. Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma, albo jeszcze nie trafiłem na tą "gorszą" stacje :P



Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2008-08-07, 09:30

Z innej beczki - co to to GT Premium ? Jakieś inne wyposażenie ma ?


Pozdrawiam - Maciek.

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2008-08-07, 10:59

Tak GT Premium to pakiet - w samym standardzie różni się od GT innym audio i jakimiś innymi pierdołami, ma natomiast wiele więcej możliwości wyposażenia i wyglądu zewnętrznego np. HID.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-08-07, 11:05

[quote:ccf3182b0e="moskit"]Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma[/quote:ccf3182b0e] nie ma - w 2007 też już poprawione ale nie wiem dokładnie od kiedy :zdziwko: [quote:ccf3182b0e="Magic 2OO"]Z innej beczki - co to to GT Premium ? Jakieś inne wyposażenie ma ?[/quote:ccf3182b0e] to pakiet wyposażenia - ma kilka bajerów których w "zwykłym" nie ma ,ale oprócz tego można dokupić jeszcze inne pierdołki :) Tak się zastanawiałem czy wersja z 6 zegarkami to premium czy inny dodatek?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2008-08-07, 14:22

wszystko jest w broszurkach forda



egonw3
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
Model: Mustang GT Bullitt '08
Silnik: V6 4.0
Kolor: highland green

Post autor: egonw3 » 2008-08-14, 18:40

[quote:f9b46e35d6="Magic 2OO"]Z innej beczki - co to to GT Premium ? Jakieś inne wyposażenie ma ?[/quote:f9b46e35d6]
Są dwie wersje wyposażenia: Premium (bogatsza) i De Luxe (uboższa).
Więcej na ten temat znajdziesz tu: http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/" onclick="window.open(this.href);return false;

[ [i:f9b46e35d6][b:f9b46e35d6]Dodano[/b:f9b46e35d6]: 2008-08-14, 18:45[/i:f9b46e35d6] ][/size:f9b46e35d6]
[quote:f9b46e35d6="moskit"]Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma, albo jeszcze nie trafiłem na tą "gorszą" stacje :P[/quote:f9b46e35d6]

U mnie w zasadzie ten problem nie występuje, ale ostatnio na jednej stacji akurat wystąpił (BP w miejscowości Nowe koło Grudziądza, dystrybutor E98)... Więc chyba udało się problem ograniczyć, ale nie wyeliminować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”