[S197] Problemy z tankowaniem
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
[S197] Problemy z tankowaniem
No właśnie, coś mam problemy z tankowaniem (paliwa, żeby wszystko było jasne : )).
Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.
(tak się dzieje na 80% stacji).
Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?
Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.
(tak się dzieje na 80% stacji).
Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?
Re: Problemy z tankowaniem
[quote:b107b93bab="Olaf"]No właśnie, coś mam problemy z tankowaniem (paliwa, żeby wszystko było jasne : )).
Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.
(tak się dzieje na 80% stacji).
Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?[/quote:b107b93bab]
Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek
Przy pustym baku tankuję spoko 25-30 litrów i potem mi "odbija" pistolet (dystrybutora). I potem to już tylko "ręcznie" można powoli dotankować jakieś 10 litrów. Dalej się nie da.
(tak się dzieje na 80% stacji).
Podejrzewam, że to kwestia złego odpowietrzenia etc. - czy ktoś to też miał i jak ten shit prosto naprawić?[/quote:b107b93bab]
Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
a dzięki, to trochę mi ulżyło (w sensie: nie trzeba naprawiać, ale z drugiej strony to trochę skopany ten wlew przez Forda. A propos w Focusie z 2007r. jeżdziłem - są tam takie duże lusterka żle wyprofilowane - i na trasie podczas deszczu pęd powietrza błoto nawiewa na boczne szybki - po 200 km są już mocno zabrudzone - słabo widać a i wygląda to nieciekawie. No i jeszcze te kretyńskie otwieranie maski z klucza z przodu - zawsze człowiek się ubrudzi. Jednak firmy nie wszystko dobrze testują...).
To jest chyba też związane z dystrybutorem (tj. cisnieniem podawania paliwa) - np. na jednej stacji Statoil tankuję bez problemu do pełna na automacie. Muszę się "przyczaić" i to zweryfikować bo na "normalnych" stacjach stoję i "podryguję" nad pistoletem jak , nie przymierzając, jakiś zboczeniec ...
To jest chyba też związane z dystrybutorem (tj. cisnieniem podawania paliwa) - np. na jednej stacji Statoil tankuję bez problemu do pełna na automacie. Muszę się "przyczaić" i to zweryfikować bo na "normalnych" stacjach stoję i "podryguję" nad pistoletem jak , nie przymierzając, jakiś zboczeniec ...

[quote:bbed3a39f5="alfatech"]...........na pewno idzie to poprawić ,wystarczyłby mały "dziurek" lub wężyk w dziurce oczywiści ew odpowiednim miejscu[/quote:bbed3a39f5]
Z tego co się orientuję to problem leży w odpowietrzeniu pomiędzy lewą a prawą komorą baku.
Z tego co się orientuję to problem leży w odpowietrzeniu pomiędzy lewą a prawą komorą baku.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
[quote:70f5575636="Olaf"]no właśnie, ktoś mi mówił, że jest bak przelewowy i dlatego się chrzani...
ale nie w USA - moż mają mniejsze ciśnienie benzyny przy nalewaniu? Inne kraniki czy co??! : ))[/quote:70f5575636]
w USA też się chrzani można znaleźć na forach o tym info, ale mniej drastycznie - czyli może rzeczywiście mają mniejsze ciśnienie.
ale nie w USA - moż mają mniejsze ciśnienie benzyny przy nalewaniu? Inne kraniki czy co??! : ))[/quote:70f5575636]
w USA też się chrzani można znaleźć na forach o tym info, ale mniej drastycznie - czyli może rzeczywiście mają mniejsze ciśnienie.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Re: Problemy z tankowaniem
[quote:587f7e999d="SeaBiscuit"]
Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek
[/quote:587f7e999d]
U mnie zdarza się to czasem, zależnie od stacji i bez jakiegoś systemu - na Orlenie pod domem tankuję z automatu pod korek, a na Orlenie na Wysockiego 40L po wielkich męczarniach. W każdym razie kłopoty są sporadyczne a nie z difoltu.
Normalka wszystkie tak maja chyba to poprawili dopiero w modelu 2007 albo i 2008.
25-30litrów - ja ani jednego nie natankuje z automatu - tylko ręcznie na pół gwizdka 5 minut pod dystrybutorem ale leje pod korek

U mnie zdarza się to czasem, zależnie od stacji i bez jakiegoś systemu - na Orlenie pod domem tankuję z automatu pod korek, a na Orlenie na Wysockiego 40L po wielkich męczarniach. W każdym razie kłopoty są sporadyczne a nie z difoltu.
Pozdrawiam - Maciek.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Tak GT Premium to pakiet - w samym standardzie różni się od GT innym audio i jakimiś innymi pierdołami, ma natomiast wiele więcej możliwości wyposażenia i wyglądu zewnętrznego np. HID.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:ccf3182b0e="moskit"]Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma[/quote:ccf3182b0e] nie ma - w 2007 też już poprawione ale nie wiem dokładnie od kiedy
[quote:ccf3182b0e="Magic 2OO"]Z innej beczki - co to to GT Premium ? Jakieś inne wyposażenie ma ?[/quote:ccf3182b0e] to pakiet wyposażenia - ma kilka bajerów których w "zwykłym" nie ma ,ale oprócz tego można dokupić jeszcze inne pierdołki
Tak się zastanawiałem czy wersja z 6 zegarkami to premium czy inny dodatek?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2008-07-19, 12:54
- Model: Mustang GT Bullitt '08
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: highland green
[quote:f9b46e35d6="Magic 2OO"]Z innej beczki - co to to GT Premium ? Jakieś inne wyposażenie ma ?[/quote:f9b46e35d6]
Są dwie wersje wyposażenia: Premium (bogatsza) i De Luxe (uboższa).
Więcej na ten temat znajdziesz tu: http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/" onclick="window.open(this.href);return false;
[ [i:f9b46e35d6][b:f9b46e35d6]Dodano[/b:f9b46e35d6]: 2008-08-14, 18:45[/i:f9b46e35d6] ][/size:f9b46e35d6]
[quote:f9b46e35d6="moskit"]Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma, albo jeszcze nie trafiłem na tą "gorszą" stacje
[/quote:f9b46e35d6]
U mnie w zasadzie ten problem nie występuje, ale ostatnio na jednej stacji akurat wystąpił (BP w miejscowości Nowe koło Grudziądza, dystrybutor E98)... Więc chyba udało się problem ograniczyć, ale nie wyeliminować.
Są dwie wersje wyposażenia: Premium (bogatsza) i De Luxe (uboższa).
Więcej na ten temat znajdziesz tu: http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/" onclick="window.open(this.href);return false;
[ [i:f9b46e35d6][b:f9b46e35d6]Dodano[/b:f9b46e35d6]: 2008-08-14, 18:45[/i:f9b46e35d6] ][/size:f9b46e35d6]
[quote:f9b46e35d6="moskit"]Więc albo to prawda że 08 już tego nie ma, albo jeszcze nie trafiłem na tą "gorszą" stacje

U mnie w zasadzie ten problem nie występuje, ale ostatnio na jednej stacji akurat wystąpił (BP w miejscowości Nowe koło Grudziądza, dystrybutor E98)... Więc chyba udało się problem ograniczyć, ale nie wyeliminować.