Sprzeglo SPEC
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Sprzeglo SPEC
No i nadszedł czas na wymiane calego zestawu Sprzegla
Zaczyna mi sie slizgac
Mysle ze ten bedzie dla mnie odpowiedni
2007-09 Shelby GT500 SPEC Super Twin Clutch Kit (P-Trim)
ale: Jak ktos zna jakies opinie i poleca inne marki z wlasnego doswiadczenia i innych uzytkownikow.. piszcie .
http://www.lightningforceperformance.co ... im%29.html
Zaczyna mi sie slizgac
Mysle ze ten bedzie dla mnie odpowiedni
2007-09 Shelby GT500 SPEC Super Twin Clutch Kit (P-Trim)
ale: Jak ktos zna jakies opinie i poleca inne marki z wlasnego doswiadczenia i innych uzytkownikow.. piszcie .
http://www.lightningforceperformance.co ... im%29.html
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
moim zdaniem cena wcale nie jest zawrotna... moj kosztowal podobnie, kiedy podliczyc koszt kola zamachowego, a ja kupowalem je osobno...
http://www.americanmuscle.com/spec-bill ... -0709.html
399$
http://www.americanmuscle.com/ram-throw ... -05gt.html
359$
http://www.americanmuscle.com/ford-pilo ... 96102.html
12$
http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html
460$
to daje: 1230$
http://www.americanmuscle.com/spec-bill ... -0709.html
399$
http://www.americanmuscle.com/ram-throw ... -05gt.html
359$
http://www.americanmuscle.com/ford-pilo ... 96102.html
12$
http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html
460$
to daje: 1230$
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
sprzęgła SPEC są bardzo zachwalane w USA, miałem kiedyś speca stage 1, spisywało się bardzo dobrze,w zeszłym roku zakupiłem również SPEC stage 2, z kewlarową okładziną podobnież do 520 ft lbs tq czyli do 700NM momentu, wzięłem je do silnika 5.7 który robiłem w tamtym czasie.
Sprzęgło spisywało się bardzo dobrze do wczoraj gdzie w sumie pierwszy raz miałem okazję przejechać się z nitro +50KM (wczesniej nie maiłem kocyka grz.)
startując na 1/4 mili po wrzuceniu 3-ciego biegu w chwilę obroty urosły do 6500 rpm,a auto "nie jechało" to samo na 4-tym biegu,zajmowało sporo czasu zanim prędkość obrotowa skrzyni wyrównała się z obrotami silnika , natomiast jadąc bez N2O uślizgu nie było.
Dlatego to co piszą,że przeniesie 700NM to bajka bo na silniku bez nitro nie mam więcej jak 500NM,a z nitro 580-600NM.......dlatego jak będziesz zamawiał nowe to lepiej dać sobie te 20-30% zapasu.
Teraz zamiast próbować "strzelać" +100KM będę musiał robić coś na co byłem pewny,że na pewno nie zawiedzie w tym aucie pozostaje mi już tylko obić tarczę spiekiem bo nie mam ani czasu ani kasy na nowe z USA
Sprzęgło spisywało się bardzo dobrze do wczoraj gdzie w sumie pierwszy raz miałem okazję przejechać się z nitro +50KM (wczesniej nie maiłem kocyka grz.)
startując na 1/4 mili po wrzuceniu 3-ciego biegu w chwilę obroty urosły do 6500 rpm,a auto "nie jechało" to samo na 4-tym biegu,zajmowało sporo czasu zanim prędkość obrotowa skrzyni wyrównała się z obrotami silnika , natomiast jadąc bez N2O uślizgu nie było.
Dlatego to co piszą,że przeniesie 700NM to bajka bo na silniku bez nitro nie mam więcej jak 500NM,a z nitro 580-600NM.......dlatego jak będziesz zamawiał nowe to lepiej dać sobie te 20-30% zapasu.
Teraz zamiast próbować "strzelać" +100KM będę musiał robić coś na co byłem pewny,że na pewno nie zawiedzie w tym aucie pozostaje mi już tylko obić tarczę spiekiem bo nie mam ani czasu ani kasy na nowe z USA
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
michal@, michal zerknij dla mnie na sprzegla Centerforce ( bo raczej je wybiore ) dla momentu okolo 1000 -1300 Nm . Tyle co wiem chce miec sprzeglo do stret - a nie do drag-a.
http://www.centerforce.com
chce caly zestaw z kolem alu
http://www.centerforce.com
chce caly zestaw z kolem alu
- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
Alustar, przejrzyj sobie te propozycje:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3427_17293
ja bym jeszcze sprawdzil tego Centerforce... Fridanza tez wyglada ciekawie... McLeod... i nie rezygnowalbym ze SPEC'a jako opcji do rozwazenia...
moze napisz do Dagostino, zeby Ci doradzili?
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3427_17293
ja bym jeszcze sprawdzil tego Centerforce... Fridanza tez wyglada ciekawie... McLeod... i nie rezygnowalbym ze SPEC'a jako opcji do rozwazenia...
moze napisz do Dagostino, zeby Ci doradzili?
Jednak wole opinie z innych klubow. Ale chyba jednak pozostane za centerforce . SPEC tez jest super ..Ile Staszku masz tam rabat - %escalar pisze:Alustar, przejrzyj sobie te propozycje:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3427_17293
ja bym jeszcze sprawdzil tego Centerforce... Fridanza tez wyglada ciekawie... McLeod... i nie rezygnowalbym ze SPEC'a jako opcji do rozwazenia...
moze napisz do Dagostino, zeby Ci doradzili?
Po długim namyśle kupuje to :
McLooad
http://dagostinoracing.com/index.php?ma" onclick="window.open(this.href);return false; ... s_id=15141
Pozostale firmy sa tez B.Dobre ale nie maja zestawu do GT500 o tych parametrach.
Teraz po czasie jestem mega zadowolony - dziala rewelacyjnie - niema zadnej roznicy miedzy fabrycznym . dziala rewelacyjnie - polecam .
McLooad
http://dagostinoracing.com/index.php?ma" onclick="window.open(this.href);return false; ... s_id=15141
Pozostale firmy sa tez B.Dobre ale nie maja zestawu do GT500 o tych parametrach.
Teraz po czasie jestem mega zadowolony - dziala rewelacyjnie - niema zadnej roznicy miedzy fabrycznym . dziala rewelacyjnie - polecam .