tarcze hamulcowe wielkość z felami 17"
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
tarcze hamulcowe wielkość z felami 17"
Hej
Chcę wyposażyć moje GT w drugi komplet kół do dryftu i jazdy na torze więc oponki do regularnego zdzierania...
Mam na oku kompletne koła 17"
Jednocześnie chciałbym wymienić hamulce...
Macie większe tarcze niż stockowe przy felach 17" ?
Jakie maksymalne mi wejdą?
A propos ktoś ostatnio wymieniał na "nie-seryjne"? no i jak się sprawują?
pozdro
Chcę wyposażyć moje GT w drugi komplet kół do dryftu i jazdy na torze więc oponki do regularnego zdzierania...
Mam na oku kompletne koła 17"
Jednocześnie chciałbym wymienić hamulce...
Macie większe tarcze niż stockowe przy felach 17" ?
Jakie maksymalne mi wejdą?
A propos ktoś ostatnio wymieniał na "nie-seryjne"? no i jak się sprawują?
pozdro
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
-
- Forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
- Model: BYŁ Mustang 01'
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Do 17" z tego co się orientuję wejdzie tarcza max coś koło 320-325mm
Generalnie hamulce w Mustangach to spowalniacze.
Alski, lepiej zeswapować coś z europejczyka. Dorobisz laserowo wycinane adaptery i każde praktycznie hamulce wpakujesz
Godne polecenia w umiarkowanej cenie są 4-tłoczkowe Brembo z Mercedesa ML W163 z tarczami 345mm
Dalej to brałbym już coś z Porsche Cayenne Turbo i dużych sportowych SUVów
Generalnie hamulce w Mustangach to spowalniacze.
Alski, lepiej zeswapować coś z europejczyka. Dorobisz laserowo wycinane adaptery i każde praktycznie hamulce wpakujesz
Godne polecenia w umiarkowanej cenie są 4-tłoczkowe Brembo z Mercedesa ML W163 z tarczami 345mm
Dalej to brałbym już coś z Porsche Cayenne Turbo i dużych sportowych SUVów
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- cesiek46
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2009-06-10, 11:24
- Model: GT/CS Vortech HO
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Stachu_xjr,
Standardowo w GT - z przodu są tarcze 316 mm, z tyłu 300mm.
Tu macie link do fajnej stronki z danymi technicznymi wszystkich wersji:
http://mustangmotorsport.com.au/08/2008_mustang_gt.php
Standardowo w GT - z przodu są tarcze 316 mm, z tyłu 300mm.
Tu macie link do fajnej stronki z danymi technicznymi wszystkich wersji:
http://mustangmotorsport.com.au/08/2008_mustang_gt.php
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
GT ma 12.4". na tył trzeba uważać, wczesne wersje 2005 miały małe tarcze, chyba 10,5",
późniejsze już 11-3/4".
na 17" nic większego się nie da założyć.
fajne tarcze można kupić tu (właśnie są w drodze:):
http://www.rotorpros.net/
dużo ludzi go poleca. komplet samych tarcz $220.
późniejsze już 11-3/4".
na 17" nic większego się nie da założyć.
fajne tarcze można kupić tu (właśnie są w drodze:):
http://www.rotorpros.net/
dużo ludzi go poleca. komplet samych tarcz $220.
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Wzór na dobór felg do wielkości tarcz:
średnica tarczy ( w calach ) + 4 cale = rozmiar felg ( w calach )
przykład: tarcze 14 cali + 4 cale = 18 cali felga
średnica tarczy ( w calach ) + 4 cale = rozmiar felg ( w calach )
przykład: tarcze 14 cali + 4 cale = 18 cali felga
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
4 tłoczkowe Brembo od Ford Racing to 1200 USD, te same co w GT500Delfinnn pisze:Do 17" z tego co się orientuję wejdzie tarcza max coś koło 320-325mm
Generalnie hamulce w Mustangach to spowalniacze.
Alski, lepiej zeswapować coś z europejczyka. Dorobisz laserowo wycinane adaptery i każde praktycznie hamulce wpakujesz
Godne polecenia w umiarkowanej cenie są 4-tłoczkowe Brembo z Mercedesa ML W163 z tarczami 345mm
Dalej to brałbym już coś z Porsche Cayenne Turbo i dużych sportowych SUVów
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FORD-RAC ... arQ5fParts
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears