
TPS SENSOR
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
to co ty pokazujesz że odcina ci przy 4 tyś obrotów na postoju to przy automacie to normalka bo tak jest i tu nie szukaj sobie problemów
a że szarpie ci skrzynią i niechce jechać na D to wina skrzyni podjedż do gościa co się zajmuje automatami tylko nie do takiego czesia (co zrobił 2 skrzynie i myśli że wszystko umie) i on ci powie co jest grane
a że szarpie ci skrzynią i niechce jechać na D to wina skrzyni podjedż do gościa co się zajmuje automatami tylko nie do takiego czesia (co zrobił 2 skrzynie i myśli że wszystko umie) i on ci powie co jest grane
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
problem nie polegał na odcinaniu na postoju obrotów tylko podczas jazdy samochód mi odcinał obroty i nie zmieniał biegu... musiałem spuścić z gazu żeby i delikatnie przyśpieszać żeby zmienił bieg...
to było wcześniej...
a teraz jest juz totalna lipa... i pokazuje aktualny stan... dziwi mnie tylko że w każdym serwisie (od amerykańców) mi mówili że to nie skrzynia tylko szukać problemu w elektronice... a teraz się okazuje że jednak mogłem rozebrać i zobaczyć tą skrzynie...
to było wcześniej...
a teraz jest juz totalna lipa... i pokazuje aktualny stan... dziwi mnie tylko że w każdym serwisie (od amerykańców) mi mówili że to nie skrzynia tylko szukać problemu w elektronice... a teraz się okazuje że jednak mogłem rozebrać i zobaczyć tą skrzynie...
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
jak skrzynia to kupuj używaną naprawiac sie napewno nie opłaca a do GT za 3 tys sie spokojnie kupi, ja 3 lata temu za naprawe automatu w Bmw e38 zapłaciłem 6 tys
i to nie w servisie a fabrycznie żłozona pewniejsza od naprawianej
Ostatnio zmieniony 2010-09-12, 20:00 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 2 razy.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
niema co gdybać podjedz do Długołęki na przeciwko selgrosu koło koparek są tam chłopaki co od wielu lat siedzą w skrzyniach automatycznych również amerykańskich, jak ostatnio u nich byłem to stał piękny stary cadilak z Warszawy
ps jak by co to powiedz że przysłali cię chłopaki z Auto mixu Oleśnica
http://lekop.beep.pl/kontakt.htm
ps jak by co to powiedz że przysłali cię chłopaki z Auto mixu Oleśnica
http://lekop.beep.pl/kontakt.htm

- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2453
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
remont skrzyni w PL jest bez sensu.
lepiej kupić używkę.
a TPS łatwo sprawdzić skanerem diagnostycznym do OBDII.
może być taki objaw, bo pedał gazu daje sygnał że np przepustnica ma być otwarta 50%,
po czym ECU daje sygnał do przepustnicy aby się tyle otworzyła. Ta się na tyle otwiera,
ale TPS tego nie widzi i system wariuje. a może byc tez kilka innych przyczyn elektronicznych i wcale nie uszkodzona skrzynia. częstą przyczyną jest czujnik położenia dźwigni biegów.
lepiej kupić używkę.
a TPS łatwo sprawdzić skanerem diagnostycznym do OBDII.
może być taki objaw, bo pedał gazu daje sygnał że np przepustnica ma być otwarta 50%,
po czym ECU daje sygnał do przepustnicy aby się tyle otworzyła. Ta się na tyle otwiera,
ale TPS tego nie widzi i system wariuje. a może byc tez kilka innych przyczyn elektronicznych i wcale nie uszkodzona skrzynia. częstą przyczyną jest czujnik położenia dźwigni biegów.
- lukasz
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
- Model: 4.6 V8 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: RED
Więc wyjeżdżam dzisiaj do tego zakładu w długołęce.
Wsteczny nie działa na zimnym silniku.
Jedynie 1 działa. Dziwne, że na 1 potrafił mi się rozpędzić do 140 przy obrotach 2 tys. nagle załapał chyba że jedzie na 1 - obroty czerwony i samochód hamuje...
Na D troche dało się ujeździć do momentu rozgrzania silnika.
Przez chwile migała mi kontrolka O/D
Później totalna lipa pobocze i po 10 km jazdy holowanie do garażu.
porównać z tym
Różnica mdz neutrala a drive:
Laweta i skrzynie rozbierać czy to może jakaś pieprzona elektroniczna pierdółka...?
Wsteczny nie działa na zimnym silniku.
Jedynie 1 działa. Dziwne, że na 1 potrafił mi się rozpędzić do 140 przy obrotach 2 tys. nagle załapał chyba że jedzie na 1 - obroty czerwony i samochód hamuje...
Na D troche dało się ujeździć do momentu rozgrzania silnika.
Przez chwile migała mi kontrolka O/D
Później totalna lipa pobocze i po 10 km jazdy holowanie do garażu.
porównać z tym
Różnica mdz neutrala a drive:
Laweta i skrzynie rozbierać czy to może jakaś pieprzona elektroniczna pierdółka...?
Ostatnio zmieniony 2010-09-13, 14:09 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.