Klimatyzacja w 1966

ani za zimno ani za gorąco

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Klimatyzacja w 1966

Post autor: Damian Konieczny » 2010-01-29, 23:09

znowu ja :P

Znacie może kogoś kto by mi przejrzał i uruchomił klime? przypomina że jest na czynniki R12 (freon) zabroniony w Polsce i raczej nie tylko ;d



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-01-30, 23:25

Sprawdzenie szczelnosci typowe jak we wspolczesnych. Na czynniku R134 tez bedzie dzialac. Jezeli masz oryginalna pompe z '66 to ewentualnie z konccowkami do podlaczenia sie moze byc problem. Wrazie klopotow wystarczy zamontowac wspolczesna pompe i cieszyc sie chłodem w lecie ;)
W poblizu Gliwic jest duza firma zajmujaca sie klimatyzacjami, chłodnicami itp.Wszystko moga dobrac lub dorobic. Nie dawno pytalem wlasnie o ozywianie klimy w zabytkach i gosc mowil ze nie ma z tym zadnego problemu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Post autor: Damian Konieczny » 2010-01-31, 16:46

noo super dzięki a mas może jakieś konkretniejse namiay na ta firme?



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-02-01, 13:18

Klima? Przecież to obniża moc... A gdzie wiatr we włosach..? :D


Samotny Wilk

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Post autor: Damian Konieczny » 2010-02-03, 12:35

hehe moc? z tego co nazywacie połówka silnika?;d :( :D



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-02-03, 16:21

Ojej... to tymbardziej nie montuj klimy.


Samotny Wilk

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Post autor: Damian Konieczny » 2010-02-03, 21:59

hehe ale śilnik wygląda wtedy potężniej.. hehe



Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: silelis » 2010-12-14, 22:03

Cześć,

Jestem na etapie zakupu klimy do Stanga i nie wiem na któą się zdecydować.

- Daily Driver System
- Perfect Fit System
- 1965-66 Mustang Hurricane System 134A.

Czy jesteście w stanie coś doradzić?


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-12-18, 09:56

Na żadną. Po kiego wała Ci klima w Mustangu??? Latem i tak jeździ się z otwartymi oknami, a auto nie nagrzewa się zbytnio. Do tego masz nawiew średnicy dna wiadra pod deską rozdzielczą.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: silelis » 2010-12-18, 10:45

No właśnie nie zgodzię się z Tobą. W tym roku przy tych 30 stopniowych upałach było w środku nie do wytrzymania. Dodatkowo upał potęgowała metalowa nagrzewnica zlokalizowana w kabinie.


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-18, 11:02

Dezo, nie bądź taki krytyczny wobec klimy w klasyku, one przecież były montowane fabrycznie jako opcja :mad:

Silesis, jeśli chcesz znać moje zdanie to ja montowałbym tylko klimę ktora jest zamiennikiem oryginału lub poszukałbym na ebay'u oryginalnego underdash unit. Ostatnio nawet taką w super stanie licytowałem ale wymiękłem na 250 usd :wstyd:

EDIT:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/early-mu ... 500wt_1182



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2010-12-18, 13:10

Silelis - to wyłącz nagrzewnicę latem, he, he.
Pavulon - tym razem nie chodzi mi o purystyczne podejście i mam świadomość występowania fabrycznej klimatyzacji w Mustangach. Raczej szkoda mi utraty mocy silnika, a poza tym fabryczna klima to taki spory klamot we wnętrzu.
Oczywiście to tylko moje zdanie, wszak pytano więc odpowiadam.
Pozdrawiam.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: silelis » 2010-12-18, 20:11

Oryginałki są przepiękne, ale to co jest na Ebuy to raczej szrot patrząc na chłodnice.

Poza tym w większości to sama jednostka parownika, z kompresorem nie widzialem kompletów.


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: silelis » 2011-01-27, 15:39

Cześć,

Możecie polecić kogoś (najlepiej podlaskie lub okolice), kto zobowiązał by się do wstawienia klimatyzacji w/w aucie?

Rozmawiałem ze Stajnia Mustangów w Siedlcach, ale oni niestety nie maja mocy przerobowych.


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2011-01-27, 17:19

Wiem gdzie jest zapas czynnika do klimy. Co do montazu to w legionowe jest w woj. maz wiem gdzie robili klime do challengera rt


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „3. Klimatyzacja i ogrzewanie”