[6t07t] 1966 coupe od nowości w Polsce

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-10-12, 15:28

aż mnie zatkało :szok: faktycznie, niezła historia :padam:

Ale tak samo jakpluzz, uważam, że swapa nie powinno było robić, ale to Twój Mustang i nic mi do tego....

Jeszcze raz wielki szacun :padam:


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-10-12, 16:04

Historia to jeden z ważniejszych elementów tworzących obraz danego egzemplarza takich aut i równiez wielkie szczęście bo z reguły niewiele o niej wiemy patrząc na przykładzie swoich aut.

Piotrek, masz chyba jedynego mustanga który jest od nowości w Polsce !!! :padam: jeżeli było ich więcej to pewnie już poszły na żyletki... :(



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-10-13, 08:06

Znam kilka Mustangów, bedących od dawna w Polsce.

Dwa miał ten sam kolega, od którego miałem kupić tego StarChiefa.
Jeden z tych Mustangów to był 64-1/2 hardtop-coupe V8. Stał i niszczał przez wiele lat pod blokiem na jednym ze śląskich osiedli. Kolega, przejeżdżając samochodem po prostu go zobaczył na parkingu, namierzył właściciela i zabrał go chyba za free uszczęśliwiajac gościa, który pozbył się kłopotu. Auto było bez silnika (wstawionego juz zresztą od czegoś innego), tylne lampy z łady, przednią szybę wstawioną z Fiata 125p przy przeróbce podszybia. wybite szyby, rozszabrowane elementy.
Auto stało u kolegi na placu ponad 15 lat korodując doszczętnie. Parę lat temu kupił go inny kolega z Katowic (remontuje 68 conv) wymontował co się dało a nadwozie zostało pocięte i poszło na złom.
Drugi to '68 hardtop-coupe I6. W latach '80 kiedy go kupił było to sprawne auto, którym pojeździł trochę aż do kraksy kiedy skasowany został prawy przód. Auto trafiło do stodoły. Chciał go naprawić ale przy próbie znalezienia elementów blacharki okazało się, że z innego auta nie pasują bo... ten Mustang jest krótszy o kilka cm !! Normalnie nie było tego widać ale okazało się, że ktoś, kiedyś skrócił cały przód wycinając kilka cm i spawając razem. Może sie do garażu nie mieścił...???
I tak Mustang przestał do drugiej połowy lat '90 kiedy kupił go młody chłopak z Katowic i remontuje do dzisiaj ;)
Poza tymi dwoma autami była jeszcze cała komórka części otrzymana od faceta, który w latach '70-80 miał kilka mustangów i innych amerykańskich aut. Kiedyś miałem okazję przegrzebać tą komórkę i sądząc po częściach, były one z wielu różnych Mustangów. Było nawet trochę czesci z Big-Blocka !!

Był też w Zabrzu Fastback '65 lub '66 sprzedany w ok. '97r za 1tys.zł
Szkoda, że ja go nie trafiłem....
Prwdopodobnie było to auto jednego z piłkarzy Górnika-Zabrze, którym jeździł w latach '70.

Do jednego z kolegów w latach '60, kiedy był mały co roku z wizytą przyjeżdżała rodzina z USA kolejnymi modelami Mustanga. Ale te auta zawsze wracały z powrotem do USA :(


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-11-18, 15:54

Dalsze prace nad prawym tyłem:
Nadkole-próg przed:
Obrazek
Nadkole-próg po:
Obrazek
Nadkole przed:
Obrazek
Nadkole w trakcie:
Obrazek
Nadkole po:
Obrazek

Zostaje wstawienie błotnika :hyhy: :D


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-21, 13:35

Przygotowane do wstawiania błotnika
Obrazek
Obrazek

W sobotę wspawałem błotnik. Fotki niebawem ;)

Udało mi sie też kupić konsolę. Kompletna, pod manualna skrzynię, w ładnym stanie i wszystkie części FoMoCo ;)
Obrazek

Felgi będa oryginalne Keystone z epoki :hyhy:
Obrazek


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-21, 14:46

no troche obsuwy masz, mam nadzieje ze jednak do lata dasz rade ze wszystkim sie uporac.

konsola fajna, tez mam fomoco w swoim silver blue :hyhy:



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-21, 14:58

Achh, ani mi nic nie gadaj...
Wszystko przez ten tylny błotnik :/
Za ile kupiłeś swoją konsolę??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-21, 15:28

nie pamiętam dokładnie, ale coś koło 200 usd z przesyłką, była w dobrym stanie, tylko do pomalowania i chrom do polerki



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-21, 15:32

To podobnie jak moja :] Musiałem kupić tylko nową lampkę, gumowe zderzaczki popielniczki i wiazkę do podłaczenia instalacji konsoli z instalacją auta.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-21, 23:20

hmm nie wspominałeś że Twoje coupe to manual - 3 czy 4 biegowy ? auto było pierwotnie w manualu z I6 ?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-22, 08:15

Tak, był 3-sp manual w I6 i będzie też 3-sp manual w V8 ale skrzynie są inne. Jak trafię skrzynię 4-sp to się zrobi upgrade :hyhy:


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Post autor: Radek66 » 2010-12-22, 19:11

6t07t pisze:Tak, był 3-sp manual w I6 i będzie też 3-sp manual w V8 ale skrzynie są inne. Jak trafię skrzynię 4-sp to się zrobi upgrade :hyhy:
Szkoda bo miałem dwie skrzynie t4 do mustanga, jak bym wiedział że szukasz...



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-22, 20:36

Po ile sprzedałes??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Post autor: Radek66 » 2010-12-22, 21:50

6t07t pisze:Po ile sprzedałes??
Jedną za 4 a drugą sobie zostawiłem.



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Post autor: Radek66 » 2010-12-23, 00:46

Pavulon_ pisze:4 tysia plnuf za 4speed top loader ? :zdziwko:
Tak 4 tysia pln z Shifter HURST, skrzynia była w idealnym stanie nie było tylko rozrusznika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”