Ze starej zostały strzępy
Osłona silnika
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
Kuba
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Osłona silnika
Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?
Ze starej zostały strzępy
Ze starej zostały strzępy
-
Kuba
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Bolek - widziałem tą aukcję i części które są oferowane na allegro niestety mnie nie satysfakcjonują. Albo są używki za jakieś chore pieniądze albo chińskie podróbki, które często nie pasują.
Przyjąłem taktykę, że częsci mają być oryginalne i nowe a i tak jak ściągne to będą tańsze.
Auto ok, tylko osłona na zaspie poszła
Przyjąłem taktykę, że częsci mają być oryginalne i nowe a i tak jak ściągne to będą tańsze.
Auto ok, tylko osłona na zaspie poszła
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Re: Osłona silnika
Taniej będzie dorobić osłonę, np z blachy aluminiowej niż kupowac w USA.Kuba pisze:Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?
Ze starej zostały strzępy
Ja nie mam tej osłony bo mi odpadła jak jechałem 180 km/h na niemieckiej autostradzie.
W USA chłopaki zdejmują osłonę i montują na belce gdzie jest chłodnica, spoiler który odchyla strumien powietrza spod zderzaka na chłodnicę, jak znajdę zdjęcie do wkleję.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
-
Kuba
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Re: Osłona silnika
Koniecznie poszukaj i dawaj znać jak znajdziesz!Dark Red pisze:Taniej będzie dorobić osłonę, np z blachy aluminiowej niż kupowac w USA.Kuba pisze:Orientuje się ktoś może jak z angielskiego nazywa się dolna osłona silnika zaczynająca się od spodu zderzaka? Patrzę na ford parts, przegryzłem stronkę i nie znalazłem - zna ktoś może numer tej części?
Ze starej zostały strzępy
Ja nie mam tej osłony bo mi odpadła jak jechałem 180 km/h na niemieckiej autostradzie.
W USA chłopaki zdejmują osłonę i montują na belce gdzie jest chłodnica, spoiler który odchyla strumien powietrza spod zderzaka na chłodnicę, jak znajdę zdjęcie do wkleję.
Dzięki.
-
Kuba
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
A został Ci gdzieś wzór wykrojnika?AluStar pisze:Kuba, Pamietasz ja tak arobilem soebie z alu.
Tylko tak sobie kuchnia teraz myśle, że jak będzie metalowa jak u Ciebie to jak znowu w coś przywale to mi wyrwie pół zderzaka takie to będzie mocne. A tak to tylko plastyk osłony pójdzie w drobny mak. Bogate doświadczenie mnie nauczyło, że chyba wolę mieć tą część MIĘNTKĄ.
Kuba, masz racje - stanowi dobra oslone podwozia - wada jest wzrost tem oleju w upalne dni - alu jak sie nagrzeje to dlugo trzyma cieplo .. itd itd..
( Dlatego doloty wykonane ABS-u daja wiecej KM niz aluminiowe na pokaz ) . Kup plastikowa i juz - jak bedizesz chcial to prezesle ci plik w CAD-e .dwg pod laser - potem tylko gietarka i juz masz
( Dlatego doloty wykonane ABS-u daja wiecej KM niz aluminiowe na pokaz ) . Kup plastikowa i juz - jak bedizesz chcial to prezesle ci plik w CAD-e .dwg pod laser - potem tylko gietarka i juz masz
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
W USA montują coś takiego "Belly Pan"
http://media.photobucket.com/image/2005 ... llyPan.jpg
Zmniejsza to drgania maski, bo część stumienie powietrza jest wyprowadzane pod podwozie.
Można zastosować inne rozwiązanie, zdjęcie co prawda jest z innego rocznika mustanga. ale na belce można go zamontować.
http://www.uprproducts.com/mustang-radi ... or-93.html
taki spoiler odchyla strumien powietrza, przez co więcej powietrza wlatuje do silnika, przy takim rozwiązaniu, będą przydatne otwory wentylacujne na masce silnika aby wyprowadzić powietrze z komory silnika. Taki spoiler łatwo uszkodzić przy najechaniu na przeszkodę.
http://media.photobucket.com/image/2005 ... llyPan.jpg
Zmniejsza to drgania maski, bo część stumienie powietrza jest wyprowadzane pod podwozie.
Można zastosować inne rozwiązanie, zdjęcie co prawda jest z innego rocznika mustanga. ale na belce można go zamontować.
http://www.uprproducts.com/mustang-radi ... or-93.html
taki spoiler odchyla strumien powietrza, przez co więcej powietrza wlatuje do silnika, przy takim rozwiązaniu, będą przydatne otwory wentylacujne na masce silnika aby wyprowadzić powietrze z komory silnika. Taki spoiler łatwo uszkodzić przy najechaniu na przeszkodę.
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
który ?AluStar pisze:Ja mam taki fabrycznie - wiec to sie sprawdza chyba ..
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Znalazłem zamiennik tej osłony
http://www.cjponyparts.com/FORD-AIR-DEF ... 009/p/AD4/
to jest fabryczny nr części
http://www.fordparts.com/Commerce/PartD ... el=Mustang
http://www.cjponyparts.com/FORD-AIR-DEF ... 009/p/AD4/
to jest fabryczny nr części
http://www.fordparts.com/Commerce/PartD ... el=Mustang
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears