rzeczywiste spalanie

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-02-16, 04:01

strzala pisze:"No i czemu nie kupiłem sobie v8 ? ;-) Niestety to v8 z 87-92 chyba tak oszczędne nie jest. Kolega ma cabrio i po mieście 20 najmniej (Poznan) do 30 ... ??"

To kolega powinien sie przesiasc do toyoty bo tam sie tak obchodzi z gazem jak on.
Ja mam taki model z V8 (co niektorzy nazywaja brzydko fox-body, chociaz body nie ma nic wspolnego z nazwa fox, co najwyzej plyta podlogowa)
samochod pali 15-17. Jesli go cisniesz to 20. 30 litrow to pewnie pali jak koles stoi w amoku w korku z wcisnietym gazem do dechy albo pali gumy na kazdych swiatlach. Bardzo szybka, plynna jazda po miescie to ok 20l, trasa 12-13

zabierz kolege na jakis plac jak bedzie snieg i niech objezdza pacholki poslizgami, najlepiej zmieniajac kierunki, moze sie nauczy obchodzic z gazem, a jak nie to niech kupi sobie astre kabrio :))
Na ECU z przepływomierzem (maf) może tak, ale nie z map sensorem, przy którym notorycznie jest zbyt bogata mieszanka. Dlatego też tak popularna jest konwersja map -> maf w 86-88. Znajomy ma dwa foxy - jednego na mapie, drugiego nowszego na przepływce i w tym drugim średnie spalanie jest niższe nawet 10 litrów. U mnie na MAPie trasa wypada 16-17 litrów na setkę miasto minimum 20, 25 przy dynamicznej jeździe i 30 przy wariacjach.

Sugestie dotyczące zakupu Toyoty czy Astry Cabrio, jaki i techniki jazdy kolega uprzejmy będzie zachować dla siebie PEACE :)



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-02-16, 09:04

strzala pisze:"
samochod pali 15-17. Jesli go cisniesz to 20. 30 litrow to pewnie pali jak koles stoi w amoku w korku z wcisnietym gazem do dechy albo pali gumy na kazdych swiatlach. Bardzo szybka, plynna jazda po miescie to ok 20l, trasa 12-13
mialem sporo V8 w tym 3mustangi GT i jesli nimi jezdzi sie delikatnie jak V6 to pala jak v6,ale mi w kazdym spalanie po miescie wychodzilo 25l/100km, raz tylko sie zmusilem do takiej jazdy zeby wyszlo 17 po miescie-w trascie co innego ,latwo zejsc ponizej 10l/100km a najmniej w trasie spalil moj obecny GT z kompresorem saleena bo 8,8l/100km,ale tylko raz jak go kupilem i brat za mna jechal V6,wiec jechalem spokojnie i tylko 3x chwilowo wcisnalem do 250,tak to jechalem 110-130,poprzednie na podobnej trasie spalily mi litr do1,5 wiecej ale jechalem zima,wiec to tez mialo jakis wplyw-bynajmniej o ile obecny spalil mi w trasie najmniej to po miescie pali mi najwiecej ze wszytkich, no ale nie probowalem nim zmuszac sie do oszczednej jazdy po miescie..
takze nie sluchajcie bajek ze GT pali 15l po miescie a jak sie go cisnei to 20- przy spokojnej jezdzie 18-20, chyba ze zresetujesz spalanie jak juz jest cieply i jedzie to schodzi do 17odrazu, przy wciskaniu min 25ldo35 w zaleznosci jakie to wciskanei jest, raczej 25 przy ciezkiej nodze w normalnej jezdzie po miescie,a przy jezdzeniu bokami i korzystaniu z pelnej mocy znacznie wiecej..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2010-02-16, 09:11

ja mialem seryjny dolot bez przepływomierza LX '88
naprawde ci duzo pali, moze sczytaj sobie kody
znam jeszcze jedna osobe z mustangiem z tych lat i on mowil ze w ogole pali mu 15 a na trasie przy wolnej jezdzie 9 (czego mi nigdy nie udalo sie osiagnac swoim LX), na poczatku mial map a potem przerobil na maf i nie mowil o roznicy w spalaniu
mi teraz sn95 pali wiecej w miescie z maf niz LX ale mam troche inne przelozenia w moscie

moze masz cos dlubane w swoim


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-02-17, 03:30

Generalnie tak: Zmieniłem profilaktycznie sondy lambda i kilka czujników na nowe oryginały motorcrafta, co nie dało żadnego rezultatu. Komp błędów nie zanotował, a auto ma lekko bogatą mieszankę, co też czuć jak się stanie przy aucie. Podejrzewam tutaj wtryskiwacze.

Na okoliczność nabyłem już kompa z wiązką i akcesoriami z '89 GT na przepływce. Jest to komplet z automatu wprawdzie, ale wyczytałem, że na manualu też będzie działał i ponoć ma nieco agresywniejszy program z racji na straty jakie powstają przy zmianie biegu w a/t.

Nie ruszam tego jednak jeszcze, gdyż muszę najpierw zrobić kompletną blacharkę z rozbiórką do zera a tu są problemy z częściami blacharskimi (głównie sprawa rozchodzi się o zdrowe drzwi stosowane w 87-88 gt convertible). Inną sprawą jest to, że chcę dać lepsze głowice, wałek, kolektory przy okazji "prewencyjnego" remontu silnika i tutaj nie wiem czy nie trzeba będzie dać mocniejszych wtrysków z Cobry i automatycznie ECU z Cobry, lub przynajmniej odpowiednio przekalibrowanej przepływki (wtryski "19" z GT wystarczają ponoć do 300 KM, a powyżej trzeba myśleć o "24" z Cobry).

Most seryjnie u mnie jest taki jak w Cobrze - 3.08:1, skrzynia (dobita dość mocno) T-5



strzala
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-01-07, 12:44
Model: '95 5.0 Manual
Silnik: inny V6

Post autor: strzala » 2010-02-17, 08:20

ja LX pare miesiecy temu sprzedalem, tylko to byl notchback, facet kupil go dla napedu i silnika ale blacharka to byla tragedia
ogolnie ten model jest znany jako "best bang for tha buck" tani, lekki i po paru modyfikacjach piekielnie szybki

w przeszlosci mialem podobne plany do twoich, pozniej zmienilem je na zakup takiego czarnego LX notchback '87-'88 i sciagniecie ze stanow
za 5 tys $ mozna bylo znalezc taki po generalnym remoncie: blacharka, silnik (>300KM), skrzynia, most itp. Co prawda zawsze mial przejechane 20-40 tys. mil po remoncie ale jak dobrze zrobiony to sie chyba oplaca

slyszalem tylko ze blacharke w stanach kiepsko robia


-Cheap and fast ain't good
-Good and cheap ain't fast
-Good and fast ain't cheap

Awatar użytkownika
sim
Stowarzyszenie MKP
Posty: 219
Rejestracja: 2009-11-13, 03:44
Model: '87 GT Convertible
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary

Post autor: sim » 2010-02-24, 02:13

Kupno innego byłoby nawet niezłą opcją, ale skoro mam już mojego obecnego (wiem, że to padło), w którego sporo już zainwestowałem (chociaż tego nie widać)...

W kwestii amerykańskiej blacharki: Amerykanie kochają i wierzą w cudowne kleje i szpachlówki, z którymi po wielu negatywnych doświadczeniach nienawidzę się i to bardzo...



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-02-25, 01:17

Mi pali znowu 10l-11l na trasie i 13 w miescie a co sie tyczy z przyspieszeniem to mam 7.8s do 100km/h ale ktos majstrowal przy silniku kiedys bo czesci oryginalne nie pasuja jak pod vin chce dobrac:/



paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-02-25, 12:52

po tym jak zmieniłem zegary mogę powiedziec jakie wyswietla mi komp spalanie:

w miescie 18 l /100 km - nie za duzo troche? jakos nie jezdze jak wariat chyba :/
w trasie 9l / 100 km - ale prowadziła moja dziewcyzna

a i jezdze od 3-4 miesiecy tylko na benzynie wiec gaz tu chyba nie ma nic do rzeczy.


Bart

Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2011-01-06, 18:13

Miasto Kraków troche korków 22l/100,Mieszany 18l/100km,Trasa Kraków-Zakopane 12.5 :)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2011-01-06, 18:16

ja na baku po miescie robie 270 km
mieszany tryb 340km..w trasie okolo 380km to max..
wszystko zalezy od stylu jazdy...
:hyhy:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Post autor: MAX » 2011-01-10, 01:33

Hmm mi pali tyle ile mu wleję :rotfl: :rotfl: ani grama więcej :rotfl: :rotfl: :rotfl:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2011-01-10, 02:48

Trasa 11-12 miasto 15-17 4.6 v8


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2011-01-10, 11:38

Alexander25 pisze:Trasa 11-12 miasto 15-17 4.6 v8
a ktory to rok?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2011-01-10, 12:31

koral, a jak tam nowa V6 pali tak malo jak to opowiadaja czy to tylko bajki


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2011-01-10, 14:50

koral pisze:
Alexander25 pisze:Trasa 11-12 miasto 15-17 4.6 v8
a ktory to rok?
2005 grudzien


302 HOooooo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”