Amorki v6 +2005 - za miękkie

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-02-18, 13:11

hmmm, koral , masz racje z nowym zawiasem bryka prowadzi sie o wiele pewniej , jest bardziej przewidywalna i generalnie czuje się w niej o wiele lepiej przy dużych prędkościach , układ kierowniczy działa jakby precyzyjniej ,nie buja sie , przez glebę -30 obniżył się środek ciężkości co też mocno poprawia prowadzenie , jest mega twardo , na dziurach czuć jak przesuwają się narządy wewnętrzne ,także z czystym sumieniem polecam tego moda. Pomimo tego ten samochód nigdy nie będzie sie prowadził jak np. konstrukcje z Niemiec , mam bardzo dobre porównanie bo latam też Audi i to jest zupełnie inna bajka ,inny świat. Co nie zmienia faktu że właśnie za to mustanga lubie , wchodzę do garażu wsiadam do Bulla i czuje jak on do mnie krzyczy że dzisiaj mnie zabije i to jest właśnie piękne. Kiedyś nawet myślałem że założę mu z tyłu niezależne zawieszenie ,bo są takie propozycje , tylko po co robić z mustanga Audi , bez sensu.
Aaaa sie rozpisałem w twoim stylu :]


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: AluStar » 2011-05-16, 22:56

wg mnie sa inne - i to by bylo logiczne bo V6 jest lzejsze niz GT - wiec sprezyny tez powinny byc mocniejsze w GT



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: Madasek » 2011-05-16, 23:13

a roznie to bywa przeważnie w opisie jest "fit V6 i GT"



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: AluStar » 2011-05-17, 00:20

Tak samo jak drazki stabilizacyjne - ale moge sie mylic



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: YoDa » 2011-05-17, 05:45

Sprężyny w V6 i GT są te same , natomiast amorki są różne w zależności od rozmiaru felgi ale czy twardsze niewiadomo na czym różnica polega , tak wynika ze spisu cześci Forda :

http://wyslijto.pl/plik/pbwg7i2tpc" onclick="window.open(this.href);return false; (hasło : stang)

Drążki stabilizatora (Przód) różnią się grubością 2mm , pisałem o tym niedawno...


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Amorki v6 +2005 - za miękkie

Post autor: lukasz » 2011-05-17, 11:33

mam sprężyny od GT oddam za 250 zł



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”